HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Geertruida 25-07-2022

Deze winkel heeft veel keus in TV toestellen en het personeel is erg vriendelijk en deskundig .
Ik ben tevreden .

Chris 25-07-2022

Wederom een prettige ervaring bij Hello TV Zoeterwoude. Prima nette en overzichtelijke winkel. Verkoper *** was prettig in benadering en omgang. Goede in mijn ogen deskundige uitleg zonder druk opleggend. Koop was snel gesloten. Communicate over koop en levering prima. Direct gekozen voor Hello TV Zoeterwoude na goede ervaring enkele jaren geleden. Niets anders dan lof.

Jerry staub 25-07-2022

Heel veel keuze en onwijs goed geholpen en uitleg en ze nemen de tijd voor je maak je niet veel mee in andere winkels

Sander 25-07-2022

Fijne (online) winkel met een groot aanbod aan tv's. Aardige en geduldige klantenservice met gedegen advies. Leuk om te onderhandelen, hier geven ze je een eerlijke prijs met goede service.

Hans 25-07-2022

Prettig geholpen en een goede uitleg.De betaling lukte niet in de winkel dus een ideal link doorgestuurd en bij thuiskomst betaald.

Kees Scheltes 25-07-2022

Prima geholpen in winkel Naarden.
Snel, informatief en prettige prijsonderhandelingen.

Wijnanda 25-07-2022

Ik wist niet dat het nog bestond: dat iemand je adviseert en uitlegt wat je gaat kopen. Ook dat bij de installatie van mijn tv er een uitleg is, waardoor je meteen lekker aan de slag kan en met de installatie van de soundbar ging er door het enthousiasme van de monteur DK een wereld voor mij open. Wat een verschil met de mainstream winkels, de bekende namen, maar service ho-maar.
Geweldig dit!

Kees 25-07-2022

Shop Eindhoven, vriendelijk personeel, heel behulpzaam en goede uitleg.
veel keus in tv`s, zou het iedereen aanbevelen om er eens te gaan kijken.

Jos 24-07-2022

Ik heb voor Hello TV gekozen omdat de site superduidelijk, overzichtelijk en modern uitziet. In de winkel wordt je dan ook nog vriendelijk aangesproken en kun je zelf kenbaar maken wat je naar op zoek bent en helpen ze je daarbij. Eenmaal tot een keuze gekomen samen met de verkoper wordt er serieus gekeken naar kortingen, servicegaranties en aanverwante artikelen, zodat je na de koop met een lekker gevoel de winkel verlaat en uitkijkt naar de eerste keer dat je naar je nieuwe televisie gaat kijken en genieten van een tv waar jezelf echt achterstaat die je gekocht hebt. m.vr.gr. Jos

Don 24-07-2022

Prima winkel kan geen webshop tegen op
Vriendelijke medewerkers gastvrij ontvangen met wat te drinken
Duidelijke uitleg en service en een prima korting

Guus 24-07-2022

Goeie service met aandacht voor de klant. Handig dat je vooraf via de webshop een leuke deal kunt proberen te maken.

Cees 24-07-2022

Ik wilde mijn in januari gekochte maar nog in het magazijn staande tv inruilen voor een nieuwer model. Marc was mij helemaal ter wille en bood mij die mogelijkheid zonder extra toeslag behalve natuurlijk het prijsverschil. Een vervelend dingetje zoals de omlijsting die al was besteld voor dit serienummer werd erg coulant opgelost. Dus, prima service!

Meijs 24-07-2022

Vriendelijke en professionele bediening. Men neemt de tijd om alles goed uit te leggen en komen ook met de juiste adviesen. Je krijgt een lekkere kop koffie en als je even de ruimte nodig hebt om te overleggen dan wordt die ook gegeven.

Tom 24-07-2022

Hele goeie service in deze winkel. We zijn vriendelijk geholpen door de medewerkers in de winkel. Ook was het geen enkel probleem om te kijken of de TV wel in de auto paste. We zijn daar ook uitstekend mee geholpen en uiteindelijk zijn we naar huis gegaan met een mooie nieuwe TV.

John 24-07-2022

Top winkel snel en vakkundig geholpen en goede uitleg en zeer snel gelevert top zaak

Joke Middeldorp 23-07-2022

Op 19 Juli 2022 in de namiddag (17:39.54) hebben wij een nieuwe TV gekocht. Wij zijn door de medewerker heel vriendelijk, adequaat,vakkundig en enthousiast geholpen en zijn daar heel tevreden over. Het is de 2e keer dat we onze aankoop bij jullie gedaan hebben en zijn heel blij met deze nieuwe aankoop.

Sergej 23-07-2022

Een van weinig winkels waar medewerkers niet wegrennen en graag willen helpen, nogmaals dank!

alice 23-07-2022

Wat een mega goede service. Personeel heel goed, snel en vriendelijk en in de winkel z of rust en vakkundig personeel. Dit soort zaken zie je niet vaak meer echt heel goed!

Alfred 23-07-2022

Vandaag tv gekocht bij Hello Groningen. Kregen een goed en eerlijk advies en er werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren over het juiste product.

PHB 23-07-2022

Een OLED TV gekocht. Het mailcontact vooraf aan het maken van de definitieve keus, verliep snel en adequaat. De bestelprocedure, de aflevering en de service na aankoop zijn zeer goed verlopen.

Een fantastisch bedrijf met een tevreden klant!

D***, bedankt voor de keurige installatie!

In één woord GEWELDIG! 23-07-2022

Ik heb onlangs voor het eerst bij Hello TV een Samsung Neo Qled tv van 50 inch aangeschaft. En ik ben bijzonder te spreken over de manier, hoe dit is verlopen. Via e-mailcontact met hen werd ik heel snel van goed advies voorzien n.a.v. de keus voor mijn nieuwe tv, die ik op het oog had, wat betreft bijbehorende artikelen, die ook nodig zijn, om perfect tv te kunnen kijken. Zowel op mijn tv, als op de bestelde bijbehorende artikelen, heb ik flinke korting gekregen. En de service voor het laten thuisbezorgen, plaatsen en installeren van de tv door een uiterst vriendelijke en enthousiaste installateur voor een bedrag, waarvoor je het niet laten kunt, is ook helemaal naar wens verlopen. En daarom verdient en krijgt deze winkel van mij als cijfer een dikke vette 10!

Jan 23-07-2022

Zoals altijd (voorheen Doetinchem) weer prima geholpen! Snel besloten, snel met nieuwe tv de winkel in Duiven verlaten. Tot de volgende tv 🙂

Bakker 23-07-2022

goed geholpen in vestiging Naarden. verkoper nam de tijd om het product te laten zien en de verschillen onderling te verduidelijken.
na het goede advies zijn we met onze nieuwe TV de winkel uit gegaan.
zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe TV

P1 23-07-2022

Goed geholpen in de chat om de juiste set samen te stellen. Ophangen en installeren van de tv zeer netjes en goeie tips.

Chantal 23-07-2022

Vriendelijke medewerkers, ik ben goed geholpen en geïnformeerd. Nette winkel.