HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hans Ver. 01-09-2023

Winkel heeft een ruime keuze aan tv's. Dat heb ik op de site gezien vandaar dat ik voor hello tv heb gekozen. Ben naar tevredenheid geholpen. Op de levering moet ik wachten omdat ik de tv laat
bezorgen. Geen spijt dat. Ik voor ĥello tv heb gekozen.

Ton van Beest 01-09-2023

Vriendelijk ,deskundig en meedenkend personeel. Geen opdringerigheid. Alle merken in de winkel practisch gepresenteerd.

HSK 01-09-2023

Mooie overzichtelijke winkel, fijn geholpen, goede uitleg op mijn vragen en een mooie prijs.

Annaïse 01-09-2023

Ik werd goed ontvangen in de winkel, daarnaast kreeg ik meteen drinken aangeboden. Verder super geadviseerd over garantie, verschillende tv soorten en zitafstand. Ik ging weg met wat ik wilde. Super geholpen door Daan. Hij had mijn verhaal aangehoord van mijn eerdere ervaring en daarmee rekening houdend een fijne prijs bepaald. Bedankt!

Robbert Tiemens 31-08-2023

Goede uitleg door verkoper. Luistert naar klanten om kijkgedrag te beoordelen. Goede analyse van mogelijkheden en alternatieve keuzes.

Gerda 31-08-2023

Ontzettend goede sevice en niks is teveel.
We kwamen voor een soundbar en alles werd aangesloten om het geluid te laten horen. Gewoon top.

Tseard 31-08-2023

Uiterst vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv. Duidelijke uitleg over de verschillende modellen en uiteindelijk tot een zeer nette prijs gekomen.

E. 31-08-2023

Mooie televisie gekocht, supermooi aanbod. Geen opdringerige verkooptrucjes 👍
De koffie is ook heerlijk 🤗☕

Installatie LG tv 31-08-2023

Vandaag een installateur van Hellotv op bezoek gehad om mijn LG tv op te hangen aan een muurbeugel. Uiterst vriendelijke man die plezier in zijn werk heeft. Tv hangt er top bij en alles werkt naar behoren. Top!

Bo 31-08-2023

Heel erg blij met Hello TV. Al een tijdje naar een specifieke tv aan het kijken en hij scheelde hier echt kwam prijs! Daarnaast was de service in de winkel erg fijn en liep binnen 15 min mijn nieuwe tv naar buiten. Daarnaast zijn ze erg klant gericht! Ze hebben speciale uitzondering gemaakt voor mij bij bijvoorbeeld de garantie periode

Thomas 31-08-2023

Super service, goed geholpen met een goede keuze te maken. Vakkundig en expertlief personeel.

Robert 31-08-2023

Omdat ik ga verhuizen, heb ik gevraagd of HelloTV mijn grote TV van de muur wil halen en daar wil ophangen. Ik heb fantastische hulp gehad van Installateur A uit Groningen! Wat een fantastische medewerker is dit. Hij heeft alles netjes opgehangen, kabels weggewerkt en is zeer netjes! Ontzettend blij met zijn hulp..

Marco 31-08-2023

Hello tv Nijmegen is een prima zaak niks opdringerig prima.
Ik heb gesproken met Sebastiaan een vriendelijke enthousiaste verkoper met kennis van zaken, na wat dingen te hebben besproken hebben we een mooie deal gemaakt. (Sonos)
Goede prijs en service.
Gr Marco.

Ramon 31-08-2023

We werden goed ontvangen en fijn behandeld door de medewerkster. Die overigens overl veel kennis beschikte

Rob 31-08-2023

Heel erg fijn geholpen. Verkoper zijn uiterste best gedaan om een zeer goede prijs te bedingen voor mijn televisie. Goed en kundig geholpen.

J.Uppelschoten 31-08-2023

In Utrecht door Dax op een vriendelijke en kundige manier geholpen.Op al mijn vragen heeft hij zijn antwoord paraat.
Ik kan dan ook geen reden bedenken om lager dan een 10 als beoordeling te geven.

Marco 31-08-2023

Zeer vakkundig geholpen, mensen daar helpen je in alle rust die je nodig hebt

Chris 31-08-2023

jammer dat je geen korte en krachtige reactie mag geven, vriendelijk en kennis van zaken.

Ton Besamusca 31-08-2023

Al eerder heb ik de winkels bezocht en ben daar ook goed voorgelicht. Gisteren wederom opzoek gegaan naar een mooi televisie. Ik wist al wat ik wilde hebben dus dat scheelde in mijn zoektocht. Ondanks mijn pas opgedane kennis over Qled, OLED, Neo, etcetera, kreeg ik nog een extra boost van de verkoper. Maakte voor mij een mooie prijs en heb de winkel verlaten met de aankoop van een prachtige tv. Er is goed geluisterd naar mijn persoonlijke voorkeur en ben nu al tevreden met de aankoop. Vandaag wordt hij bezorgd en kan pas vandaag kijken.

Kin Wing 31-08-2023

Ja prima geholpen samen met de verkoper een goede tv uitgezocht .
met de goede prijs ,allebei tevreden
Goedgedaan en vergeet de koffie niet ook prima

John 30-08-2023

Vandaag hebben we een nieuwe tv gekocht bij Hello tv in ‘s-Hertogenbosch. Geweldig hoe we door Shivan en zijn collega (waarvan ik de naam niet meer weet, sorry😏) zeer klantvriendelijk geholpen zijn! In alle rust werd uitgelegd wat de verschillen tussen twee voor ons interessante tv’s zijn en hoe we een en ander thuis aan moesten sluiten/wijzigen om net zo’n mooi beeld te krijgen als in de winkel. Door het aantrekkelijke prijsaanbod gingen wij vanmiddag als tevreden klanten met onze nieuwe tv de winkel uit!

Ype 30-08-2023

Bij hellotv een buitenkansje gekocht. Worden we gebeld dat ie al verkocht was. ze kamen met een geweldige oplossing en zijn nu heel blij met een prachtige Samsung the Frame Ook de bezorging was top geregeld Bijna op de minuut af

Cees de Laat 30-08-2023

Via Tweakers.net op de site van HelloTV gekomen. Waren enkele interessant geprijsde TV`s maar besloot toch maar een bezoek aan de winkel in Den Bosch te brengen. Winkel is gevestigd in een zeer ruim pandmet groot aantal demo modellen. Ik kreeg er een zeer deskundig en uitgebreid advies waardoor de keus voor mij eenvoudig was. Verder wil ik een compliment aan de verkoper maken welke zeer vriendelijk was en ook de verschillende mogelijkheden aangaf. Ben in zijn geheel zeer tevreden over deze winkel

Rudolf 30-08-2023

Winkelmedewerker heeft kennis van zaken, geeft meerdere opties en is vriendelijk.
Installateur is kundig, neemt de tijd en is vriendelijk.
Service in de winkel en van de installateur is goed.

Rene 30-08-2023

Liep toevallig langs de winkel in Duiven en bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet door XX.
Winkel zag er netjes en verzorgd uit en de producten staan ruim opgesteld.
Ik had zelf al best wat onderzoek gedaan op internet maar wilde graag luisteren naar een soundbar.
XX heeft ons weten te overtuigen door zijn vriendelijkheid en goed advies.
Prijs is netjes en ik werd even geholpen om het in de auto te leggen.
Volgende keer ga ik hierheen om een nieuwe televisie te halen (mits hij in de auto past) maar anders kan hij vast wel gebracht worden.