HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Michel Wildschut 15-09-2023

Hallo tv hadden leuke aanbieding,naar Naarden gereden en daar namen ze de rijd voor ons ,Bryan legde alles goed uit en liet de verschillen zien.Week later deal rond gemaakt.12 september kwamen ze de tv brengen en ophangen.top service.Edwin belde netjes van te voren om te installeren.Hij is zeer kundig en werkt zo netjes daar wordt je vrolijk van zo als hij het achter laat.

GP Mark 15-09-2023

Duidelijke uitleg m.b.t. UHD, Oled, Qled enz. Duidelijke uitleg over standaard garantie. Duidelijk over verlengde garantie. Wij kregen de TV voor de prijs die we elders hadden gezien, zonder erom te vargen.

B. Ayber 15-09-2023

It was an incredible support during the review. XXX helped us while thinking about different models. He understood what we are looking for and brought an alternative model with exceeding our expectations and meeting our budget! He also helped us a lot for extended warranty and how it can be useful including dead pixel returns. I guess you really deserve not only 9,5 but directly 10!! Great company, great help, great service. Dank u well!!!!

Herman 15-09-2023

Op aanraden van familie hebben wij deze winkel (Groningen) bezocht.
De verkoper had kennis van zaken en was erg vriendelijk.
Wij zijn heel erg goed geholpen en daarom ook geslaagd met het kopen van een nieuwe TV.

P.Westdorp 14-09-2023

Super vriendelijke en gemotiveerde en vakkundige verkoper is een openbaring dat dat nog bestaat

Robbin 14-09-2023

Elke keer opnieuw kom ik terug naar jullie winkel. De service en de prijzen die jullie bieden zijn goed en blijven goed.
Zowel mijn tv als bbq komt bij jullie vandaan.
Voor mij geen andere winkel!

Frans 14-09-2023

Ik kwam voor een 65 inch ambilicht tv en de bedrijfsleider heeft mij een hele mooie aangeboden met een zeer scherpe deal, ik heb al vaker hier gekocht in Zoeterwoude en altijd zeer goed geholpen, ik kan iedereen deze zaak aanraden, ben alweer super tevreden

Mario 14-09-2023

Al vaker reclame van deze winkel voorbij zien komen, echter nooit eerder iets aangeschaft. 2 dagen geleden echter gebruik gemaakt van de knop vraag naar korting…beste keuze ooit!
Ik vroeg korting op een Sony OLED Tv van 2022, ik kreeg snel een mailtje met uitleg dat er weinig korting gegeven kon worden op dat model. Als alternatief kreeg ik een HEEL SCHERPE en te mooi om waar te zijnde aanbieding voor het nieuwste 2023 model.

Gisteren naar de winkel geweest in Rotterdam en ben daar super geholpen.
Ik had nog enkele vragen waarop de verkoper mij vakkundig van antwoorden kon voorzien en zelfs nog metingen voor mij heeft verricht om zeker te weten dat alles zou passen.

De TV gisteren gekocht en na afrekenen kwam de verkoper met het goede nieuws dat deze al vandaag kom worden bezorgd.

Tot nu toe alleen maar +++ voor HelloTV.

Erwin van Zanten 14-09-2023

We werden geholpen door een verkoper in winkel Zoeterwoude, prima benadering met duidelijk advies. We hebben een Sony tv Bravia XR-77A84L (2023) gekocht en de oude Sony Bravia ingeruild. Hierbij hebben we tevens nog een Sony HT-A9 Home Cinema Set gekocht, prima installatie met de Sony Draadloze Subwoofer SA-SW5 erbij. Wat een geluid levert deze set. Uiteindelijk na wat onderhandelen alles gekocht en een eerlijke deal gekregen. Top geregeld Hello TV, ik ben zeer tevreden. Van ons een dikke 10 voor filiaal Zoeterwoude.

Hans 14-09-2023

Zoeterwoude geholpen door een verkoper.
Erg klantvriendelijk met een juiste houding en betrokkenheid. Erg duidelijk over de vele mogelijkheden van Sonos apparatuur.

Mutaf 14-09-2023

We hebben een hele mooie tv kunnen uitkiezen dankzij de verkoper. Een hele goede service ik heb dit nog nooit meegemaakt uiteindelijk na paar vragen stellen en na het beantwoorden dankzij de veerkoper hebben we een mooie tv gekocht. Nogmaals heel erg bedankt voor je vriendelijkheid gewoon Top…

R. van Os 14-09-2023

Op het moment dat ik de winkel binnen kwam, maakte de verkoper oogcontact en vroeg of ik een momentje geduld had en hij meldde dat er zo iemand aan zou komen.
Daar houd ik van persoonlijk. Eerst rustig even kijken en daarna over tot actie.

