HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Massaar Nico 09-10-2022

Gezien de goede ervaring in het verleden weer naar Hello tv gegaan en ook nu weer goed en correct geholpen.

Sacha 09-10-2022

Ik kwam in contact met het deskundigen personeel van Hello tv.
De mannen en vrouw hebben mij deskundigen kunnen adviseren voor de juiste keuze, om een super televisie te kopen.
Bedankt Hello tv voor de deskundigheid en de juiste televisie 👍 wij zijn er heel blij mee!

Mario 09-10-2022

Eerst goed online geholpen door Tim en daarna super vriendelijk door Ronald op de vestiging in Duiven. Goede prijs, kleurenwaaier voor thuis meegekregen en super tevreden het pand uitgelopen.
Dikke 10!

Mevr kuik-Tombrock 09-10-2022

Ben al wat ouder , dus wist niet goed te kiezen, de keuze in deze winkel is zeer groot.
Geholpen door een heel vriendelijke medewerker die alle geduld had, zijn we er fantastisch uit gekomen.
Wij hebben dus onze tv naar volle tevredenheid bij jullie gekocht.
En hij is precies wat de medewerker vermelde, gewoon prachtig.

Rene 09-10-2022

Zeer mooie televisie gekocht. Goed advies, en zeer snelle levering. Top! Ik zou zeker weer kopen.

keedoe 09-10-2022

Prima voorgelicht in de Hello winkel door Henk-Jan in Groningen.
Helaas kom ik uit de provincie Groningen en een 10 kan dus niet, maar dat ligt niet aan de genoemde persoon. Nog bedankt we zien met smart uit als het toestel komt.

Carlos 09-10-2022

Timo heeft ons goed geholpen met de nieuwe TV en de inruil TV.
Zeer vriendelijk persoon.

Martijn 09-10-2022

Vandaag een LG Oled Evo tv gekocht bij HelloTV in Son. Verkoper D heeft ons goed begrepen en speelde na ons beluisterd te hebben de Joker en dat bleek uiteindelijk de winnende kaart! Hij had een goede uitleg, heeft goed geluisterd naar onze wensen en verschillende opties gegeven met een onderbouwing waarom. Erg fijn en deskundig geholpen en we zouden HelloTV iedereen aanbevelen!

Jan H 09-10-2022

Bijzonder goed geholpen door verkoper met voorbeelden en nam er de tijd voor zodat wij een goede keuze hebben kunnen maken .

Elif 09-10-2022

Ik ben zeer goed geholpen vandaag door verkoper. Denkt mee en geeft duidelijk uitleg. Goed service, snelle levering en behulpzaam personeel.

Dave 09-10-2022

Groot en overzichtelijk, niet online deal vragen.. gewoon in de winkel, veel beter. Alleen is de akoestiek niet goed genoeg om audio te beoordelen. Prijs/kwaliteit perfect, goed personeel.. no nonsens.

a.cazemier 09-10-2022

Vriendelijke uitleg i.v.m. de vele keuze, rustig kunnen kijken inde winkel, prima levering goede afspraken

Anela 09-10-2022

Vriendelijke medewerker die meedacht voor de beste oplossing voor ons met een aanbod op maat. Heel erg blij met de hulp en de aankoop.

Henrico 09-10-2022

Ben in den Bosch geholpen door verkoper Resultaat: heeft wat verdiend voor zijn baas en ik heb een hele mooie nieuwe TV. Keurig geholpen, goede en deskundige uitleg bij mijn , toch wel moeilijke keuze, omdat je soms door de bomen het bos niet meer ziet, met zoveel verschillende merken en afmetingen.
Zeer tevreden met alle duidelijke informatie die ik heb ontvangen. Ik kan deze zaak zeker aanbevelen.

André 09-10-2022

Schitterde zaak en super geholpen door verkoper mijn oude apparatuur in kunnen leveren en nog een mooie prijs voor terug gekregen super ben er heel blij mee gr.

Flasher 09-10-2022

Je wordt goed te woord gestaan. door de medewerkers.. medewerkers nemen tijd voor je wat je vraag ook is.als klant is dat erg fijn

Eric 09-10-2022

Tijdens de chat wees medewerkster mij op een nog betere en goedkopere aanbieding voor een tv voor mijn 96 jarige schoonmoeder. Top !

Ruud 09-10-2022

Prachtige winkel,zeer goed geholpen en geadviseerd,twijfelde tussen OLED en Qled
Maar na advies was ik er uit.
Prachtige tv perfect beeld en geluid

Mari 09-10-2022

Ben geholpen door verkoper in Breda legt alles goed uit duidelijk en laat de verschillen horen echt tevreden heb mijn tv en mijn overige sonos zoals de arc en de sonos one ook allemaal bij hello tv gekocht en nu de sonos mini sub bedankt hello tv👍

H en M 09-10-2022

Tv gekocht bij Hello tv Eindhoven, geholpen door Nick.
Duidelijk uitleg en het geven van advies door Nick onder het genot van een kopje koffie.
Zeer tevreden, nu gaan genieten van veel kijkplezier.

Brian 09-10-2022

De Sonos Sub Mini wit besteld via de website en keurig de volgende dag geleverd. Bij het uitpakken bleek er een zwarte uitvoering in de doos te zitten. Uiteindelijk maar besloten om naar de vestiging in Zoeterwoude te rijden en daar werd deze zonder problemen omgeruild voor een witte uitvoering. De sub is inmiddels in gebruik en werkt perfect.

Gert 09-10-2022

Vooral het meedenken in alternatieven was perfect en daar kwam er nog betere oplossing uit

Cees 09-10-2022

Levering van product zoals verwacht mag worden. Helaas is het product niet deugdelijk waardoor terugzending noodzakelijk was. Ook dit verloopt conform verwachting.

Geen onvolkomendheden. Alle processen van aankoop tot reparatie verlopen snel con form gemaakte afspraken.

Henk 09-10-2022

Geven duidelijke uitleg over de prijs korting, en wat de mogelijkheden zijn.
Vlotte levering

Mr. v.d. Wel 09-10-2022

Helemaal Top, goed advies, vriendelijk, en alles goed geregeld !
Ook het bezorgen, ging helemaal goed, precies op tijd,.....

Ik kan zeker Hello tv adviseren!