HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Lj 07-04-2023

Prima uitleg gekregen in filiaal Amsterdam, verkoper kwam kundig over en had kennis van zaken.

Peter bouhuizen 07-04-2023

Geweldige winkel, en netjes, en wat een rust. Uiterst vriendelijke jongens. Er werd niet gedramt dat ik wat moest, lekkere koffie gehad, kortom top!

Adri 07-04-2023

We zijn in de winkel uiterst vriendelijk en met geduldige uitleg geholpen door ...... De TV is de volgende werkdag al bezorgd. Uitgepakt en gekeken, een werkelijk fantastisch beeld en een goed geluid.
Maar de volgende dag zag ik dat er een knik in het frame zat en ook in het beeldscherm. Contact opgenomen met de winkel via de chat, een foto gestuurd en de volgende dag al is er een nieuwe TV bezorgd, waarbij de bezorger heeft geholpen met uitpakken en controleren of dit scherm wel in orde was. Deze service is uitmuntend.

Spot B.V. 07-04-2023

Super geadviseerd door .... en ook al was de TV goedkoper bij de Media Markt zorgde hij ervoor dat we de TV voor dezelfde prijs als daar mee konden nemen.

Ger 07-04-2023

Zeer goed geholpen in winkel dudelijke uitleg, en super aardig.
Netjes afgeleverd door keurige man, al met al zeer tevreden.

Rishal 07-04-2023

Ik ben goed geholpen door XXX. Ik heb alle tijd en ruimte gehad om daadwerkelijk het geluid aan te horen. Ook is mij geadviseerd welke alternatieven beschikbaar zijn, ook de goedkopere.

PeterV 07-04-2023

Prachtige winkel daar in Duiven.
De bak koffie waar ik hard aan toe was kreeg ik zonder problemen.
De verkoper was erg prettig en informatief over alle verschillen, en stelde mij een tv voor binnen mijn budget. En ik moet zeggen dat ik nu een fantastische tv heb die boven mijn verwachtingen is.
Erg blij met de keuze.

John en Leonie 07-04-2023

Zeer goede service zowel in de winkel als de installateur die aan huis kwam.
Vriendelijk en behulpzaam.

Buchner 07-04-2023

Perfecte prijs, goede inruil en adequate service, een klantvriendelijke behandeling, genot om bij hello tv te winkelen, klant is hier KONING

Wilma 07-04-2023

Ik heb 2 sonos boxen gekocht. Omdat ik er 2 nam kreeg ik een korting. Dat was al de 1e leuke stap. Daarna snel en erg goed geholpen door de medewerker. Die erg vriendelijk was en over de nodige kennis beschikte. En als klap op de vuurpijl werd alles naar de auto gebracht. Dit was mijn tweede aankoop in Groningen en was weer heel tevreden.

R. Ester 07-04-2023

Monteur A. uit Groningen heeft bij ons een 75inch tv opgehangen aan de Samsung slim fit wall mount. Hij belde netjes dat hij al eerder bij ons kon zijn en dat vonden wij alleen maar fijn! In goed overleg besproken op welke hoogte de tv moest komen.De tv hangt prachtig strak aan de muur en gaat er wat mij betreft nooit meer af. De service is gewoon super, korte bezorgtijd, en bij vragen krijg je snel deskundig advies.

Kris 07-04-2023

Voor de 2e maal online bij HelloTv een smartTV aangekocht en voor de 2e maal werd het een zeer fijne ervaring!
In de aankoop zat een omruiling van een oud tvtoestel inbegrepen en dit verliep vlekkeloos in het Bredafiliaal, daarbij bediend op een zeer aangename manier door een medewerker.
Positief over de ganse lijn!!

Toon 06-04-2023

Prettig geholpen en een snelle afspraak gemaakt voor de dag erop om de tv 📺 te installeren.
Top!! Ga zo door mensen.

Wanda Van H 06-04-2023

Mijn man had al eerder bij Hello tv wat gekocht en wilde nu ons Sonos set uitbreiden super vriendelijk geholpen in Rotterdam goede medewerker heeft verstand van zaken was erg tevreden helemaal blij mee!!!

