HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Martijn Visser 25-10-2020

Goed geholpen en personeel met ervaring. Geen verkooppraatjes. Nu nog een goede aftersales.

Peter 25-10-2020

Op zondag op zoek naar een soundbar bij platte tv nijmegen. Super geholpen door een medewerker die van wanten weet, kan ook niet anders als je al 15 jaar bij deze winkel werkt. Iemand die verstand van zaken heeft en oor heeft voor de wensen van de klant. Zoals verteld door de verkoper, snel en makkelijk aangesloten. Echt top geluid en bedieningsgemak. Deze winkel is een echte aanrader

Pascal 25-10-2020

Na een tip van vrienden bij plattetv terecht gekomen. Snel geholpen door het personeel wat duidelijk verstand van zaken heeft.
Er word alle tijd genomen om het juiste product te vinden wat goed bij ons past!
Ook duidelijk geadviseerd over de uitbreiding mogelijkheden van de Sonos producten.
Bedankt voor de goede service!

Carolyn 25-10-2020

Super professioneel en erg prettig geholpen. Heb al je diverse kennissen naar deze vestiging gestuurd. Zij hebben ook naar volle tevredenheid oled tv met alles erbij gekocht.

Ad 25-10-2020

Goede, kundige adviezen. Goed geholpen. Ook goed geïnformeerd over opties en Service aanbod. Fijne korting gekregen. Alles liep super, van online chat (informatie aanvraag) tot bestellen in de winkel.

Peter 25-10-2020

Ben echt blij dat ik via het surfen op internet bij de platetv ben terecht gekomen.had er nog nooit van gehoord. Wonen in Zeeuws Vlaanderen. Omdat ik de zaak niet kende wou ik niet online bestellen. Bij dus naar de dicht bij zijnde winkel gegaan en dat was breda. Ben echt blij dat we dat hebben gedaan en raad nu iedereen platte tv aan .
Goed geholpen en nu een prachte tv aan de muur .
En dat gewoon ook nog voor de goedkoste prijs.
Gewoon top !

Edwin 25-10-2020

Een nieuwe tv gekocht. Het geluid van deze tv was naar onze mening zeer blikkerig en ver weg. Na contact gehad te hebben toch naar de winkel gegaan, Er was aangegeven dat ze ons product niet konden testen omdat het zondag was en te druk. Na overleg toch een nieuwe tv meegekregen zonder de oude tv te testen. Deze tv was wel naar tevredenheid.

Linda Bouwmeester 25-10-2020

Ik kende deze zaak nog niet, heb er van gehoord via vrienden en internet.
We werden vriendelijk gegroet en geholpen door .......
Heb alles kunnen vragen, goede vakkennis.
Ben met een mooie tv en een blij gevoel naar huis gegaan.
De service ging tot en met de auto.

Christiaan 25-10-2020

Prachtige winkel in Naarden en alles goed en overzichtelijk te bekijken. Jammer dat ik met mondkapje op liep en het daardoor benauwd kreeg, want ik zag zoveel moois wat ik langer had willen bewonderen. De medewerkers waren vriendelijk en gaven goede uitleg op bepaalde vragen van mij. Ik zou zeker weer bij hun een aankoop gaan doen als ik iets nodig heb. Ik heb daar de Sony soundbar gekocht en mijn vriendin een pracht van een Philips tv 58 inch met alles erop en aan. Het installeren ging simpel en het is genieten van het prachtige beeld en kleuren.

Marc Verwiel 25-10-2020

Platte tv is een bedrijf met zeer deskundig personeel. Ik vond het personeel ook heel behulpzaam. Wij hadden een tv en een ARC besteld met installatie. Alles werd netjes op tijd volgens afspraak geleverd. Ik ben blij dat ik ook voor montage had gekozen want het ophangen moet toch heel secuur gebeuren. Dit werd dan ook perfect uitgevoerd door ... Dit bedrijf is zeker een aanbeveling.

Hennie 25-10-2020

Heel vriendelijk te woord gestaan door de medewerker. Mooie deal kunnen sluiten.

Jurrian 25-10-2020

Ik ben zeer tevreden bij Plattetv!
Zoals ze hier omgaan met de gang van zaken
echt een hele goede kwalitatieve service zeker voor in deze tijd daar kunnen der nog vele van leren..

Via de mail had ik gelijk een goed beeld van wat ik kon verwachten dat is altijd erg fijn.
Ze hebben bij binnenkomst zich overal Aangehouden
En het was snel voor elkaar.

