HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5373 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Net 18-08-2022

Oled tv gekocht in Rotterdam .Heel goed geholpen door Shivan hij nam uitgebreid de tijd om uitleg te geven over de tv .

Bas 18-08-2022

Mooie winkel, verkoper Renzo nam de tijd voor ons en gaf vakkundig advies, uiteindelijk de koop snel rond kunnen maken, nieuwe TV is al onderweg!

Ronald 18-08-2022

Deskundig en prettig geholpen door Leon en Collin van het team Den Bosch bij de aanschaf van een TV en soundbar. Nemen daarvoor ook alle tijd. Heb er daarom alle vertrouwen in de juiste keuze te hebben gemaakt. Ook een fijne en overzichtelijke zaak (ruim opgezet). Aanbevolen.

Pim van Loenen 18-08-2022

Aardige jongeman met kennis van zaken. Zeer hulpvaardig en beantwoorde op duidelijke wijze al onze vragen. Zo zien we dat zelden, top! Hij nam de tijd en hij liet alles keurig achter. We zijn dan ook zeer tevreden met de nieuwe QD OLED TV.

Axel 18-08-2022

Super service in de winkel van Breda. Denyon heeft ons geholpen en was heel professioneel en gedetailleerd in het beantwoorden van al onze vragen i.v.m. verschillende toestellen. Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan met een TV die goed bij ons past en waar we ook zeer tevreden over zijn.

Ron 17-08-2022

Zoekende naar tv voor mijn ouders ben ik keurig geholpen via de chat. Er werd meegedacht omdat de tv die we op net oog hadden niet meer voorradig was. Ook nog leuke korting gekregen.

Peter Middendorp 17-08-2022

Hello TV is een speciaalzaak voor televisies en geluidssytemen zoals bijvoorbeeld soundbars en dat ondervind je al snel na binnenkomst van de winkel. Een enorm assortiment is te zien en denk je al gouw, ojee dit wordt lastig maar nee hoor. Een uiterst vriendelijke en geduldige jongeman met kennis van zaken weet na enige tijd jou te overtuigen wat de beste koop voor mij is. Ik had een oude tv voor inruil en met nog extra korting is de prijs uiteindelijk zeer acceptabel geworden. Ik ben super blij met de uiteindelijke keuze en kan niet anders schrijven, Hello TV super gedaan!

Erik 17-08-2022

Goede service en een snelle service. Enige minpuntje is dat de levering 1 dag later was dan gepland. Gelukkig maakt de rest alles goed.

van Duijvenvoorde 17-08-2022

Snelle reactie op mijn vragen over prijs en levertijd. Na aanschaf de spullen netjes en snel gekregen.
Kortom helemaal tevreden over mijn besluit om bij jullie te kopen.

Harm K. 17-08-2022

Zo eenvoudig besteld na eerst via de website van Hello TV te hebben gecommuniceerd. Ook hel snel antwoord. Niet ellenlang wachten en uiteindelijk een korting gekregen waarbij je wel overstag MOET gaan. De aankoop van een Samsung Neo QLED 50 inch. 2022 stond al in de planning maar Hello TV bespoedigde dit met een uitstekende aanbod. De meeneemprijs van € 1175,--. Nergens goedkoper voor zo'n uitstekend toestel. Hoe blij je mensen kunt maken, is vrij eenvoudig. Biedt iets leuks voor een leuke prijs. (misschien de nieuwe slogan voor Hello TV)

Facundo 17-08-2022

Very polite and a lot of technical data that helped me to decide which tv I should buy.

Paul 17-08-2022

Prima service!
Ik was niet zeker over welke TV ik moest aanschaffen binnen het enorme aanbod, hierbij prima geholpen. Daarnaar een erg goede aanbieding ontvangen voor een "huidige type" (2022) TV. Snel en fijn geholpen dus.

Martien 17-08-2022

Via de chatfunctie contact gehad met een medewerker. Contact verliep zeer vriendelijk, wat resulteerde in een goede deal. Mooie korting gekregen op Sonos boxjes en snel thuisbezorgd. Hier komen we zeker nog een keer terug voor een nieuwe TV.

Pascal 17-08-2022

In Breda een overzichtelijke shop, waarbij het ingedeeld is op merk.

Vakkundig en behulpzaam geholpen.
De koop is goed afgewikkeld en de volgende dag werd de tv al bezorgt.

Fijne winkel om een tv te kopen.

Peter 17-08-2022

Je wordt perfect geholpen bij je keus. Tevens denken ze aan zaken die je misschien nog nodig hebt bij je nieuwe tv. Bv kabels of ophangsysteem. Bezorging en ophangen van de Tv was perfect. Ze gaan niet eerder weg dan dat tie goed hangt en werkt

Mvr swinkels 17-08-2022

Vandaag 17 augustus mijn nieuwe tv's en dolby sourond aan gesloten super service

Ron van Dijk 17-08-2022

Servicegericht en stelt de juiste vragen.
Prijs/kwaliteit is in verhouding.
Geeft een voorstel voor aanvullende mogelijkheden van de aanschaf

Sjoert 17-08-2022

Vandaag super goed geholpen door Leon, geeft een duidelijke en fijne uitleg.

Annet 17-08-2022

In eerste instantie goed geholpen via de mail.
Daarna in de winkel vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Marc
Het is een prachtige winkel ,goed bereikbaar en gratis parkeren

Jeroen 17-08-2022

Snelle en goede service. Ik werd razendsnel en vakkundig geholpen door de (online) medewerker.

ClaesT 17-08-2022

Ik ben niet in de winkel geweest, maar heb alles via de chat geregeld. Ik heb via de chat een televisie met muurbeugel en een sonos one gekocht. Prima gesprek gehad via de chat. Heb zelfs nog wat korting kunnen krijgen ook. Zeer snelle levering. Was de volgende dag al in huis.

Rowan 17-08-2022

Wij zijn heel fijn geholpen door Danny. Rustig en fijne uitleg. De tv is snel opgehangen. Echt een aanrader!

Ton 17-08-2022

Telefonisch contact gehad, zeer aardige medewerker (Thijs). Alles zoals afgesproken is nagekomen. Installateur ook zeer behulpzaam. Alleen ff jammer dat ik een fikse doos 2 weken moet bewaren en deze als er niets aan de hand is met de tv, zelf moet weggooien. Lastig met een klein autootje. Enne.....ik kwam er zelf achter dat een frame via de site van Samsung was te bestellen, maar dan ook echt op de laatste dag van de aktie.

Marvin 17-08-2022

In shop Rotterdam geweest, in 1 woord TOP! Niet direct een werknemer in je nek te hijgen om te vragen wat je wil. Gewoon lekker rustig kunnen kijken en daarna in overleg een perfecte aankoop kunnen doen. We zijn fantastisch geholpen door Shivan!

Bert 17-08-2022

heb net een TV besteld, moet zeggen dat ik iemand heb getroffen met heel veel geduld en heeft al mijn vragen duidelijk uitgelegd.