HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bert Jansen 02-09-2023

Nadat ik me op het internet heb verdiept in een nieuwe tv, kwam ik uit op Hello tv. Als betrekkelijk nieuw bedrijf binnen Nederland heb ik, en mijn vrouw, een bezoek aan hun gebracht. We zijn in de vestiging Duiven geweest en zijn daar zeer vriendelijk en uiterst professioneel geholpen door Ronald. De verschillen tussen allerlei tv,s (Oled, Qled) werden zeer helder uitgelegd en de keuze, voor een nieuwe tv, die ik al een beetje op het internet had gedaan werd duidelijk door Ronald besproken. Met name de mogelijkheden van deze tv. Nadat hij nog wat aan de prijs had gedaan was de keuze gemaakt. De Samsung Neo Qled4K 55QN93B is het geworden. We kregen nog wat extra tips voor onderhoud van de tv en pixelgarantie. De tv hangt inmiddels en wat een pracht beeld. Kortom: we zijn zeer tevreden over Hello tv en de manier waarop wij geholpen zijn.

Eric J 02-09-2023

Mooie ruime winkel met top producten, geen gooi en smijt spul.
Deskundig geholpen met goed advies.
En ze hebben lekkere koffie ☕

Rik 01-09-2023

Ik liep de vestiging in den bosch binnen om een kijkje te nemen. Na een rondje te hebben rondgekeken werd ik direct door twee mederwerkers benaderd voor hulp. Zij toonden op mijn verzoek meerdere TV's en keken naar mijn wensen (prijs/formaat/geschiktheid). Ik heb uitleg gekregen en ben van goede hulp voorzien. Uiteindelijk weg gelopen met een mooie televisie waar ik nu vollop van aan het genieten ben!

Nick 01-09-2023

Via via terechtgekomen bij HelloTV. Goede deal kunnen maken en hele vriendelijke service. Bedankt Eindhoven! Erg blij met onze Samsung The Frame 2023

Smit 01-09-2023

Nette winkel, hele fijne verkoper, wist echt veel over de verschillende tv s te vertellen. Zonder opdringerig te zijn. Kopje koffie, top geholpen. Zeker aan te bevelen!!!

MvS 01-09-2023

Op zoek naar een televisie had ik voorkeur voor een bepaalde winkel. Door een tip van iemand kwam ik op de site van Hello TV terecht. Daar hadden ze een mooie actie en ook de aanbiedingen die ik voor een nieuw model TV kreeg spraken mij erg aan. Ik had toch nog wel wat vragen en was ook benieuwd naar de prijstechnische mogelijkheden op oudere modellen. De volgende dag ben ik naar Hello TV in Den Bosch gegaan en kwam daar in gesprek met Collin. Hij luisterde goed waar ik naar op zoek was, had een duidelijk antwoord op al mijn vragen en kwam met goede adviezen. Geen moment had ik het idee, dat hij me iets probeerde aan te smeren. Hij gaf me gewoon de nodige informatie en antwoord op mijn vragen. Thuis mijn huiswerk gedaan en de volgende dag teruggegaan naar Hello TV Den Bosch en daar met een goed gevoel een nieuwe TV gekocht. Wel bij de koop nog aanvullende adviezen gekregen die nog wat meer geld kostten (juiste kabels, extra garantie etc.), maar ook toen werd de keus zonder gepush aan mezelf gelaten. Al met al goed advies, veel kennis van zaken en lekkere koffie. Collin bedankt!

f smulders 01-09-2023

goed ingericht zuivere informatie en uitleg mooie aanbieding en goede koffie aanwezig smorgens gebeld en s,middags in de zaak

Sacha 01-09-2023

Een uitstekende service gehad met de aanschaf van mijn nieuwe spullen. Een zeer goede prijs voor hele goede kwaliteit.

Ton Saelman 01-09-2023

Sanne had kennis van zaken en ze gaaf op alle vragen een duidelijk antwoord. Ze wist waar over ze spraak. Ík werd ook netjes en vriendelijk behandeld. Hello TV bedankt

Willem 01-09-2023

Erg fijn geholpen, behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij zouden hellotv zeker aanraden bij familie of vrienden.

Peter 01-09-2023

Oké ben goed voorgelicht door aardige medewerker hij was kundig en vriendelijk

Arnold 01-09-2023

Fijn geholpen in de winkel. Ook de backoffice reageert heel snel. Gekozen voor deze set omdat ik geen enkele slechte review kon vinden. De speaker steunen zijn mooi. Zwaar en goed vorm gegeven
Aanrader om die er bij te kopen net als de woofer uit de 5 serie. Ik ben er blij mee. Geluid van de films op Netflix is geweldig.

