HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Corné 24-12-2020

WAT EEN SERVICE!!!
Heb een lg oled 65gx6la gekocht via de site kreeg een prachtige aanbieding van ze. Helaas was deze kapot wat natuurlijk kan gebeuren. Had het gelijk gemeld en werd super geholpen. Naar enig overleg konden ze hem omwisselen zelf in deze drukke tijden(corona). Ik ben ze hier zeer dankbaar voor en mijn volgende aankoop zal ook zeker weer hier zijn

Gérard Rutten 24-12-2020

Wij zijn op een bijzonder prettige manier geholpen.
Klantvriendelijk en en zeer klantgericht. Het contact verliep daardoor prettig en schepte veel vertrouwen. op deze "pijlers" hebben wij besloten de door ons gewenste t.v. bij u te kopen en niet bij een ander bedrijf waar wij eerder op de dag waren geweest.

Chapeau.......zo behoor je met klanten om te gaan!!!

Splithof 24-12-2020

Erg klantvriendelijke medewerkers, die weten waar ze over praten. Top service en ze denken met je mee. Ze doen wat ze beloven. Wij raden PlatteTV.nl zeker aan.

Iris N. 24-12-2020

Ik heb gebeld voor advies over Samsung The Frame. Kreeg Jordi uit Breda aan de telefoon. Hij heeft alles goed uitgelegd en ik kreeg antwoord op alle vragen die ik had.
Vanwege de feestdagen een leuke korting gekregen! Daar ben ik heel blij mee en natuurlijk met mijn nieuwe tv!

Theo 24-12-2020

Op een uitermate klantgerichte wijze geholpen door de medewerker van het filiaal in Breda. Professioneel geadviseerd om zo tot een juiste keuze te kunnen maken voor een nieuwe QLED TV. Keurig bezorgd en geïnstalleerd. HELEMAAL TOP!

Wim 24-12-2020

Zeer slecht behandeld heb een bestelling geplaatst waarbij ik nadrukkelijk heb gevraagd of deze op voorraad is.
Dit werd bevestigd als ik gelijk tot betalen over zou gaan zouden ze het gelijk verzenden.
Na dagen gewacht te hebben zelf contact opgenomen en krijg als antwoord niet op voorraad gaat nog weken duren.
Mjn vraag is waarom wordt dan in godsnaam die bestelling opgenomen en wordt ik niet geïnformeerd.
Ben al jaren vaste klant en heb voor duizenden euro's bij jullie gekocht maar dit had ik niet verwacht daarom van mij een 1.
Jullie hadden op zijn minst contact met mij op kunnen nemen nu zit ik met kerst met lege handen bedankt hiervoor.

Eric 24-12-2020

Youri van de vestiging in Nijmegen heeft me prima geholpen met het beantwoorden van mijn vragen over een nieuwe TV. Hij is een echte TV specialist!

Harry 24-12-2020

Vandaag een mooie deal gemaakt met Justin (plattetv).
De Marantz sr6015 samen met de Klipsch R-34-C gekocht, heb een receiver en center ingeruild en kreeg een mooie deal aangeboden.

Zeer tevreden over plattetv

Rene 24-12-2020

De LG Nano werd keurig geleverd uitgepakt en geïnstalleerd, je zag dat Maick zijn vak verstaat.Keurig allemaal.

Inge 24-12-2020

Zeer sympathiek geholpen en heel fijn te woord gestaan. Echt super! Geen agressieve verkoop maar luisteren naar de wens van de klant.

Ron 23-12-2020

Mooie shop om te zien, veel keuze in merken en modellen,er hangen veel toestellen die je kan vergelijken,vriendelijk en deskundig personeel en er is zelfs inruil van je huidige toestel mogelijk.
Ik koop hier al jaren mijn tv's en geluids apparatuur.
Officiële reactie van HelloTV 24-12-2020

Beste Ron,

Wat leuk om te horen dat u al jaren uw TV en audio apparatuur bij ons koopt, dat horen we natuurlijk graag :-) Hele fijne feestdagen gewenst en tot de volgende keer!

Dennis De beer 23-12-2020

Super geholpen op de valreep, met een tikkende klok 20:45 in mijn nek ik zocht op het allerlaatste moment 1 dag voor kerst :) een nieuwe 65 inch oled tv van Phillips, via de chat heeft de uiterst vriendelijke medewerker X mij fantastisch geholpen door heel snel uitleg te geven over de 4 oled modellen van Phillips. Daarnaast heb ik een mooie deal via de chat gemaakt. Erg prettig deze communicatie. Morgen word de tv geleverd voor kerst, dus vol gas in 65 inch wéér home alone kijken ;)

Fam. Van Gelder 23-12-2020

Prima geholpen door X uit Breda. Zowel via de chat als per telefoon. Prima aanbieding ontvangen en snel geregeld.
Dankjewel

Bob Bertelkamp 23-12-2020

De TV is vandaag geplaatst en geïnstalleerd door R.S. Aanvankelijk met een klein probleem omdat bij het boren van de gaten voor de steun betonijzer in de weg zat, maar ook dat werd vakkundig opgelost.

