HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Smit 23-10-2020

Goede prijzen, zeer vriendelijk personeel en alles snel geleverd.

Helemaal top!

Jan Schaap 23-10-2020

Op grond van een eerdere ervaring en aankoop bij PlatteTV zijn wij hier nu geweest voor een groter formaat QLED TV van Samsung. Bij toeval troffen we dezelfde verkoper en werden we ook nu weer vriendelijk geholpen en bijzonder goed geadviseerd. Hierdoor hebben wij uit het grote aanbod een goede keuze kunnen maken, passend bij onze wensen. De TV hangt inmiddels aan de muur en voldoet uitstekend!

Rob 23-10-2020

Prima winkel, goed toegankelijk.
Je wordt vlot geholpen, met duidelijke uitleg.
En vooraf geattendeerd op de leverings- en garantie-voorwaarden, met aanvullende mogelijkheden. Ook de levering wordt snel geregeld
Samengevat, TOP TENT !!

Peter 23-10-2020

Kwalitatief, technisch goed en vriendelijk personeel.
Een prima en fijne winkel met de aller nieuwste Tv's zodat er wat te kiezen valt.
Hier krijg je te minste nog koffie of thee en alle tijd om een goed overwogen beslissing te nemen.
En goedkoper dan de concurrentie.

Dave 23-10-2020

De winkel in Zoeterwoude is mooi, de service van de medewerkers is vriendelijk en de deal die ze voor me hebben gemaakt voor een combinatie van tv en soundbar was erg goed.

BC 23-10-2020

Goede service bij aankoop, goede scherpe prijs. Zeer vakkundige en klantgerichte installatie en montage van tv beugel door Jelle. Er waren problemen met de TV beugel die zijn naar tevredenheid opgelost.

H. 23-10-2020

Klant vriendelijk goed behulpzaam en geven jou de juiste adviezen en de prijzen zijn te doen geven ook juiste tip ook met gerantie

TK 22-10-2020

Perfect geholpen in de winkel (Amsterdam). Ook levering (plaatsing) was perfect op afgesproken tijd en vriendelijke medewerker. Ben bij Platte TV Amsterdam door goede ervaring van familielid.

Frank 22-10-2020

Ik heb een erg goede tv gekocht voor een ontzettend scherpe prijs. Ik heb deze prijs nergens anders kunnen vinden.

Naast dat de prijs dus ontzettend scherp was, werd ik ook goed en vriendelijk geholpen. Zoals in veel winkels kwamen wat extra services en aanbevolen producten aan bod, maar dit was totaal ongedwongen en meer als advies bedoelt.

De prijs is dus goed en de service ook. Ik kreeg deze winkel ook aangeraden door iemand uit de familie en dat heb ik hem nu dus in dank afgenomen.

Ed 22-10-2020

Prima geholpen en niet opdringerig. Heerlijke kop koffie gekregen en rustig vragen kunnen stellen. Ook in de winkel prima deal gekregen (laagste internetprijs) en toch had hij alle tijd voor me.

T. van Wely 22-10-2020

Wij zijn in Breda geweest waar we ontzettend goed geholpen zijn. Vriendelijk personeel en een leuke aanbieding gekregen. We zijn super tevreden

Nelly en Nico van Dal 22-10-2020

Met veel plezier een Samsung 65q95t tv gekocht. Met de verkoper de koop met plezier gesloten. Door de monteur is de tv op een vakkundige manier geplaatst. Het kon allemaal niet beter.

Herman Slager 22-10-2020

Bij het kopen van een televisie is het voor mij belangrijk dat de verkoper goed luistert naar je wensen. In deze huidige tijd van acties en kortingen moet ik het gevoel hebben dat de verkoper met jou meedenkt en jou het voordeel gunt waar je denkt recht op te hebben. Aan al deze voorwaarden voldeed hij, onze sympathieke verkoper. Wij gingen dan ook met meer dan een goed gevoel over onze aankoop de zaak uit.

Bert te Winkel 22-10-2020

Vanmiddag een soundbar en een tv wandsteun gekocht in de winkel in Doetinchem. Perfect geholpen door verkoper, een zeer vriendelijke verkoper. Hij voelt precies aan wat wij wilden. Dit is onze tweede aankoop bij deze winkel en net als de eerste keer zijn we perfect geholpen.

