HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5374 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Martijn Wolf 26-11-2021

Werd heel goed geholpen door de desbetreffende medewerker van Plattetv. Ik moest zelf even overleggen met het thuisfront en ondertussen kreeg ik een kop koffie aangeboden. Daarnaast is de hulp erg gericht op wat de klant echt wil. Heel goed. Bedankt

Aad Stolwijk 26-11-2021

Duidelijk uitleg over de verschillende TV's, heldere afspraken over service! Vindt het ook fijn dat de TV geïnstalleerd wordt door het bedrijf en afspraak hierover was dezelfde dag door de afdeling planning met mij gemaakt.

Reijnen 26-11-2021

zeer goed geholpen vriendelijk personeel goede tekst en uitleg en de koffie is ook goed

Stefan Hoeven 26-11-2021

Prima advies gekregen bij de keuze voor een nieuwe tv. Goed de verschillen laten zien tussen de tv's.

Bo 26-11-2021

In Naarden bij platte tv geweest! Ik kwam eigenlijk alleen voor een Sonos Beam. Maar door de goede service en de eerlijkheid van de verkoper: Stephano heb ik ook nog een Sonos Sub gekocht en een nieuwe TV! Daarna nog geholpen door de klantenservice toen ik in de loop van de week een prijsverschil constateerde en werd keurig door xxxx gebeld! En ook dat is helemaal naar tevredenheid opgelost! Eerlijkheid en kennis van de producten die je aanbied daar hou je de klant mee vast!

Heleen 26-11-2021

Allereerst een super mooie winkel, complimenten daarvoor!
Verder onwijs goed geholpen (men heeft verstand van zaken), van het begin tot het inladen.
Kortom zeer tevreden.

Ton Geijsel 26-11-2021

Prima informatie en zeer klantvriendelijk behandeld. Gedetailleerde en professionele informatie

Lieke 26-11-2021

Uitleg van verschillende tv's was helder en duidelijk, zo ook voor de soundbar. Koffie werd aangeboden en er werd alle tijd genomen, geen gehaast. In winkel is voldoende ruimte om rustig als te bekijken en er is een luister ruimte. Na winkel bezoek contact per email gehad. Mijn vragen zijn snel beantwoord, waardoor ik binnen 3 dagen de juiste keuze heb kunnen maken. Bovendien heeft Platte TV een mooi prijs aanbod gedaan.
Levering heeft nog niet plaatsgevonden, vandaar een 9 ipv een 10.

Kuiper 26-11-2021

Perfect geholpen,vriendelijk en goede uitleg over de aankoop,deze winkel is door zoon aanbevolen

Fam. Gerrits Steijn 26-11-2021

We werden geadviseerd om bij de winkel Plattetv.nl te gaan kijken door buren en een kennissen.
Zij hebben dezelfde ervaring als wij nu, we werden vriendelijke ontvangen door Man met bril. We gingen eigenlijk voor een andere TV maar door een goede advisering zijn we toch uitgekomen bij een Samsung tv. De advisering is professioneel en ze hebben een luisterend oor voor de klant zijn wensen. Verder kan men onderhandelen en krijgt men de laagste prijs.
Verder nog enkele gratis tips en tricks gekregen. Echt een top zaak.

Mariska 26-11-2021

Uitgebreid geholpen met het maken van een keuze, niks opgedrongen, goed advies en prachtige tv thuis staan.

Remco 26-11-2021

Top shop altijd personeel met kennis, eerlijk en betrouwbaar. Duidelijk over de verschillende mogelijkheden.

Julia 26-11-2021

In Nijmegen werd ik snel en kundig geholpen. Mooie uitstalling on een opgeruimde sfeervolle winkel, heel overzichtelijk. XXX heeft mij een concurrerende black friday deal gegeven en had alle geduld toen de betaalpas niet meewerkte. Top!!

Etienne F 26-11-2021

Eerst email contact gehad wat snel verliep binnen 15 minuten een aanbieding. Daarna even in de winkel geweest en netjes geholpen, op alle vragen een antwoordt. Daarna de TV vast gelegd en afgesproken dat ik hem een dag later kwam afhalen. Allemaal geen probleem. Volgende dag de TV opgehaald en werd netjes geholpen met de TV in de auto leggen. Top service.

Mettie 26-11-2021

Wij zijn erg vriendelijk geholpen.
Nette rustige winkel waar ze alle tijd voor je nemen.

Anoniem 26-11-2021

Medewerker was in Amsterdam ontzettend attent. Hij hielp op 2 verschillende dagen goed. Mijn nieuwe LG OLED heeft hij goed kunnen aanprijzen. Kennis over alle merken uit het hoofd voor ideale advies.
Met deze televisie kan ik goed vieren dat ik goed nieuws kreeg van het ziekenhuis, die me na 10 jaar controles niet meer terug hoeven te zien!

P. Hekman 26-11-2021

Ik heb een tv gekocht in Groningen bij platte tv.
Wordt tijd energie gestoken in jou, goed uitleg en perfecte service.

R. 25-11-2021

Zeer goed geholpen door verkoper bij de aanschaf van een nieuwe OLED. Helemaal tevreden!

Leon 25-11-2021

Heel fijn en direct via de chat een hele goede black friday deal gesloten, daarna het toestel op mijn verzoek opgehaald in de winkel. Lekker gemakkelijk en steeds vriendelijk en servicegericht geholpen, zowel op de chat als in de winkel. Komen afspraken goed na!

Frè Dik 25-11-2021

Jes. " PLATTE TV '' Daar koop je de mooiste televisie
Uniek is wel, het zijn allemaal mensen met heel veel visie
Zelfs een beetje hulp, was echt niet nodig
Wat snel duidelijk werd, het was totaal overbodig
Met veel gevoel werd de TV geïnstalleerd.
In dat word door ons rijkelijk gewaardeerd
Dit was voor ons al nummer twee
Wij zeggen dan ook, Platte TV is helemaal oké

Marco B 25-11-2021

Na enige verwarring blijkt mijn bestelling toch op tijd geleverd te kunnen worden. PlatteTV heeft zijn best gedaan om mij te bereiken en excuses aangeboden voor de verwarring. Lijkt het toch allemaal nog goed te komen.

Ad en Yvonne 25-11-2021

Op aanraden van onze dochter zijn we bij jullie winkel terecht gekomen. Stonden versteld hoe groot hij was, en hoe we geholpen werden. We wisten wat we wilden, dat was al makkelijk. Leuk geholpen, prima uitleg.

Jesper 25-11-2021

De medewerker (CK) kwam snel ter zake omdat ik aangaf een specifieke wens te hebben. Hij kwam met een goed alternatief en hebben een scherpe deal kunnen maken. Afronding ging ook uitermate vlot en hij had verstand van zaken. Top

Joep 25-11-2021

Ik wilde een nieuwe tv kopen en wist niet welke ik moest kiezen. Samen met de verkoper ben ik door een verkoper op een prettige manier geholpen in mijn keuze.

Joke de Heus 25-11-2021

Hadden gezegd drie weken maar onze tv komen ze vrijdag al plaatsen top hoor goede service.