HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Verheijen 17-09-2023

Ben in Zoeterwoude geweest prettig en eerlijk geholpen. Ook de prijs van de tv was goed .

Bert 17-09-2023

Erg prettige behandeling van de verkoper nam alle tijd voor ons en heeft goede kennis van alle merken tv’s duidelijke uitleg en ook de voor en nadelen van de 4 tv’s die wij op het oog hadden ook de soundbar uitleg was erg goed en totale korting was welkom

Ferry 17-09-2023

Mooie en overzichtige zaak. In alle rust kunnen oriënteren zonder last te hebben van opdringerig personeel. Prima. De persoon die me geholpen heeft kwam zelfverzekerd en bespekt met kennis over.

Vanessa 17-09-2023

Bij binnenkomst werden we netjes gegroet, kort erna kwam iemand aanlopen om te vragen of we hulp nodig hadden. De verkoopster was zeer geduldig en bereid om alles uit te leggen. Super tevreden

Joke 17-09-2023

Den Bosch; makkelijk en gratis voor de deur parkeren. Goede uitleg en begrip voor wat ik zocht. Erg aardige en klantvriendelijke verkoper!

Familie Groeneweg 17-09-2023

Wij hadden eerst problemen met een tv die wij hadden gekocht. Hello TV nam de klachten serieus op. Zij zijn erg coulant naar ons geweest en wij zijn erg blij met de oplossing die uiteindelijk geboden is. Wij hebben nu een andere, mooiere en betere tv aangeschaft en hebben er gelijk een soundbar bij gekocht. Wij zijn erg vriendelijk en vakkundig door Ralf (filiaal Rotterdam) geholpen. Hij heeft overduidelijk kennis van zaken. De winkel is erg mooi, ruim en overzichtelijk. Ik kan iedereen adviseren een tv bij Hello TV te kopen.

Bas 17-09-2023

Ik had de televisie via de webshop besteld en opgehaald in de winkel. Daar kreeg ik nog een uitgebreide uitleg over hoe de televisie te onderhouden etc. Super vriendelijk en service gericht, zowel online als in de winkel!

Ger 16-09-2023

Het product wat ik had besteld was niet op voorraad en ze kwamen gelijk met een alternatief 👌

Miriam 16-09-2023

Superfijn geholpen in Doetinchem door Paul.
Goede service en heldere uitleg.

Miriam 16-09-2023

Superfijn geholpen in Doetinchem door Paul.
Goede service en heldere uitleg.

Ton van der Spek 16-09-2023

Zeer vriendelijk en mensen met kennis weten waar ze over spreken kwam voor een TV Phillips en gaf mij een prima advies ik had namelijk eerst gekozen voor een TV met aangebouwde soundbar maar na ik vroeg of ik mijn Bose systeem op deze tv kon aansluiten vroeg hij aan mij of ik dan niet beter een ander type kon nemen en hij liet deze aan mij zien en ik was gelijk verkocht goed advies gekregen niets was te veel tv achter in de auto gelegd en we konden zo weer verder ben er enorm blij mij dikke duim , ook de winkel is zeer goed en netjes ingedeeld merken bij elkaar en niet te druk ga zo door super bedankt

Raymond 16-09-2023

Heb best lang staan wachten voordat ik geholpen werd. Eerst bij de balie omdat collega’s met elkaar in gesprek waren, daarna doorverwezen en daar kwam niemand. De eerste die me aansprak wilde ook niet helpen, degene die me uiteindelijk heeft geholpen was goed

Joost de Rooij 16-09-2023

Goed geholpen door de verkoper nadat we eerst een kleiner model hadden gekocht. Contact gehad met deze verkoper en uitgelegd en nu een groter model. Top service

Henk 16-09-2023

Zeer goed geholpen en deskundige uitleg over de TV die ik wilde kopen. Zeer tevreden met de manier waarop ik geholpen ben

Denise 16-09-2023

Wij hebben onze tv in de winkel gekocht. Perfecte servicemen eerlijk advies

Janet en Cees 16-09-2023

Kin heeft ons goed geholpen, goede uitleg, fijne service. Goed (verkoop)praatje, maar liet je wel “zelf” kiezen. Wij kunnen dat waarderen en ondanks wij bij HelloTV iets duurder uit waren, was dit echt een kwestie van gunnen. Zo’n top verkoper moet beloont worden vinden wij.

Kim 16-09-2023

Super ontvangen en geholpen in het maken van een keuze in 2e hands tv. Vriendelijk personeel en goede service! Voor een 10tje tv ook nog eens een jaar garantie dik tevreden!

Richard 15-09-2023

Onlangs hebben wij een nieuwe tv gekocht
En zijn super goed geholpen door het personeel bij hello tv in den Bosch
Heel vriendelijk alles word goed besproken en geregeld top winkel

Henk 15-09-2023

Ik heb via mail kontakt wel zeven of acht keer vragen gesteld over verschillende tv toestellen elke keer keurig en snel antwoord ontvangen uiteindelijk gekozen voor een LG dieren week later op de afgesproken dan netjes werd bezorgd na instelling van de tv zeer te vreden mooi beeld en prima geluid.

Claudia 15-09-2023

Super goed advies en service. Vandaag tv opgehangen en geïnstalleerd. Medewerker heeft veel geduld met het uitleggen van de tv . Super aardige jongen . Zeker de moeite waard om naar een verkoop punt/winkel te gaan .

Danny 15-09-2023

Wij kwamen per toeval bij deze winkel terecht. We werden vriendelijk te woord gestaan door Liam. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en hier een uitstekend en prettig advies op gegeven. Wij hebben de aanschaf van onze TV als zeer prettig ervaren!

Bas 15-09-2023

Super winkel/personeel
Ik ben blij dat ik bij hello tv terecht gekomen ben
Goedkoper als de rest voor hetzelfde product en prima service
Lijkt mij duidelijk, kies voor hello tv

Amsterdam 15-09-2023

Keurig geholpen en alles was overzichtelijk in de winkel.
Heel goed advies gekregen

Michel Wildschut 15-09-2023

Hallo tv hadden leuke aanbieding,naar Naarden gereden en daar namen ze de rijd voor ons ,Bryan legde alles goed uit en liet de verschillen zien.Week later deal rond gemaakt.12 september kwamen ze de tv brengen en ophangen.top service.Edwin belde netjes van te voren om te installeren.Hij is zeer kundig en werkt zo netjes daar wordt je vrolijk van zo als hij het achter laat.

GP Mark 15-09-2023

Duidelijke uitleg m.b.t. UHD, Oled, Qled enz. Duidelijke uitleg over standaard garantie. Duidelijk over verlengde garantie. Wij kregen de TV voor de prijs die we elders hadden gezien, zonder erom te vargen.