HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jatochniettan 05-09-2023

Via, via bij dit bedrijf terecht gekomen voor het aanschaffen van een Sonos beam. Bij binnenkomst werd ik direct begroet met een bulderende Rotterdamse "Môguh!". Dit was het begin van een fijne introductie hoe ongedwongen het er aan toegaat bij deze keten. Niet alleen erg vriendelijk, maar ook nog erg deskundig geholpen door Ronald. Voor advies en aanschaf van mijn volgende Sonos of tv product kom ik zeker terug bij HelloTv Duiven!

Peter 05-09-2023

Zeer duidelijke uitleg gekregen van Daniël (verkoper filiaal Nijmegen) over de verschillende mogelijkheden die mijn nieuwe televisie allemaal te bieden heeft. Tevens heeft hij mij verteld over het
A-Z Service Totaalpakket en mij gewezen op het feit dat ik met de huidige HDMI kabel die ik gebruik niet het optimale resultaat zal behalen en het daarom beter is om een HDMI 2.1 certified kabel aan te schaffen.

Top Winkel! 05-09-2023

Naar tevredenheid geholpen door Lorenzo in Amsterdam. Zeer duidelijke uitleg en hulp bij het maken van de juiste keuze en uiteraard een leuke korting gekregen op mijn aanschaf. Kortom top winkel met top medewerkers die weten waar ze het over hebben en uiteraard zeer scherpe prijzen!

Marianne en Peter 04-09-2023

Erg overzichtelijke winkel, goede toelichting over de voordelen van de ene tv ten opzichte van de andere, en vice versa. Goed geholpen.

F.Coppens 04-09-2023

Heel goed en duidelijk geholpen door Marco
Heeft voldoende tijd hiervoor genomen

Hans Kortekaas 04-09-2023

Ik ben zeer goed geholpen. Zal aan andere doorgeven dat je hier een duidelijke uitleg erbij krijgt.

Michiel 04-09-2023

Nu al 2x een tv gekocht bij HelloTV in Doetinchem en ik ben weer superfijn en vriendelijk geholpen! Kundig personeel dat je goed helpt om voor jou de juiste tv te kopen.

Wolk 04-09-2023

Vandaag alleraardigst geholpen door een jonge enthousiaste medewerker van vestiging naarden. Hij sprak ons direct bij binnenkomst aan. Liet ons even de ruimte om te oriënteren. En kwam na een vragende blik ons direct te hulp. Dacht goed mee in de door ons geschetste situatie om het juiste product te vinden binnen een voor ons acceptabel budget. Koffie werd aangeboden alles uitgebreid uitgelegd en geshowt. Tot slot bood hij ons een luxer alternatief voor het zelfde bedrag. En hielp hij ons met inladen

Hugh van Lottum 03-09-2023

Prima ontvangen en duidelijke uitleg over twee tv’s. Een goed advies gekregen en uiteindelijk met een andere tv vertrokken dan waar voor ik kwam.

hello TV duiven 03-09-2023

De verkoper Ronald had een luisterend oor en legde alles uit Hij gaf ons de vrije hand en vertelde bij evt vragen cq advies wij hem konden vinden zonder opdringend te zijn met zijn raad en advies hebben wij daar kunnen slagen

Patrick 03-09-2023

Rodrigo Kwam mijn 77inch tv ophangen, hij nam niet alleen de tijd, vertelde niet alleen wat hij aan het doen was, hing daarnaast de tv niet alleen perfect op.. mijn tv werd ook even gefinetuned.. super service, ik ben echt zo tevreden.. dat als
Ik meer als een 10 kon geven had ik het gedaan!

Ro 03-09-2023

Nette winkel, vriendelijk personeel. Prijstechnisch erg goed. Geholpen door Naveen en zeer tevreden over zijn behulpzaamheid.

Moenisha 03-09-2023

Ik vond de medewerker Klantvriendelijk, deskundig, kwaliteit en heel goed advies.

Kees 03-09-2023

Keurig geholpen met goede adviezen. Weet waar je het over hebt dit in tegenstelling tot sommige concurrenten.

Anne 03-09-2023

We werden snel en goed geholpen. Medewerker was vriendelijk en beantwoordde de vragen goed.