Kempkens 22-10-2020

22-10-2020 een nieuwe tv gekocht bij platte tv (arnhem) zelf heb ik totaal geen verstand van elektronica maar ben super geholpen in de winkel. Erg netjes en behulpzaam

Maya 22-10-2020

Zeer goed advies, snelle levering en voordeel voor mij dat ik de oude tv in kon leveren voor een goede prijs

Rae Riewald 22-10-2020

Ik ben vandaag als klant geweest in de winkel van Plattetv te Arnhem. Ik ben daar snel en vakkundig geholpen op een professionele en fijne manier. Geen poespas, maar een duidelijk verhaal met een fijn en goed resultaat. Ik zou deze winkel zou weer bezoeken en aanbevelen aan mijn vrienden.

Een tevreden klant

Arthur 22-10-2020

Ik bestelde een bepaalde tv. De dag erna kreeg ik een mail dat jullie een nieuwer model konden aanbieden voor slechts 20 euro extra. Dat wilde ik niet, want ik had niet voor niks die eerste gekozen.
Vervolgens kreeg ik weer een mail of ik dat nieuwere model niet wilde voor dezelfde prijs. Ja, dat vind ik heel raar. Dat wou ik natuurlijk ook niet en zei dus dat ik bij mijn oude bestelling bleef die dinsdag zou worden geleverd. Ik hoorde daar niets op.
Omdat ik zag dat de bestelling nog niet was verzonden ben ik dinsdag gaan chatten met jullie. Toen kwam de aap uit de mouw: mijn bestelling was niet meer leverbaar. Maar zeg dat dan gewoon. Nu voelde ik me gepiepeld.
Vervolgens sprak ik af dat we het nieuwere model zouden nemen, binnen 2 werkdagen geleverd. Toen kreeg ik een mail dat de levertijd 5 /8 werkdagen zou zijn.
Ik heb daarop weer gechat en kreeg te horen dat jullie zouden checken welke winkels het nieuwere model snel zouden kunnen leveren. Vlak daarna ontving ik een mailtje dat er geen winkels meer waren die het model konden leveren en kreeg ik de keuze uit 3 andere modellen, die ik voor dezelfde prijs zou mogen kiezen. Dat heb ik gedaan en die kwam de volgende ochtend al! Het werkt als een zonnetje en was snel aangesloten.

Dus uiteindelijk heel goed geholpen, maar een beetje slordige communicatie. Daar moeten jullie echt op letten, en geen producten aanbieden die je niet kunt leveren.

Bas 22-10-2020

Medewerker stond meteen klaar om te helpen en gaf Goed advies, snel bestelling geregeld en niet pushen om groter/duurder of meer erbij te kopen.

Robert 22-10-2020

Ik had een TV, soundbar en TV meubel gekocht bij Platte TV.
Heb in de winkel een goede deal gemaakt en ook goed advies gekregen.
Vandaag werd volgens afspraak tussen 10 en 12 uur (10.15)ging de bel.
Danny de installateur stond voor de deur om de bestelling aan te leveren.
Eenmaal binnen gezet raakte wij in gesprek en adviseerde de verkoper mij zonder enige verplichting om de nieuwste Sonos Arc aan te schaffen om nog merr plezier uit mijn nieuwe tv te kunnen halen.
Tevens heb ik voor een klein bedrag mijn verzekering van 3 naar 5 jaar verlengd.
De verkoper is een Topper en heeft zeer veel kennis van zaken en maakt je ook in begrijpelijke taal duidelijk wat de voor en nadelen zijn.
Hij is zeer beleefd en gedisciplineerd en komt erg professioneel over kortom een Topper.
Daarom van mij een 10 en raad deze winkel en zeker Danny een 10!!

Johan 22-10-2020

Goed geholpen door N in de winkel in Eindhoven met een mooie deal en vandaag op de aangegeven tijd geïnstalleerd door A . Heeft het toestel netjes opgehangen en de rotzooi opgeruimd niets was te veel . Super goede uitleg gehad over het toestel en het werkt allemaal super .

Pieter 22-10-2020

Deskundig advies ruime keuze en vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding

frank vd klijn 22-10-2020

prettig geholpen smart tv super makkelijk te installeren zoals deze meneer al zei!!
fijne winkel en vriendelijk personeel.daar zouden wij er meer van moeten hebben.

Wouter 22-10-2020

Vriendelijk personeel wat verstand van zaken heeft. Ruime keuze in de winkel aan TV's en audio systemen. Kortom voor ieder wat wils waarbij je goed geholpen wordt!

A.Coppens 22-10-2020

De installateur Sk heeft het prima gedaan en alles uitgelegd.wat moet ik nu nog meer zeggen klasse. Maar helemaal een 10 dat is iets te veel een 9.8 is ook super toch.
Dit is de tweede tv van jullie.