HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johan 05-12-2020

Breda perfect geholpen. Hadden een probleempje achteraf. Ook dit naar tevredenheid opgelost. Ook de bezorging en instaleren van de TV en geluidsinstallatie top gedaan.

Mike Warnau 05-12-2020

Vandaag bij PlatteTV in Doetinchem geweest.
De tv die wij op het oog hadden voldeed niet.
Goede adviezen gekregen en tenslotte een tv gekocht met een goede korting

Madelon 05-12-2020

Heel goed geholpen door Tijs verstand van zaken echt superrrrr pluim voor deze medewerker

Fam Mulder 05-12-2020

helaas onze oude tv kapot gegaan en gebeld naar de winkel breda werd keurig te woord gestaan en kreeg duidelijke uitleg, aan de hand van zijn advies langs gekomen en zeer duidelijk en vriendelijk te woord gestaan.
Mocht mijn oude tv mee nemen die werd keurig gerecycled voor ons en koste ons niks extra.
Na afrekenen werd keurig met ruime afstand geholpen de nieuwe tv in de auto te laden.
Top service top winkel en zeer vak bekwamen personeel voor ons geen andere zaak dan plattetv breda .
R.k. Vriendelijk bedankt u heeft ons na volle tevredenheid geholpen!

R. Alofs 05-12-2020

Vandaag een nieuwe philps tv gekocht inarnhem super geholpen door Julian nu afwachten waneer die kom maar super blij met de nieuwe tv en voorlopig een leen tv meegekregen 👍

Bert-Jan 05-12-2020

Mooie winkel, alles goed vind en zichtbaar. Wij kwamen gericht nav een internetaanbieding. Goed geholpen en geadviseerd. Er werd rustig de tijd voor ons genomen en steeds vriendelijk onze vragen beantwoord.

Blackunicron79 05-12-2020

Winkelketen met slechte service en zeer slechte communicatie, ze komen afgesproken datums niet na en laten niets van zich horen, intussen wacht ik al een week op een reactie op een email die binnen een half uur zou komen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Marco 05-12-2020

Altijd goed advies in de winkel, helemaal niet aan het "verkopen", luisteren goed naar je wensen en kijken samen naar het juiste model.

Marion ter Maat 05-12-2020

Top service! Goed geholpen en snel binnen. Heel blij met de aankoop van mijn tv! Ze reageren snel op de mail of chat. Top!

Thijs Hoebers 05-12-2020

Snel en netjes geholpen. Goede deal voor mijn oude tv en vriendelijke mensen.

Jacob 05-12-2020

verkoper X gaf goede uitleg over de verschil in diverse TV's en was zeer kundig, zelf geinstaleerd werkt perfect super beeld en geluid

O 05-12-2020

Goede ervaringen met deze club. Ook fijn dat ze fysieke winkels hebben om eventuele zelf af te halen of eerst eff te kijken hoe alles eruit ziet.
Daarnaast kun je ook nog leuk onderhandelen over de aankopen die je eventueel gaat doen. Ook goed via whatapp of digitale kanalen bereikbaar.

Patrick 05-12-2020

Ik vind de shop als ik binnenkom erg netjes. Heeft een dure indruk. Maar ergens achter staan er ook goedkopere tv’s.
Goede en duidelijke uitleg van me verkoper.

Th nijhuis 04-12-2020

Hallo ik heb al en paar keer spullen gekocht en ik vind dit een geweldige winkel met vriendelijk personeel met kennis van de spullen die ze verkopen.
Indien nodig helpen ze zelfs de spullen naar de auto brengen.
De laatste keer moest ik nog even terug omdat er iets niet goed was maar de service was geweldig ik kon het zo weer ruilen voor een nieuwe was geen enkel probleem. dus van mij krijgen ze een 10. en een dikke duim.
Groetjes T

Rob 04-12-2020

Echt heel goed geholpen en ze nemen de tijd voor je en laten de keus aan de klant over, en dat is belangrijk.

Mooie sony 65' staat te pronken

Erik 04-12-2020

Donderdag even bij platte tv langs voor een soundbar. Werd keurig uitgebreid voorgelicht en kon mooi het verschil tussen de sounbars beluisteren. Heb de yamaha SR-B20A gekocht. Mooie gestoffeerde bar met ingebouwde sub. Super geluid helemaal vergeleken met het tv geluid. Hij gaat ook aan als je de tv aandoet en werkt gewoon via de tv afstandsbediening. Heel blij mee. Bedankt jongens. Top.

brigitte 04-12-2020

vlotte sevice en keurig geholpen en hebben netjes onze tv in de auto gelegd toen we tv kwamen ophalen

Naomi 04-12-2020

Een vriend heeft mij aangeraden om hier te kijken omdat hij hier eerder een goede deal had. Ik ben een student en de prijzen bevallen zeer goed!
Het duurde wel iets langer allemaal vanwege black friday, maar dat is te verwachten

Harrie_V. 04-12-2020

Op een zeer correcte manier is onze 55 inch Samsung 'the Frame' gehangen en geïnstalleerd door Alex.
Ook hebben we nog een korting gekregen, omdat door Black Friday de TV goedkoper werd.

Katinka 04-12-2020

Vandaag liep ik toevallig langs plattetv in Arnhem. Ik was me een beetje aan het oriënteren om een soundbar te kopen, maar wilde de aankoop liever tot na de feestdagen uitstellen. Eenmaal binnen liet een zeer vriendelijke verkoper mij het geluid horen van een Denon soundbar die ik aanwees, we hoorden een raar geluid en de soundbar gaf de geest... Gelukkig was de verkoper heel proffesioneel, hij maakte er een grapje over en vroeg wat mijn budget was. Vervolgens liet hij mij een geweldig mooie, betere Denon soundbar horen. Zijn enthousiasme zorgde er uiteindelijk voor dat ik met de soundbar de winkel uitliep! Mooie, nette winkel met vriendelijk, proffesioneel en behulpzaam personeel! Ik ben heel blij met mijn soundbar van Plattetv.

D&R 04-12-2020

In de shop netjes geholpen.
Thuis gebracht en keurig opgehangen, bekabeling waar nodig vernieuwd, helemaal geen rommel gemaakt en een goede uitleg gekregen. d & r goed werk geleverd.

Bruin Schuttinga 04-12-2020

Vandaag tv gekocht bij plattetv , erg goed geholpen , zowel deskundigheid als vriendelijkheid , nette afhandeling, dit is onze 2e x dat wij bij plattetv een tv hebben gekocht, de service is nog steeds zeer goed in al d deze jaren, raad iedereen aan , neem de moeite en ga eens kijken , en de koffie is ook goed .

Piet 04-12-2020

Mijn ervaringen met platte TV zijn uitermate goed, goede kennis van zaken en duidelijk advies, wij hebben reeds meerdere artikelen bij platte tv , waaronder een klipsch subwoofer en dat was ook prima verzorgd, van ochtend is mij tv bezorgd en de oude retour genomen, heel vriendelijk en goed verzorgd, bedankt hiervoor

mark te wierik 04-12-2020

Verkoper was zeer behulpzaam en legde mij aantrekkelijke keuzes voor waarna we tot een deal zijn gekomen. Aanschaf bij het magazijn opgehaald en zeer tevreden over adviezen en produkt.

H. Huele 04-12-2020

Vestiging Amsterdam, aangename winkel, ruim van opzet. Geholpen door jonge dame die wist waar ze over sprak mbt het product. Dat is bij de concurrent die we bezochten wel anders. Na overleg over de prijs waarbij we een zeer aangename korting kregen op de prijs het artikel gekocht. Aardig en prima geholpen dus, top.