HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Freaks1973 11-09-2023

fijne winkel hebben de tijd om je te helpen een keuze te maken.
informatieverschaffing en toelichting is prima
Gekozen voor montage, heldere communicatie en snel geregeld.

roy 11-09-2023

prijzen zijn zeer concurrerend vooral door de extra korting die je kunt vragen en dat het benelux modellen zijn wat tv betreft. Er zijn wel punten die ik minder goed vind nl. het proberen aansmeren van extra garantie je krijgt nl wettelijk altijd 2 jaar fabrieksgarantie en accessoires zoal spray voor het scherm. Ook wat ik niet goed vind dat je je aankopen niet terug kunt vinden in je account

Jan 10-09-2023

Prettig duidelijke uitleg , en op voorraad. Prima geholpen . Winkel goed bereikbaar makkelijk voor inladen bij zelf installatie.

Rene 10-09-2023

Prachtige shop in de Vierhavenstraat Rotterdam,behulpzaam personeel en super geholpen door Menno!

Tarik 10-09-2023

Heel makkelijk geen onnodige spullen in de winkel waardoor je gaat afdwalen klantvriendelijk medewerkers die duidelijk zijn ik heb vandaag met comfort mijn tv gekozen en gekocht

H.G van Zetten 10-09-2023

Een goede winkel in duiven,goed opgezet en overzichtelijk
Zeer vriendelijke medewerkers we kregen nuttig advies en er word mee gedacht,
We zijn goed tevreden

Rick 10-09-2023

Snelle levering en montage jongens (Rodrigo) is een vakman werkt snel kundig en is zeer vriendelijk kortom zeer blij

Niels Vernooij 10-09-2023

Kundig en rustig geholpen. Scherpe aanbieding gekregen die je eigenlijk niet kan weigeren. Tv meteen meegekregen en netjes tot in de auto afgeleverd. Prima service!

Durk Betten 10-09-2023

Ik heb in Amsterdam een soundbar gekocht en met Sanne een nette prijs afgesproken.
Maar bij thuis komst bleek hij niet naar behoren te werken en na contact mocht ik hem omruilen.
En deze werkt perfect dus echt een top bedrijf en kundig en vriendelijk personeel een dikke 10.

Richard 10-09-2023

Inmiddels 3e TV aangeschaft en vriendelijk personeel, goede uitleg, leuke prijzen. Alleen maar positieve ervaringen gehad.

Ben 10-09-2023

Klantvriendelijk. Met een kritische blik de opties naast elkaar gelegd. De Oled of de Qled. De voor en de nadelen naast elkaar gelegd rekening houden met de beschikbare budget, lichtval van je huiskamer en je persoonlijke smaak. Dank je wel Dex.

Jaap 09-09-2023

Mijn eerste ervaring met deze winkel, en ik zou er zeker nog een keer heen gaan.
Op bepaalde modellen kan je onderhandelen over de prijs. Daarbij ben ik netjes te woord gestaan.
Ik kocht en tv-beugel bij mijn televisie. Ik kreeg daar wat extra lange bouten bij, omdat ze anders net niet lekker passen.

Als ik die tv elders had gekocht, had ik daar waarschijnlijk later weer achter aan gemoeten. Daarnaast bieden ze voor een zeer schappelijke prijs een 5 jaar Totaalservice pakket, waar ze 5 jaar 100% pixelgarantie geven. INC onderhoud aan huis en leentoestel service.

Top zaak!

Patrick Buitenhuis 09-09-2023

Ik werd goed geholpen. Hij keek wat ik te besteden had en dat vind ik goed verkopen.

Eric Bos 09-09-2023

Prima geholpen en zeer vriendelijk personeel. Goed advies en duidelijke uitleg

Joost de Rooij 09-09-2023

Na aanleiding van email contact naar de winkel in Rotterdam geweest daar het toestel gezien en besloten over te gaan op aankoop. Goed geholpen door de verkoper. Wordt netjes thuis bezorgd. Zeker een winkel, voor als je op zoek bent naar een tv in alle prijs klasse.

Billy 09-09-2023

Top service..
Werd goed geholpen met het kiezen van TV voor een goede prijs.