De verkoper maakt aan mijn twijfels een eind en ik liep dus de deur uit met een nieuwe tv.
👌🏻

J Brasser 14-09-2023

Heel goed geholpen met de keuze voor een televisie. Niet pushend. Wel meedenkend over wat het beste past.

Peter 14-09-2023

2x nu spullen besteld en ik waardeer de duidelijke website en de zeer snelle levering!

Huub 14-09-2023

Ik ben goed op weg geholpen bij de lastige keuze voor een goede soundbar. Niek is een prettige medewerker die goed luistert en allerlei mogelijkheden helder en duidelijk bespreekt en uitlegt. Goede service, en ze nemen de tijd zolang het nodig is.

Pieter uit Wetervoort 14-09-2023

Heb een prachtige TV Samsung oled 55 inch.
Heb mijn oude TV ingeruild en een hele mooie prijs voor gekregen.
Vandaag opgehaald en heel prettig geholpen, goed advies gekregen maar nergens opdringerig.
Mooie nette opgeruimde winkel.
Ik zou wensen dat mijn iedere aankoop zo gemakkelijk en perfect verloopt.

AvG 14-09-2023

Zeer goede uitleg over verschillende TV'S zodat je een goede keuze kan maken. Vriendelijk

Guust 14-09-2023

Vandaag een 50 inch LG tv gekocht bij Jordy. Super klantvriendelijk en geeft echt goed en passend advies. Jordy nam echt de tijd. Echt heel erg tevreden met de service die geboden.

Mureau 14-09-2023

Zeer vakkundig geholpen door medewerker, besluit voor een soundbar was snel genomen!
De uitleg die gegeven werd was zeer duidelijk.
Ook een leuk voordeel vanwege kortingsactie!

Tom 14-09-2023

Duidelijkheid en snelle reactie op mijn vragen en voor een tv die ik dacht groot genoeg te vinden een goede oplossing om hem zonder verdere kosten ,behoudens de meer prijs, om te ruilen vooreen groter formaat. Super!

Ankie en Peter Zeller 14-09-2023

Mijn vrouw en ik zijn fantastisch geholpen in de winkel in Doetinchem. Onze vragen werden deskundig beantwoord en dat gaf ons een goed gevoel. De keuze was dan ook snel gemaakt en inmiddels hebben we een mooie tv in de slaapkamer. De adviseur heeft goed zijn best gedaan en daarom adviseren wij een ieder om dit bedrijf zeker te bezoeken. Ligt vlak langs de A18. Aanradertje!

Koen 14-09-2023

Prettig contact met alle medewerkers die ik heb gesproken. Installeren ging volgens afspraak en vlekkeloos. Contact met de chat verliep snel en soepel. Alle afspraken zijn nagekomen en wijzigingen van de order meteen doorgevoerd. Een dikke 9! Énig puntje van kritiek is de upselltactiek die wordt toegepast bij het afronden van de koop: Er wordt een nogal opdringerig script gebruikt dat niet past bij de rest van het prettige contact.

BOB-effect 14-09-2023

Adviseur xxx heeft ons vandaag een ‘happy aankoopdata’ gevoel bezorgd. Onze 4 jaaar ‘oude’ Samsung the frame gaf plots geen beeld meer. Naast het gemis aan je TV was het reparatieverzoek aan Samsung 1 nare ervaring met nog langer geen TV. Een nieuwe frame 2023 met dat idee bij HelloTV gegaan waar we ook onze vorige hadden gekocht. We kregen een speciale prijs ook voor de 5 jaars verzekering en goede uitleg over de vernieuwde aspecten van de TV maar ook uitgebreid instructie over zelf installatie. Daardoor kunnen we nu morgen al TV kijken ipv over 14 dagen ivm drukte bij de installatietak van Hello TV. Ik geef normaal geen 10 maar nu wel vanwege het BOB effect Binnen Budget, Op tijd en Beter dan verwacht. Dank team Hallo TV

Alexander 13-09-2023

Na een kort bezoek aan de uitstekende site, aansluitend in de winkel in Utrecht de verschillende televisies en soundbars vergeleken. Daarbij vakkundig en met aandacht geholpen door xxx. Geen druk ervaren, maar wel vraag naar duidelijkheid over een besluit. Netjes een offerte ontvangen met links naar de specificaties, met direct een keurige netto prijs. Advies over de cashback acties en snel een afspraak gemaakt voor de montage (incl. beugel) voor de 75 inch TV. Monteur keurig op tijd, vakkundig en vriendelijk. Alles hangt/staat perfect en werkt uitstekend. Ook netjes door de monteur opgeruimd en zelfs gestofzuigd. Tevreden (2e keer in 3 jaar) met de aankoop en de installatie. .

13-09-2023

Leuke winkel (Groningen) veel keuze. Personeel geeft goed uitleg over mogelijkheden e.d.