Danny 01-09-2023

Zeer goed en met alle tijd geholpen door medewrker. Uiteindelijk een mooie combi gekocht..
Volgende dag meteen geleverd. Zeer tevreden

Kees 01-09-2023

Ik koop mijn tv’s en geluids installaties al vanaf 2010 ik word hier altijd super geholpen nemen de tijd voor je en de service is helemaal top voor mij geen andere winkel meer voor dit spul

T van Iterson 01-09-2023

goed geholpen door... , vakkundig en enthousiast. Ook als vaste klant mooie korting gehad

M. Olivier 01-09-2023

Wij zijn geholpen door.....

De uitleg en verschillen van de tv’s werd heel goed uitgelegd. Hij liet ook zien wat het verschil in HZ is op bepaalde tv’s.
Na de keuze te hebben bepaald ging hij ook nog kijken of er nog extra korting vanaf ging. En met het ophang systeem heeft hij ook goed geholpen

Hello tv breda 01-09-2023

Helemaal top zeer vriendelijk geholpen en zeer goede uitleg ook de installatie
was helemaal top

Wim Hendriks 01-09-2023

Ben voor een bepaald merk TV komen kijken en
ben prima geholpen door Marco Gomes met de uitleg over de voor en nadelen van de Tv dus ben ik bij een ander merk Tv uitgekomen dus ook nog wat kunnen doen met inruil en korting
Heb ook gelijk na aankoop de datum van aflevering gekregen dus ben tot nu toe tevreden

Marcel 01-09-2023

Ik was op zoek naar een kleine tv voor mijn vader, de huidige tv in de keuken was stuk. We hadden vlug op het internet gekeken en zagen bij Hello tv een leuke phillips staan. Dus hup in de auto naar de winkel, helaas was de tv die wij op het oog hadden niet meer op voorraad maar er stond nog wel een andere tv die vergelijkbaar was. Na vriendelijk geholpen te zijn en met de goede installatie tips van de verkoper, had mijn vader binnen een paar uur weer een werkende tv.

Robin 01-09-2023

Wederom is HelloTV de beste partner in advies én het bieden van een super scherpe deal! In mijn zoektocht naar juiste soundbar heb ik in de winkel een uitgebreide demo gekregen om mijn keuze te kunnen maken. De speciale korting was natuurlijk de doorslaggevende factor. Op service, advies én prijs is er voor mij geen betere aanbieder dan HelloTV
Officiële reactie van HelloTV 01-09-2023

Hoi Robin,

Wat een mooie woorden, dank je wel! Wat fijn dat je op alle vlakken zo tevreden bent. Heel veel luisterplezier gewenst en hopelijk kunnen we je de volgende weer net zo goed van dienst zijn. Fijn weekend!

Jelske - HelloTV

Gino Doornbos 01-09-2023

Hello TV bied altijd kennis, service en zeer scherpe prijzen. In de winkel (Rotterdam) word je altijd netjes en snel geholpen door een kundige en vriendelijke medewerker. Jammer dat ze naast TV en audio geen andere electronica/ witgoed aanbieden anders had ik hier alles gehaald.

Hans Ver. 01-09-2023

Winkel heeft een ruime keuze aan tv's. Dat heb ik op de site gezien vandaar dat ik voor hello tv heb gekozen. Ben naar tevredenheid geholpen. Op de levering moet ik wachten omdat ik de tv laat
bezorgen. Geen spijt dat. Ik voor ĥello tv heb gekozen.

Ton van Beest 01-09-2023

Vriendelijk ,deskundig en meedenkend personeel. Geen opdringerigheid. Alle merken in de winkel practisch gepresenteerd.

HSK 01-09-2023

Mooie overzichtelijke winkel, fijn geholpen, goede uitleg op mijn vragen en een mooie prijs.

Annaïse 01-09-2023

Ik werd goed ontvangen in de winkel, daarnaast kreeg ik meteen drinken aangeboden. Verder super geadviseerd over garantie, verschillende tv soorten en zitafstand. Ik ging weg met wat ik wilde. Super geholpen door Daan. Hij had mijn verhaal aangehoord van mijn eerdere ervaring en daarmee rekening houdend een fijne prijs bepaald. Bedankt!