Bert 09-09-2023

Zeer nette winkel groot assortiment.
We zijn zeer net geholpen zeer vriendelijk en niet opdringerig met de nodige vakkennis

Ally Hoogendijk 09-09-2023

Mooie winkel en goede uitleg over de artikelen en prijzen zijn goed,verkoper Alain zaken mee gedaan.

Hans 09-09-2023

Ik vond in eerste instantie dat de verkoper een slim verkooppraatje kon houden. Allerlei bijproducten probeerde te verkopen en dan inpakken en wegwezen. Dat is reuze mee gevallen, de medewerker dacht mee om de aankoop en de aansluiting van mijn wensen te optimaliseren.
Ik heb een goede deal gesloten, waarbij een service wordt aangeboden om het apparaat te leveren en op te hangen. Ik heb deze week een afspraak gemaakt om de TV te leveren/ophangen.
I.v.m. een aantal werkzaamheden in mijn woonkamer had ik enkele maten van de tv achterzijde nodig.
Ik ben naar de winkel gegaan en daar trof ik een heel welwillende medewerker die mij alle service en informatie kon leveren die ik nodig had.
topper!!!

Frank 09-09-2023

Keurigen winkel zonder gezeur prettig winkelen.
zeer goed geholpen. beslist de moeite waard om nog eens te gaan shoppen.

Fred 09-09-2023

De verkopers bij Hello TV zijn goed opgeleid in de techniek van de producten die ze vertegenwoordigt. Dat heeft bij mij de doorslag gegeven om een nieuwe TV aan te schaffen. Duidelijk verschil tussen de fabrikaten uit leggen, specificatie uitleg, order afhandeling alles zoals een klant dit zich voorstelt, prima.

Bob 09-09-2023

Fantastisch geholpen. Gevraagd of ik hem een week later kon ophalen geen probleem. Netjes in de auto gezet. 1 tip op de doos staat heel groot het model nummer die kan soms niet kloppen met wat er inzit. Heb de 93b gekocht op de doos stond 90B maar het blijkt dat ze voor elke type zelfde doos gebruiken. Verder goeie korting en zeer vriendelijk.

Wek 08-09-2023

Ik heb elders mijn tv voor een heel scherp aanbod gekregen, hello tv is erin mee gegaan, op de dag van aanschaf had de concurent nog eens 100-euro eraf gehaald. Ik was van plan om bij de concurent te kopen. Onderweg heb ik de afslag genomen om te kijken of hello tv hierin wat zou kunnen betekenen? Het scheelde mij een kleine 200 km heen en terug reis. Aangekomen bij Hello tv en ook aangegeven dat de concurent nog eens 100-euro eraf heeft gehaald, Na enige minuten denken is hij hierin meegegaan. Ik heb de verkoper alleen maar aangegeven dat ik vandaag de tv zowelzo ga kopen, hier of bij de concurent. Hij vroeg of ik iets op papier heb, die kon ik aantonen met de prijs. Ik moet je eerlijk aangeven, vriendelijkheid en zeer behulpzaam heeft de verkoper mij geholpen. Zoals afgesproken netjes geleverd, je kan goed je product volgen. Zeker een aanrader. ik heb een soundbar nodig en ik weet waar ik die ga aanschaffen, HELLO TV!

Koen 08-09-2023

Erg goed geholpen en betrouwbaar advies gekregen van de medewerkers. Erg blij met de nieuwe TV

Theo Hoekstra 08-09-2023

HelloTV Utrecht is echt een aanrader! Het personeel is zeer behulpzaam en heeft diepgaande kennis van alle producten in het assortiment. Uiteindelijk een zeer snelle en vriendelijke service gekregen bij de aankoop van mijn scherp geprijsde Soundbar waardoor ik de volgende dag ook direct mijn tweede aankoop heb gedaan bij HelloTV Utrecht.

Daarnaast is ook de website erg gebruiksvriendelijk. Dit door de overzichtelijkheid van de productpagina's en de mogelijkheid om snel persoonlijk contact op te nemen met iemand van de klantenservice!

Kortom, HelloTV is een echte aanrader en heeft zeker een trouwe klant erbij!