HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5377 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Nicolette 25-10-2022

Goede online hulp en advies op het gebied van de juiste keuze. Tevens scherp geprijsd!

Piet Willems 25-10-2022

Afgelopen week de hello Tv winkel bezocht voor een Samsung soundbar.
Ik had veel over deze soundbar gelezen, maar nooit gehoord.
Ik werd goed ontvangen in de winkel en de verkoper nam alle tijd.
Hij vroeg mij te overwegen naar een ander model ( nieuwer ) over te stappen en liet mij deze ook horen.
Het geluid was ik snel van overtuigd dat dit goed was, maar dan de prijs ?
De verkoper deed mij een voorstel dat ik eigenlijk niet kon afslaan, en de deal werd gemaakt.
Mooi toestel, goede prijs
Bedankt .... voor de goede keuze

Dennis Assink 25-10-2022

We hebben de tv gekocht in Zoeterwoude waar we vriendelijk werden geholpen.

Alles werd goed uitgelegd of de modellen waar we interesse ik hadden.

Ik zeg voor een goede tv en waar ze je goed helpen moet je bij Hello tv zijn.

Monique 25-10-2022

Top service, direct korting gekregen na het versturen van een mail. Verder goed advies gekregen. Deze winkel is een aanrader

Fred Koning 25-10-2022

Snelle en adequate info en een super prijs voor het LG scherpe. (*) onderbouwd advies voor het 3 jarig service pakket.
Top winkel op een groot oppervlak.

Diana 25-10-2022

(*) kwam mijn tv installeren en ophangen. Leuke spontane jongen die de tijd nam om alles uit te leggen zonder zuchten en steunen. Ruimde ook alles keurig op en kwam zijn afspraak na om na 2 weken de soundbar te installeren.

I 25-10-2022

Super winkel. Alles via de app regelt met (*), tot volle tevredenheid. Levering was inderdaad de volgende dag al. We hadden nog nooit iets besteld bij deze winkel, maar volgende keer kijken we zeker ook bij HelloTV.

michael lens 25-10-2022

goede service duidelijke taal en mee denkend alles goed verzorgd ga zo door

Kees 25-10-2022

Mooie shop,persoon die mij te wordt stond,(*),was vriendelijk,voorkomend en vakkundig.Niets op aan te merken.

Toby 25-10-2022

Erg goed en snel geholpen door (*).
Vriendelijke jongen, de soundbar die ik graag wouw was er helaas niet meer, maar door korting te geven op het nieuwere model kwam de prijs er dicht in de buurt en hebben we de soundbar gekozen. Zeer netjes opgelost.

Alex 24-10-2022

Prima levering en mooie inruil actie ontvangen. (*) die hem kwam bezorgen was erg snel en behulpzaam.

Ben U 24-10-2022

Een fijne overzichtelijke winkel. Deskundige verkopers met verstand van het product die de tijd voor je nemen. Ook een defect retourneren/omruilen ging goed met informatie over de order status. Heel tevreden.

Willem 24-10-2022

Nadat ik me via de duidelijke website had ingelezen ben ik vandaag bij Hello TV in Doetinchem geweest. Ik ben geholpen door een zeer deskundige en vriendelijke verkoper. Uiteindelijk met een televisie incl. soundbar en duidelijke aanvullende handleiding vertrokken. Ik ben erg tevreden over de geadviseerde apparatuur.

Annemiek 24-10-2022

Zeer snel antwoord op mijn vragen, mooie korting gekregen en vriendelijke installateur die helder uitleg gaf aan mijn ouders op leeftijd.

MEA 24-10-2022

Installateur op bezoek gehad om onze nieuwe tuner te installeren.
Zeer netjes gewerkt en alles duidelijk uitgelegd.
Topservice. Kan niet anders zeggen.

Frans538 24-10-2022

Bij de bestelling een gruwelijke korting gekregen!!
Vandaag gebracht!! Onze 65 inch samsung tv
Wat een pracht tv!! Nu alleen nog een mooie bijpassende home cinema Set!! Die koop ik 100% bij jullie!!! Ook met korting?
Nou mannen onwijs bedankt voor jullie service
En tot over 2 maanden!!

Floyd Simons 24-10-2022

Uitstekende service, goed en proffessioneel de tv opgehangen en geinstalleerd.

Goede uitleg ontvangen van de tv.

Maarten 24-10-2022

Eigenlijk heb ik niets ervaren wat beter zou kunnen.
De bot/service werkt uitzonderlijk goed.
Bereikbaarheid is uitzonderlijk goed.
Bereidbaarheid tot een goede deal is fair.
Je proeft wel dat de servicemedewerkers/verkopers een vorm van provisie hebben, maar dit is praktisch onoverkomelijk en heeft ook zn positieve uitwerkingen.

De tv is netjes op tijd geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.
Aflevering was ook niets op aan te merken.
Als de verdere service vd zelfde kwaliteit gaat zijn ben ik een klant voor het leven

Philip de Leeuw 24-10-2022

Erg vriendelijke mensen, behulpzaam en direct en snel contact. Goeie scherpe prijzen en duidelijke communicatie. Al met al super.

C 24-10-2022

alles netjes, snel een expert die met ons mee kon denken, te drinken is er aangeboden, en meteen een goed advies met scherp prijsvoorstel voor het complete pakket met garantie. C. was duidelijk en correct en recht door zee. prettige verkoper

Jos 24-10-2022

Vriendelijk prettig en correct geholpen. Verstand van zaken. wij zullen jullie aanbevelen bij andere mensen.

Liza 24-10-2022

Ik bracht een bezoek aan de fysieke winkel in Utrecht. Daar keek ik eerst wat rond en werd ik op het juiste moment door xxx gevraagd of hij iets voor mij kon betekenen. Al pratende gaf ik aan naar welke tv en in welke prijsklasse ik op zoek was. Hij wist heel duidelijk en prettig te adviseren over wat er allemaal was en welke voordelen het één wel had ten opzichte van het andere. Toen we op een geschikte tv uitkwamen kreeg ik een deal aangeboden en had ik bedenktijd nodig. Dat wist xxx heel goed aan te voelen. Hij zei een stap terug te doen, bood iets te drinken aan en gaf aan of ik een seintje gaf om verder te praten over de deal. Ik kon rustig nadenken en afwegen en een keuze kunnen maken. Met goede service, aandacht en betrokkenheid van xxx heb ik de koop rond gemaakt. Hij bracht de TV zelfs naar mijn auto! Dus ik ben ontzettend positief!!

Stephanie 24-10-2022

Eerlijk, bekwaam en zeer vriendelijk geholpen in de winkel in Naarden. Absoluut een aanrader als je een nieuwe tv nodig hebt.

Pieter Kuijpers 24-10-2022

Perfecte service bij aankoop van nieuwe tv. Van zeer klantvriendelijke ontvangst in winkel, tot eenvoudige planning van aflevering/installatie en zeer prettige en kundige installatie van de tv, waarbij installatie ook plaatsvond op afgesproken tijd. Werkelijk nergens iets op aan te merken, service om trots op te zijn!

Tim Wielens 24-10-2022

Had via internet een sound bar besteld en ben deze gaan afhalen in Doetinchem. Werd daar kundig geholpen aan de bali.