De tv zet je heel erg gemakkelijk neer de Instellingen met de bij behorende instructie's kost niet eens 5 minuutjes alles zit erop en aan erg handig.

Ik stond versteld ik ben zeer tevreden echt een dikke 10!

Bart 25-10-2020

Helaas een slechte ervaring met deze club. Via de webshop een artikel besteld en betaald, bleek achteraf niet op voorraad en zelfs niet meer leverbaar. Kan gebeuren, maar viel van mijn stoel van de oplossing: er werd ons een "vergelijkbaar" product aangeboden met coulancekorting dat 300 euro duurder was dan exact hetzelfde product bij de concurrent. Op vragen hierover werd gereageerd dat hun inkoop hoger was dan de verkoopprijs van de concurrent. Ik heb begrip voor marges en had liever gehoord dat ze het niet voor die prijs willen verkopen ipv zo'n onzinverhaal. Hierop het geld teruggeeisd, klanten voorliegen is not done.

Cijfer 2 ipv 1 omdat de terugbetaling snel was verwerkt en na 1 werkdag op de rekening stond.

Goed geholpen 25-10-2020

Goede service. Meedenken over wensen en bedenkingen. mijn vrouw had andere wensen dan ik. Winkelier wist die te verenigen. Meedenken over prijs. Ben nu in bezit van Philips 55OLED804/12. Mooi Toestel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Tevreden.

Piet 25-10-2020

De prijs werd aangepast aan de laagste prijs die ik op kieskeurig kon vinden. Ik had dus het beste van twee werelden, laagste prijs én kopen in een echte winkel. Het extra garantie pakket is wel duur maar werd goedkoper aangeboden, is dus een punt van onderhandeling. De tv was er niet in dit filiaal maar hij kon kostenloos vanuit een ander filiaal naar mij thuis verstuurd worden. Ik werd geholpen door vakkundig personeel dat goed de tijd nam ondanks de drukte.

Jurgen 25-10-2020

Slechte voorlichting, luisteren niet wat klanten willen. zijn alleen op verkoop gericht. bovendien andere prijzen op website dan in winkel ,voel mij om het netjes te zeggen in het o'tje genomen.
Geen aanrader

Mark 25-10-2020

Ik heb via de webshop een hele mooie deal kunnen sluiten voor een Samsung 65q95t en 2 dagen later afgehaald in zoeterwoude,het is een hele mooie winkel en de verkoper Amit heeft mij prima verder geholpen en nog wat goede tips gegeven over het aansluiten van de tv! Erg blij mee deze aankoop en vriendelijkheid van deze winkel.

Esther 25-10-2020

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben goed geholpen. De prijzen zijn voor iedereen. Ook voor mensen met een kleine beurs krijg je hier kwaliteit

Ralph Michiels 25-10-2020

Ik ging voor een Samsung TV. In de winkel werd uitgelegd door een ervaren jongen waarom een LG beter was voor hetzelfde geld. Eerlijke mening & juiste kennis zorge voor keuzewisseling.

Strieder 25-10-2020

De winkel in Breda is knus en verkoop BBQ / TV en Audio apparatuur.
Wij kwamen voor de afdeling TV en ben zeer tevreden geslaagd.
Wij zijn zeer goed geholpen, de uitleg over de verschillen en mogelijkheden waren helemaal TOP!!

Jurgen Damen 25-10-2020

Mooie zaak met veel modellen van LG (waar we naar op zoek waren) in de showroom. De mogelijkheid om ons “oude “ toestel tegen een nette prijs in te ruilen was erg fijn.

Christian 25-10-2020

Altijd top service met scherpe prijzen. Advies op maat en zeer persoonlijk/klantvriendelijk. Ze denken oprecht met je mee. Meerdere producten gekocht en dat blijf ik doen, want ze hebben veel verstand van zaken.
1 keer wel pech gehad omdat mijn tv die ik wilde kopen niet op voorraad was..

Arnoud 25-10-2020

Fantastisch ruim opgezet. Goede hulp en service.
Dit heet koopplezier.
Bedankt!

N. Timmers 24-10-2020

Goede dingen gehoord over Platte tv!
Zocht een nieuwe televisie eerst online wat bekeken en toen besloten om naar de winkel te gaan. Rustig rondgekeken en 3 tv's vergeleken met daarna ruime en duidelijke uitleg van de verkoper! Tv aangeschaft en zeer netjes afgehandeld! Volgende keer gewoon weer naar Platte Tv in Breda

Jack 24-10-2020

Keurig en terzake kundig geholpen en een nette prijs. Zaak was netjes en overzichtelijk.