Beau 06-04-2023

de monteur die in ons nieuwe huis de tv mocht ophangen. Wat een vriendelijke, leuke vent is dat. Hij denkt met je mee, legt uit wat hij doet én vind het gezellig als je blijft kijken/kletsen. Hij is een tijdje geweest maar ging niet weg voordat alles het goed deed! Dankjewel topper!

Marco 06-04-2023

Voor het eerst een tv gekocht bij Hello tv. Keurig personeel en ben erg vriendelijk geholpen. Hello tv is echt een aanrader als het gaat om service en klantvriendelijkheid! Uiteraard ben ik ook erg blij met mijn televisie. Dus voor iedereen die opzoek is naar een televisie.. ga naar h
Hello tv en scoor daar een mooi exemplaar!

Yunus 06-04-2023

Ik ben in de winkel in Rotterdam SUPER goed geholpen door Jordy. Hij heeft ons advies gegeven qua TV, beugel, kabel en garantie. Jordy is iemand die zijn werk met plezier doet en geen vraag was te veel (en dat waren er nogal wat). Hele fijne ervaring + deal eraan overgehouden. Nogmaals bedankt Jordy.

Remco 06-04-2023

Gastvrij en uitstekend geholpen door Dax. Bedankt………………………………………………………………..

E.Heijnen 06-04-2023

Het gehele "Breda" team is uiterst gemotiveerd en vakkundig, vriendelijke en vlotte service.
Ook het online bestellen gaat snel en professioneel. Goede aanbiedingen, je hoeft echt
niet bij andere aanbieders te kijken, vooral niet voor de service. Chapeau mannen, ga zo door!

Lilian Koot 06-04-2023

Na email contact met Collin, ben ik naar Hello Tv gegaan in Den Bosch en heb daar een televisie aangeschaft met een mooie korting. Vervolgens kwam ik thuis, zag ik dat er nog een medewerker had gereageerd met een nog mooiere korting: €50,- meer!: Tim.

Dit bedrag is alsnog naar mij overgemaakt en dat vind ik een hele goede service. Geen smoesjes die ik min of meer had verwacht: u heeft al een HDMI kabel met korting gekocht of de deal wat betreft het service-garantie contract. Nee, toen ik vroeg om dat verschil alsnog te verrekenen, was het antwoord: gaan we regelen. Stuur uw IBANnummer maar. Klaar. Geen gedoe.

Tom 06-04-2023

De winkel ziet mooi verzorgd uit. Duidelijke keuzemogelijkheden. De medewerker luistert goed naar de wensen en geeft goed onderbouwde adviezen. Kan voor ons prima de voor- en nadelen van de mogelijke aan te schaffen producten vergelijken, waardoor voor mij de keuze makkelijker wordt. Combinatie van tv met of zonder soundbar gaf voor mij de keuze.
Prima vriendelijke collega met goede kennis van zaken.

Jeroen 06-04-2023

Mooie winkel , goede luister mogelijkheden. Goed geholpen.en nog korting gekregen ook.

Lingewaard 06-04-2023

Na op internet de positieve reacties te hebben bekeken, een bezoekje gebracht aan filiaal Duiven.
Geholpen door Marc die mij prima heeft geholpen en geadviseerd.
Uiteindelijk een mooie 50" tv mee naar huis genomen die tot nu toe zeker doet wat hij moet doen.
Ook dank voor de mooie aanbieding en het helpen inladen van de tv in de auto.

joke 06-04-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe tv.
jullie kwamen direct in beeld met de reclame ,na enig getwijfel
heb ik toch voor jullie bedrijf gekozen.

Tim 06-04-2023

Ik werd bij ontvangst snel ontvangen en zeer vriendelijk behandeld bij de aankoop van mijn LG CS 65 inch. Ook heel goed geholpen bij het inladen van de tv in mijn auto. Echt een dikke 10! En ook voor Mikki die mij online hielp en advies gaf