HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gemma 19-03-2023

Na het nodige huiswerk op internet gedaan te hebben, voor een nieuwe tv en soundbar, werd het tijd om de opties te gaan bekijken in de winkel.
Zeer uitgebreid en geduldig te woord gestaan. Al mijn vragen werden met duidelijke uitleg beantwoord en de verschillen tussen de soundbar's en tv's werden middels een demonstratie goed hoorbaar en zichtbaar gemaakt.
Uiteindelijk een hele mooi deal kunnen maken en nog geen moment spijt van gehad. Heel erg blij met mijn nieuwe set.

Alex 19-03-2023

Fijne en duidelijke uitleg over het product en de levering daarvan. Maw goede service!

Richard Goris 19-03-2023

Ik had al goede ervaring met platte tv .
Vandaar weer terug naar dezelfde winkel met een andere naam . Werd prettig geholpen door in Utrecht. Vriendelijke verkoper . Top geholpen

Serge 19-03-2023

Supergoed geholpen, fijne support en duidelijke afspraken kunnen maken.
Den Bosch is een aanrader

T.V.M. 19-03-2023

Kwam de naam Hello/TV tegen op internet dus zijn we daar eens een kijkje gaan nemen in Zoeterwoude mooie ruime winkel met zeer veel keus, hebben daar dan ook een PHILIPS tv gekocht de uitleg werd zeer goed gedaan de service is ook heel goed.
Kan deze winkel dan ook aanbevelen.

Vanessa 19-03-2023

Super aardig personeel, denkt mee, weet waar hij over praat. Goede parkeergelegenheid, makkelijkbereikbaar.

Dion 19-03-2023

Ik heb een Sonos speakerset gekocht en ben zeer goed geholpen door mevrouw S bij de vestiging in Amsterdam. Ze gaf deskundig advies en beantwoordde al mijn vragen. De service was uitstekend en ik zal zeker terugkomen voor toekomstige aankopen.

Toplocatie voor aanschaf TV 19-03-2023

Groot aanbod, scherpe prijzen en vakbekwaam advies van een verkoper die je echt wilt helpen om de beste tv te vinden voor jouw situatie en voorkeuren.

Hemmie 19-03-2023

Snelle duidelijk en goed advies. Winkel in Nijmegen is een aanrader. Fijn was ook dat mijn aankoop op voorraad was

PG 19-03-2023

Prima winkel. We hebben een goed advies en een scherpe prijs gekregen bij aanschaf van onze Oled. We kunnen deze winkel zeker aanraden!

Ahmet 19-03-2023

Goede prijs en goede service. In eindhoven vestiging een samsung tv gekocht. Ben heel goed geholpen.

Hans 19-03-2023

Mooie voorzichtige winkel. We zijn keurig geholpen. We kregen alle tijd om een keuze te maken. Top

Karin 18-03-2023

Top installateur. Vakkundig en erg aardig. Als we binnenkort de Sonos soundbar gaan kopen kopen in de winkel hopen we dat deze installateur weer langskomt. Zowel de winkel als de installateur een echte aanrader!

Ronald Brouwers 18-03-2023

Werkelijk alle mogelijkheden mbt beeld & geluid worden naar ieders budget gedemonstreerd / gepresenteerd.
Dit met resultaat dat je de perfecte aankoop doet binnen je budget.

Medewerker bedankt voor jouw geduld met mij als klant
#keuzestress

Rob 18-03-2023

Veel keuze, prettige bediening. Scherpe prijs. Makkelijk parkeren. Op voorraad.

Ginjaar 18-03-2023

Het was een goede ervaring bij hello tv
In de winkel goede service en vriendelijk personeel . De installateur die thuis de tv kwam installeren was super vriendelijk en vak bekwaam
Hele goede ervaring 👍

Dylan 18-03-2023

Was Op zoek naar een televisie en Mevrouw S. Uit de vestiging Amsterdam Heeft mij ontzettend goed geholpen. Ze heeft ongelofelijk veel verstand van zaken en kon alles goed uitleggen. Zeer tevreden met de aankoop

Sicco Holtewes 18-03-2023

Wij zijn supergoed geholpen. Het advies was deskundig en de verkoper wist waar hij het over had. Zijn uitleg was duidelijk en wij wisten daarna precies wat wij moesten kiezen. Eenmaal thuis super tevreden met de tv en wij weten zeker dat wij veel kijkplezier gaan beleven met deze mooie tv.

Danique 18-03-2023

Bij HelloTv in Amsterdam geweest om te kijken voor een nieuwe tv. Super winkel! Onwijs goed geholpen en tevreden de deur uitgegaan!

Franck 18-03-2023

Prima geholpen op de locatie Utrecht door A. G.. Hij begreep waarvoor we kwamen en gaf een goed advies. Bij afhalen van TV heeft hij deze ook meteen in de auto gezet.

TvD 18-03-2023

Koop al jaren alles bij PlatteTV/HelloTV. Dus toen het tijd was voor nieuw geluid uiteraard ook hier begonnen. Online al een mooi aanbod gekregen. Twijfelde nog over welke soundbar het zou worden.
In de winkel even kunnen luisteren en mijn eigen voorgevoel bevestigd. Eerlijke inruilprijs op mijn eigen streakers. Daarmee mooie prijs. Kon het gelijk meenemen. Voor de zoveelste keer een tevreden klant..!

Sven 18-03-2023

Top geholpen, goed advies vriendelijke en bekwame verkoper.
Goede uitleg van verkoper alle plussen en minnen van het product ten opzichte van andere modellen in mijn geval LG OLED TV
Ik had al via kennis gehoord Hello tv dat je goed kun slagen. Ook bij andere tv winkels wezen kijken maar als je voor tv ga kan ik dit zeker aanraden.

Cindy Swinkels 18-03-2023

Zeer goede uitleg in Jip en Janneke taal en als je het dan nog niet goed begrijpt, geen probleem dan leggen we het nog een keer uit. Duidelijke uitleg over de garantie en en extra garantie die je erbij kan kopen. Goede uitleg over streamingsdiensten, waarschuwingen etc. En dringt je vooral niets op. Dat. Is misschien nog wel het belangrijkste. Super fijne ervaring dus.

Frans 18-03-2023

Hoi allemaal
Zoek je een tv dan is dit DE winkel. Duidelijke uitleg en verstand van zaken.
Service als je iets gekocht hebt?

100% goed.

Jansen 18-03-2023

Afgelopen vrijdagmiddag ben ik in de locatie Utrecht geweest. Direct bij binnenkomst werd gevraagd of ik koffie wilde. Ik ben vervolgens even rustig rond gaan kijken en gaandeweg vroeg adviseur D* of hij mij verder kon helpen. Hij liet mij al snel het verschil zien tussen Qled en neo Qled. Vervolgens ging het over het formaat toestel. Ik kon een foto laten zien van mijn interieur thuis en de plek waar de TV moest komen te staan. D** adviseerde toen een 55 inch formaat. Vervolgens werden we het snel eens over de TV standaard, een mooie Samsung 3 poot. D** ging een offerte maken en deed mij een mooi aanbod. Ik ging thuis nog even inmeten en overleggen en vervolgens heb ik D** teruggemaild en de levering besproken. Ik ben zelf niet zo handig en daarom adviseerde hij het toestel te laten monteren op de standaard voor een kleine meerprijs. Dit leek mij een prima advies. Binnenkort krijg ik een appje met een voorsteldatum voor de montage. Ik kijk er naar uit en heb een zeer positief gevoel over mijn aankoop en de daarbij gegeven advisering.