Renz 03-09-2023

Vandaag is de installateur van hello tv bij mij thuis geweest om de nieuw aangekochte tv op te hangen. De monteur was netjes,super vriendelijk en kundig. Hij heeft de tv keurig opgehangen en alles netjes opgeruimd. Dit is nou een persoon die je graag zou verwachten. Kortom super service wederom van hello tv om zo een kunsig en vriendelijke monteur te sturen.

Vcm 03-09-2023

Goede en vriendelijke service
We zijn zeer tevreden over deze winkel, en komen zeker terug

Yves 03-09-2023

De shop is makkelijk te vinden. De dame in de winkel heeft echt super geholpen. Goede service en ze wist waar ze over praatte. De keuze was dan ook snel gemaakt. Deze winlel zeker aanbevelen. Aan de dame die ons hoelp. Bedankt voor alles.

Hans Willemsen 03-09-2023

Super goed geholpen door Niek! Prima advies en alle tijd genomen om te komen tot goede keus. Mooie deal.

Joop 03-09-2023

Alles wat je als klant verwacht heb ik gekregen! Snelle en vriendelijke reactie op online contact. Een scherpe aanbieding. Voorraad om de volgende dag de TV op te halen en vriendelijke service in de winkel. TV werd zelfs voor me in de auto gebracht. Top en bedankt!

R. 02-09-2023

Een hele fijne winkel! Ik had al meerdere keren op de site rondgekeken voor een nieuwe receiver. Eenmaal in de winkel werd ik direct goed geholpen en de verkoper heeft mij geholpen de juiste keuze te maken. Ondertussen een week verder en heel erg tevreden over het product! Zeker een aanrader!

Remco 02-09-2023

Vandaag keurig door Sanne (winkel Amsterdam) geholpen. Ze wist waar ze het over had en luisterde goed naar onze wensen. Uiteindelijk met een mooie Philips tv voor een mooie prijs naar huis gegaan. Inmiddels al wat uurtjes zitten kijken en nog geen moment spijt van. Bedankt Sanne!

Dd Wit 02-09-2023

Geen opdringerig personeel. Behulpzaam als je ze nodig hebt en er wordt deskundige informatie verstrekt. Verrassend hoog is de korting die wordt aangeboden en voor hulp bij mogelijke problemen heeft hello tv een zeer acceptabel aanbod waarbij je nog kunt praten over de prijs voor service gedurende 3 jaar. Correct personeel en hulpvaardig. Ik vind een 9 + tot 10- als cijfer op zijn plaats want misschien is er hier te lande nog een verkoper die het beter doet, hoewel ik dat nagenoeg betwijfel.

Theo 02-09-2023

Prima geholpen in de winkel in Doetinchem. Goede adviezen van vriendelijk personeel.

Fatih Korkmaz 02-09-2023

"Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor Hellotv en het LG C2-model dat ik van hen heb ontvangen. Het hele ervaringsproces was gewoonweg fantastisch. Allereerst wil ik Hellotv bedanken voor hun uitstekende klantenservice. Ze hebben me buitengewoon goed geholpen en bovendien een aantrekkelijke korting aangeboden, wat mijn beslissing om bij hen te kopen des te gemakkelijker maakte.

Nu, over de LG C2-tv zelf, ik ben er absoluut verliefd op. De beeldkwaliteit is verbluffend, en het OLED-scherm levert ongelooflijk heldere en levendige kleuren. De resolutie en het contrast zijn ongeëvenaard, waardoor mijn kijkervaring naar een hoger niveau is getild. Het geluid is ook indrukwekkend, met diepe bassen en heldere tonen.

Het design van de TV is strak en modern, waardoor het een elegante toevoeging is aan mijn woonkamer. Bovendien zijn de Smart TV-functies gemakkelijk te gebruiken en bieden ze tal van entertainmentopties.

Al met al ben ik extreem tevreden met zowel Hellotv als de LG C2-tv. Ze hebben niet alleen een geweldige klantenservice geboden, maar ook een product van topkwaliteit geleverd. Mijn kijkervaring is aanzienlijk verbeterd dankzij deze geweldige combinatie. Ik kan Hellotv ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige elektronica. Dankzij Hellotv en hun geweldige aanbieding geniet ik nu nog meer van mijn favoriete films en series. Bedankt!"