HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

JOdC 25-04-2023

HelloTV was voor mij een onbekende. Via advertentie op Marktplaats getriggerd en contact gelegd. Snelle en goede reactie waardoor ik de winkel in Den Bosch fysiek bezocht heb. Eerst rustig rond kunnen kijken en vervolgens door medewerker xxxx prima geholpen. Man met verstand van zaken en goed advies. Nieuwe smart-tv gekocht voor een prijs die ik bij een ander nog niet ben tegengekomen. TV werd netjes (gratis) thuisbezorgd op afgesproken dag. Aanrader!

Jordan 25-04-2023

Gozer wist alles te beantwoorden. Liet me het model in de winkel zien en de tv was nergens anders goedkoper

jaap Starreveld 25-04-2023

Ik ben uitstekend geholpen, goed advies gehad omtrent, de verzekering , netjes en beleefd , en de afspraken na gekomen, dus ik ga jullie zeker promoten, en een goede korting gehad

Willy 25-04-2023

Van collega's gehoord van hello tv, en hier de lg g2 tv gekocht en geïnstalleerd door zeer vakbekwame jongeman, die ontzettend veel kennis had van de tv en het ook zeer professioneel en in alle rust heeft opgehangen, daarna nog alles uitgelegd over de werking van de tv

Ramon 25-04-2023

We zijn in het filiaal van HelloTV geweest in Amsterdam en werden daar geholpen door een super lieve mevrouw xxxx en hebben een hele goede deal kunnen maken wat goedkoper bleek dan waar dan ook in Nederland. Ook zijn we zeer goed geadviseerd op het technische vlak waardoor we met een goed gevoel weer naar huis zijn gereden. De losse onderdelen konden we direct meenemen en de rest wordt de volgende dag geleverd. Zeer tevreden dus.

Rianne Daalhuisen 25-04-2023

Allereerst heb ik via de site samen met de mail (voornamelijk met.......) contact gehad en zo tot een keuze voor een tv gekomen. Deze is snel bezorgd en de oude tv is ook vrij snel daarna opgehaald. Allemaal prettig en snel geregeld.
De tv een LG Nano bleek erg veel reflectie te hebben en als je van zij kijkt vervaagde de kleuren wat.
Daarom ben ik naar de winkel gegaan in Utrecht om advies en om tot een andere keuze tekomen. Daar ben ik door ........ zeer prettig en efficiënt geholpen. Hij gaf een helder advies, liet aan mij de keuze en gaf een kleine tegemoetkoming.
Het omruilen zal binnekort gebeuren ook dat is snel geregeld.

Maikel 25-04-2023

Super!mijn oude LG oled E6 in kunnen ruilen voor een mooie prijs.Top geholpen en goede service

Kareltje 25-04-2023

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Mijn aangeschafte tv werd door de verkoper in mijn auto gelegd. Het is een prachtig ingerichte winkel met goede prijzen. Ik heb eigenlijk maar 1 minpuntje waaraan het personeel niets aan kan doen: het ontbreken van een klantentoilet.

Roland 25-04-2023

Zeer nette winkel met personeel dat weet waar ze over praten en erg klantvriendelijk .

Johan 24-04-2023

In Duiven perfect en heel goed geholpen door Marc. Uitstekende service en er werd goed de tijd genomen om de juiste tv aan te schaffen.

Blij met Hello T.V 24-04-2023

Ik ben zo blij met de 2 jongens van Hello T.V. Danny & Rodrigo je denkt even een T.V ophangen zo gebeurd. Maar niet heus, alles is oud hier het was gewoon niet mogelijk om een T.V te instaleren met oude kabels te korte kabels etc...Er kwam zo veel bij kijken waar ik dus absoluut niet op gerekend had.
En ik met mijn A.O.W kon dat gewoon niet missen. En dan zijn daar 2 jongens die zo hun best doen om mee te denken om dit probleem op te lossen, Dankzij een nachtkastje van mijn bed hebben ze alles omgegooid om het te laten werken. Echt dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ze hebben alles geïnstalleerd ook de P.C. Top gasten echt ik kan iedereen aanbevelen om bij Hello T.V een T.V te kopen. Wat een service.

E.Oostrik 24-04-2023

Goed te bereiken locatie,had de keus al via internet gemaakt ,maar ben prima geholpen

Ron 24-04-2023

Keuze op internet gemaakt op basis van de scherpe prijs. Het gewenste toestel was niet op voorraad, maar tegen geringe bijbetaling een nieuwer model kunnen kopen. Vriendelijk en duidelijk geholpen.

ockhuijsen 24-04-2023

Zeer goed geholpen met het plaatsen van de nieuwe tv ,en de extra werkzaamheden die nodig waren
En dit allemaal met een glimlach .
Verder alles geïnstalleerd en pas weg gegaan toen alles goed werkte .

Frans 24-04-2023

Zaterdag gebeld voor info: prima geadviseerd en een mooi bod gekregen. Zondag een berichtje dat mijn nieuwe tv maandag zou worden geïnstalleerd. Hij was keurig op tijd, nadat hij van tevoren een telefoontje had gegeven dat hij eraan kwam. Nam uitgebreid de tijd voor het vakkundig ophangen en installeren van de tv. In een woord: geweldig!

Tom 24-04-2023

Goede en duidelijke uitleg m.b.t. verschillen van de tv's en kunnen. Zonder moeite gedemonstreerd. Ook helpen om de tv in de auto te krijgen geen probleem

Jan Roodenburg 24-04-2023

Echt erg fijn geholpen in duiven. Zat erg te twijfelen of ik een 65 inch zou nemen van lg c25 of de nieuwe oled van samsung s95b. Na duidelijk uitleg en motivatie gekozen voor de s95b mede omdat we een huiskamer hebben net veel licht. Ook gelijk het pakket voor 3 jaar garantie erbij genomen. Daarmee heb je 3 jaar echt 100% garantie zelfs als er 1 pixel stuk is nieuwe tv.

Jan 24-04-2023

we zijn prettig geholpen en goed advies gehad. Ook hebben we een mooi product voor een gunstige prijs.

Jasper 24-04-2023

Vandaag heel goed geadviseerd in Rotterdam door xxx. Fijne grote winkel met heel veel modellen in de showroom. Fijn om even in het echt te vergelijken. xxx gaf erg goed advies en op een leuke vrijblijvende manier. Wat een verademing tov andere TV giganten. Complimenten!!

c.j hooiveld 24-04-2023

Prima geholpen bij de aanschaf van soundbar en tv ook het ophangen en installeren door de installateur was helemaal top gedaan
Kortom zeer tevreden met alles

Cheyenne jeffrey 24-04-2023

Wij hebben deze winkel gevonden via internet, we zijn er supergoed geholpen door collin en hebben ook goede adviezen gekregen. Top winkel!

P. Bakker 24-04-2023

Goede service, goede productinformatie, erg klantgericht, meteen geholpen en de tv direct mee kunnen nemen. Goed advies en voorlichting gekregen van R.L.

Tim 24-04-2023

Deskundig advies gekregen van medewerker Naveen bij HelloTV in Utrecht!
Prijs en service was HelloTV het aantrekkelijkst van alle aanbieders.

Kees 24-04-2023

Winkel in de buurt. Goed en snel kunnen communiceren over de prijs. Vlotte,vriendelijk en deskundige hulp. Bij eerdere aankoop ook al goede ervaring!

Bram 24-04-2023

Goed geholpen door Sebastiaan. Mooie tv gekocht en een goede service! Persoonlijk weinig verstand van televisies maar hebben een goed en eerlijk advies gekregen.