HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kadir 07-06-2021

Goede service en kennis van zaken, denken met je mee en een flinke korting.

Anne-Marie 07-06-2021

Wij werden enthousiast door de goede website en de vriendelijke chatmogelijkheid! Xxx heeft ons goed geholpen, denkt met je mee en heeft ons de juiste keus laten maken! Zo blij met onze aanschaf.

Astrid 07-06-2021

Ik had een mail wisseling en naar aanleiding daarvan besloten een tv te kopen.
Deze kon ik meteen ophalen echter ik werd gebeld dat de tv net was uitverkocht. Men ging een nieuwe bestelling.

Via de mail en via de telefoon echt super goed, snel en vriendelijk geholpen. En..... ook nog eens een super aanbieding

Eildert Meeter 07-06-2021

Prachtige winkel met verkopers die er verstand van hebben een 10 voor de verkoper die mij heb geholpen

Pascal 06-06-2021

Goed geholpen en ben erg blij met de nieuwe tv. Dank jullie wel team Zoeterwoude 👍🏻👍🏻

walter vd ven 06-06-2021

goed ingerichte winkel, ruim van opzet met een ruime keuze voor iedere beus,
een klantgerichte verkoper met verstand van zaken en to the point.

goed bezig !!

Dax 06-06-2021

Goed en overzichtelijke winkel. het persoonlijk is zeer vriendelijk.
We kregen eerst een bakje koffie aangeboden en daarna werden we goed geholpen.
Onze kinderen waren erbij en zij waren ook meer dan welkom!

C. Smits 06-06-2021

Het is een overzichtelijke winkel, ik ben goed geholpen. Jammer dat ik het geluid van de speakers niet kon afluisteren.

Cornelis 06-06-2021

Mooi opgezet, maar vooal heel goed geholpen door vriendelijke en bekwame verkoper in Zoeterwoude. TV net gekocht dus ik hoop dat we er probleemloos gebruik van kunnen maken en mocht dit onverhoopt niet zo zíjn dat de serviceafdeling dan net zo goed als de verkoopafdeling.

Lucy Kregting 06-06-2021

We zijn snel geholpen en zijn gehoord in onze wens voor een nieuwe TV. Vriendelijke medewerker uit Nijmegen met bril. Tevreden en voldaan met een mooie korting op zak de deur uitgelopen.

Danielle 06-06-2021

Wat een goede, attente monteurs bij PlatteTV. Gisteren was xxx er. Ik snap het nu helemaal.

Jeroen Stoffels 06-06-2021

Er wordt goed meegedacht en een scherpe prijs is mogelijk.
Klantenservice helpt goed alleen lang wachten om telefonisch iemand te spreken.
De installatie service is echt top. xxx en xxx werken super netjes en rustig. Alles wordt ingesteld en opgeruimd, daarnaast veel tips wat erg handig is.

Maaike 06-06-2021

Erg kundig en vriendelijk geholpen door ... uit Breda. Niet opdringerig en liet alle mogelijkheden zien en horen. Uiteindelijk een mooi pakket voor een goede prijs gekregen.

Moon 06-06-2021

Helaas was mijn bestelde tv niet meer leverbaar maar ze kwamen met een geweldig alternatief, top geregeld!

R de Jagerne 05-06-2021

Erg goed geholpen in zoeterwoude door Jelle niet te opdringerig wat je ook wel meemaakt gewoon goed advies gekregen mooie tv gekocht voor een goede prijs heel blij mee top verkoper die jelle

Eri & Cindy 05-06-2021

Vandaag gingen we naar platte tv om te kijken naar een Philips en Samsung. Het was druk dus moesten even wachten maar er werd gevraagd of we wat wilde drinken. Toen kwam Danny, echt een super verkoper. Hij legde alles heel goed uit de voors en de tegens en uit eindelijk kwam hij met een mooie tv voor ons waar we een leuke korting op kregen omdat het de laatste was in de winkel.
Wij hadden een bepaald buget dus hij had ons ook een duurdere kunnen verkopen maar we zijn nu goedkoper uit en erg blij met onze aankoop! Bedankt nog Danny

Jurgen 05-06-2021

Goede service en klantvriendelijkheid.
Er is een ruime keus en in de winkel in Doetinchem heb je mooie opstellingen, woonkamer effect.
Zeker aan te raden.

John van Gils 05-06-2021

hallo, we hebben in de winkel van plattetv vestiging breda een zeer goede uitleg gekregen van Thomas de adviseur / verkoper van ruim 2 uur wat de verschillende merken en type tv,s voor verschillen hebben onderling en laat dat ook uitgebreid zien en beleven in de winkel.
je kunt je oude tv inruilen voor een mooie extra korting bovenop de toch al veel scherper geprijsde tv,s dan elders bij andere winkels zoals bijv : bcc of mediamarkt .
daar bovenop krijg je ook nog alle extra toebehoren zoals de nieuwste hdmi 2.1 kabel en alle andere benodigde extra artikelen om optimaal beeld van wereld klasse te beleven en zien voor de helft van de nieuw prijs als je de tv daar aanschaft in de winkel , (dit geld niet bij online aankoop).
we hebben zondag 30 mei alles daar via Thomas bij plattetv in breda gekocht en zijn er super blij mee "" de nieuwste samsung 2021 tv 43 inch met de nieuwste kabels erbij voor nog geen 820 euro "" dat heb ik nergens anders goedkoper kunnen vinden dan bij plattetv in breda .
ze hebben overigens 11 winkels verspreid door heel nederland zitten , dus vast altijd wel 1 bij u in de buurt .
met komende EK en OLYMPISCHE SPELEN VOOR DE DEUR gaan wij een hele mooie kijk zomer tegemoet op onze samsung tv met een werelds geluid er op , dus zeker een aanrader om 1 van hun winkels keer te bezoeken tevens grote afdeling met alles van en voor de WEBBER BARBEQUE daar te verkrijgen voor ook zeer scherpe prijzen vond ik , maar die had ik vorig jaar al 1 aangeschaft .

H Kok 05-06-2021

Geide service en bijna onmiddelijke beantwoorden van vragen via email rn telefoon.
Ik had een bestelling gedaan voor een Marantz versterker waarvan de levering bijna onmogelijk bleek. Toch netjes elke keer een update.
Daarbij een leuke deal gemaakt door een oudere AVR in te ruilen.

Jr de gruijl 05-06-2021

Goed ontvangen ,gerichte uitleg.
Goede afhandeling van de aankoop.
Wij hebben de winkel in Zoeterwoude bezocht

sylvia 05-06-2021

Prima advies en niet dwingen tot aankoop. Uiteindelijk 2 prima tv's gekocht en ben erg tevreden. Ook de bezorging keurig netjes en duidelijke uitleg. Hulde!

Monika 05-06-2021

Vriendelijke en behulpzaam personeel. Goede tv gekocht. Al tweede kierunku. Erg blij mee. Aanraden.

Kox 05-06-2021

televisie via de chat gekocht ging prima daarna snel ingepland voor de levering.
De levering en installatie werd verzorgt door een zeer service gericht jonge man.
Wij zijn zeer te vrede over "platte TV"

AJA Hoosemans 05-06-2021

Alweer perfect geholpen. Deze keer door Quint, wist veel, goed advies en uitermate vriendelijk.

Nieulande 05-06-2021

Vandaag bij platte tv in Breda Samsung Qled 4 k gekocht. We zijn zeer tevreden over de verkoper die ons geholpen heeft, door de juiste vragen wat onze wensen waren kwamen we tot deze keuze . Service was goed na aankoop liep hij ook mee naar auto om t.v er in te leggen .