HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gerard Hendriksen 21-11-2022

Mooie shop met klantvriendelijkheid personeel.
Nemen alle tijd die nodig is en de adviezen zijn duidelijk.

Nico Visch 21-11-2022

Via Google heb ik U gevonden. Het bleek dat jullie de goedkoopste zijn in Nederland.
Vriendelijk en professioneel personeel. Een mooie overzichtelijke winkel met alle merken TV`s.
Ik heb er een mooie TV gekocht die bezorgd en geïnstalleerd word.

Ramon 21-11-2022

Mooie online deal gemaakt en vervolgens opgehaald in de winkel. Verder in de winkel netjes geholpen.

Steffi Crombach 21-11-2022

Goede service vriendelijke medewerkers die ook goed mee denken en goed advies geven
Website is heel duidelijk

M. Z 21-11-2022

Prima service helder uitleg. Medewerker zeer behulpzam, goeden kwaliteit .

Top deal met Top service 21-11-2022

Eerst donderdag 17 november in de winkel in Breda wezen informeren, daar heel prettig ontvangen . deze gaf duidelijke uitleg over de mogelijkheden wat betreft onze eventuele voorkeuren van een nieuwe tv en een daarbij behorende soundbar
Zijn met een mooie deal als offerte naar huis gegaan om te kijken welke tv onze keuze zou gaan worden.
Vrijdag avond via de mail nogmaals contact op genomen met Hello TV en daar een nog mooiere deal aangeboden gekregen en hebben daar ook gebruik van gemaakt
Zaterdagmorgen had ik nog een vraag over de bestelling, toen snel en vriendelijk geholpen.
Aflevering van de tv en soundbar was snel en met duidelijke informatie van welk tijdstip op de aflever dag, Dus wij zeggen chapeau voor alle medewerkers van Hello TV die ons een mooie deal hebben aangeboden en perfecte service daarbij

Nicolet Schillemans 21-11-2022

In de winkel kan je een goede keuze maken. Genoeg tv en soundbars ed. Personeel is deskundig en vriendelijk maar niet super attent. Moesten zelf om hulp vragen, ik ben van mening dat je je als verkoper moet aanbieden. Bieden goede service en zijn eerlijk.

Hans 21-11-2022

Hello TV is mij prima bevallen. Snel, goede prijs, prettige communicatie en snelle levering. Alles wat je zoekt als je al weet wat je wil.

Jeroen Reniers 21-11-2022

Snelle verwerking van de bestelling (Sonos one SL) met super goede actieprijs. Ook nog eens voldoende op voorraad wat ik niet had bij Mediamarkt. Dus aanrader

Remy Jongboom 21-11-2022

We kregen vakkundig advies. De prijs hadden we online al bekeken. Mogelijkheid van garantieuitbreiding gaf vertrouwen

Rob 21-11-2022

Scherpe prijs en TV ook meteen op voorraad. Ietwat opdringerige verkoop van schoonmaakmiddel, verzekering en HDMI kabel. Verder erg netjes geholpen en behulpzaam.
Het systeem om naar korting te vragen via de website komt nogal Amerikaans over. Zet gewoon de prijs op de website. Overigens bij twee keer de vraag te stellen, twee verschillende prijzen gekregen....

André 21-11-2022

Goeie uitleg en snelle bediening.
Werd geholpen bij het meenemen van de gekochte spullen.

Bart 21-11-2022

Ik ben geholpen door xxx. Hij was zeer vriendelijk en nam zijn tijd mij alle informatie te verschaffen, die ik nodig had. Kortom, ik raad deze winkel ten zeerste aan.

Nik 21-11-2022

The best customer service I have received from any store in the Netherlands! Hellotv is super customer friendly. They have answered all my questions and also given me the best price possible.

I even changed my mind about the model I wanted, and they accommodated me immediately. They did not even change the delivery date. That was fantastic! Net time I buy a tv, always hellotv.nl! kudos

Tom 21-11-2022

echt heel blij met mijn nieuwe tv en de service, had een tv die niet naar wens was, deze is ingeruild voor een ander type, welke ik heb kunnen kiezen na zeer fijne hulp in de winkel van Amsterdam, ze wisten alles te vertellen over de modellen en hun verschillen, zeer goede productkennis, dit met mijn wensen heeft er voor gezorgd dat ik nu een briljante tv heb.
dank xxx!

A.v.I 21-11-2022

Fantastische geholpen afgelopen zaterdag in Zoeterwoude.
Kennis is ruim aanwezig van het personeel.
Vlotte snelle afhandeling.

Bert 21-11-2022

Een familielid heeft hello tv aangeprezen. Zodoende in de zaak in Naarden wezen kijken voor een nieuwe tv. Genoeg keuze, vriendelijk en deskundig personeel. Nieuwe tv gekocht en heel tevreden met de aanschaf.

Rob 21-11-2022

Goed geholpen. Zowel on line als in de winkel. Kreeg mijn keuze voor Samsung qled bevestigd en een goede prijs. Erg blij mee

Mark 21-11-2022

Meerdere malen goed geadviseerd door xxx. Hele vriendelijke en goede service

Remon 21-11-2022

TV (SamsungS95B) gescoord bij Hello TV bij filiaal in Utrecht. Deze winkel uitgekozen omdat ze in mijn ogen de specialisten zijn op het gebied van TV & Audio. Een hele juiste en duidelijke uitleg gehad van verkoper: xxx. Had eigenlijk me zinnen gezet op een ander toestel maar hij heeft we toch om gepraat en het juiste advies gegeven wat betreft kwaliteit. Vriendelijke mensen en een keurige winkel! Zeker aan te raden en ze maken een leuke en aantrekkelijke deal voor je!

Top 21-11-2022

Super geholpen door xxx in Naarden,zeer attent het bedrijf heeft een superverkoper aan hem.
Was een fout berekening in de chat gedaan door een andere medewerker ten nadele van het bedrijf maar daar werd niet moeilijk over gedaan….eerder ook onze sonos hier aangeschaft nu ook een prachtige tv ,
Als de levering en de service die hopelijk niet nodig net zo goed is dan zeker een 10

Een tevreden klant 21-11-2022

Na wat rond kijken hadden we een televisie op het oog. Via een collega hoorde ik van HelloTV. We hadden nog een aantal vragen, die zijn via de chat zeer goed beantwoord. De volgende dag de televisie besteld, via de chat het hele parket doorlopen, en goeie tips, en een uitgebreide garantie om teleurstelling te voorkomen. Kortom een zeer goede service. Een week later geïnstalleerd door de monteur, top gedaan.

Frans ten Bookum 21-11-2022

Heel goed door xxx geholpen met de aanschaf van onze nieuwe Samsung tv in de winkel in Amsterdam. Zelf na wijziging van de prijs ging Hello TV mee in de nieuwe prijs en heeft het verschil terug gestort. Helemaal blij met de service. Top

Joyce 21-11-2022

Hele snelle en goede service. Goed meegedacht. Fijn dat er ook een leuke aanbieding wordt gedaan.
Voortaan zouden wij het alleen wel prettig vinden dat er aangegeven wordt dat je in de winkel dient te bestellen om gebruik te maken van de montageservice. Ook zou er bij het advies contact misschien een aanbod kunnen worden gedaan voor extra's zoals in ons geval een muurbeugel. Anders hadden wij deze direct bij besteld.

Swante 21-11-2022

Bij binnenkomst een enthousiast onthaal en aanbod kopje koffie vervolgens een aardige goed e kennis van zaken en ook fijn kort en krachtig kortom top