Rob stoter 23-12-2020

Tv is binnen gekomen. Snel verzonden via @home van postnl.
De tv die besteld was voldeed uiteindelijk niet aan de eisen die ik had voor een tv. Contact gehad met de klantenservice en zij denken en wel mee en mocht hem omruilen of een accessoires ter uitbreiding er bij nemen zodat die wel aan de eisem voldoet (kosteloos).
Ook tijdens de instalatie tv en dolby was het even puzzelen. Ook hiermee hebben zij mij gewoon mee online geholpen.
Top service en top product! Volgende aankoop zal ook zeker via hun gaan. Ik raad deze zaak aan.

rogier 23-12-2020

ik vind de shop in Groningen een zeer prettige zaak. hij is overzichtelijk en er is voldoende aanbod waardoor je een doordachte keuze kunt maken. het personeel staat er ook open voor om verschillende merken uitgebreid te laten zien waardoor je een goed beeld krijgt van wat er op de markt te halen is. de verkopers zijn ook eerlijk in hun advies en kunnen het advies goed aanpassen naar de wens van de klant.
Officiële reactie van HelloTV 24-12-2020

Beste Rogier,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Leuk om te horen dat u zulke goede ervaringen heeft met onze winkel in Groningen. Helaas zijn onze winkels nu even dicht, maar online blijven we dezelfde service bieden die u van ons gewend bent. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot de volgende keer. Fijne feestdagen!

Dokteramir 23-12-2020

Zeer goed geholpen in de chat door Ralf. Hij dacht goed mee over verschillende tv modellen en extra garantie. Zeer tevreden.

R. de Jong 23-12-2020

Zojuist een mooi led scherm aangeschaft bij PlatteTv.
Super deal gemaakt en zeer professioneel geholpen. Dank!

G.Volkering- Woudstra 23-12-2020

Goed en vriendelijk geholpen. De verkoper nam alle tijd voor ons met een prima uitleg.
Tot besluit de tv netjes in de auto gezet.

Christo 23-12-2020

Ik heb eerder televisies gekocht bij PlatteTV, naast het goed advies ook altijd een scherpe prijs en snelle levering.
Kortom erg tevreden

Roland 23-12-2020

Na heel goede reviews op internet koos ik voor zaken doen met Platte tv. En ze hebben het waar gemaakt! Als organisatie-filosoof geloof ik dat organisaties niet "bestaan", maar dat individuele mensen er voor zorgen dat dingen voor elkaar komen (of niet). In dit geval heeft Nick H. (van EHV) mij uitzonderlijk goed geholpen. Hij is zeer klantvriendelijk en professioneel. Het lijkt me een jongen met veel kwaliteiten, die zie ik nog wel de hele Platte TV tent runnen!
Officiële reactie van HelloTV 23-12-2020

Beste Roland,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat fijn dat u zo'n goede ervaring heeft met ons, in het bijzonder met onze collega Nick uit Eindhoven. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot de volgende keer.

Fijne feestdagen!

Freek 23-12-2020

Zeer goede service en deskundigheid! Denken mee, zelfs in welke auto de tv wel of niet zou passen.

Tony 23-12-2020

Erg handige chat functie op de website van Platte TV. Je word snel geholpen en met goed advies. Zeer goed geholpen door RK van Platte TV Breda. Hij gaf mij meerdere malen advies via whatsapp later op de dag. Uiteindelijk een mooie deal gekregen en alles afgehandels via de mail. Ben zeer te vreden over de service en heel fijn dat je niet word gepushed maar ze je alle tijd geven om je keuze te maken.

Bert Stegeman 22-12-2020

IK had een subwofer besteld online, ik kreeg via de mail door dat er een verbeterde versie was en dat ik deze voor de zelfde prijs kan krijgen, de andere subwofer was een oud model van Heos, ik vindt dit professioneel als je meedenkt met de klant en deze kan informeren als er een andere en betere vervanger is, echt top complimenten

Jan 22-12-2020

Mooie deal kunnen maken samen met Sandro betreft een OLED TV via de chat. Bestelling en levering binnen 24 uur.