HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marc van Blijderveen 13-09-2021

Afgelopen weekend ging onze Panasonic 55" Plasma scherm defect die wij in 2012 aangekocht hadden bij de zelfde winkel "Platte TV Nijmegen" Het merk was ons goed bevallen ondanks dat de Smart TV niet zo smart meer was. De software was outdated en werd een beetje traag met laden van Netflix. Maar toch weer wat op het internet gezocht en graag wilde we weer een Panasonic terug. Dus met het typenummer wat we hadden uitgekozen hop naar de winkel.

Bij aankomst in de winkel, waar overigens niets veranderd is in dik 10 jaar is de service nog steeds even top! Het is een smalle winkel, vrij diep en achterin een leuk gezellig nisje. Al snel viel ons op dat er niet zoveel Panasonic TV's meer hingen. Op het moment van binnenkomst was het vrij druk. Daar stond ik met een luisterend oor gericht naar de balie. Alle medewerkers waren bezet, maar uiterst rustig en professioneel / vakkundig stonden ze hun klanten te woord. We hadden geen haast het was immers zondag. Maar toch zo brutaal dat mijn zoontje van 6 jaar is (die normaal altijd heel bescheiden is) stelde hij een vraag aan medewerker, Platte TV Nijmegen die nog druk bezig was met het verwerken van administratieve handelingen. waarop mijn zoon vroeg: Mag ik wat vragen? Mijn papa wilt graag een nieuwe Panasonic televisie waar staan die ?!?! Hij glimlacht en verteld dat er nog één voorin de winkel staat. Maar, zegt hij, ik kom jullie zodra ik klaar ben helpen.

Enkele seconden later kwam de verkoper naar me toe "Waar kan ik u mee helpen". Bijna direct ontstond er een klik. Ik vertelde hem dat ik een typenummer bij me had die we graag wilde hebben. Maar helaas i.v.m. een verouderd model 2020 kon deze niet meer worden geleverd. Maar zegt hij, ik kan jullie eventueel een goede vervanger aan bieden.

Teleurgesteld keek ik wat voor me uit. Ik ben altijd zo gehecht geweest aan Panasonic. Door mijn vragen en door de technische beantwoordingen werd mijn gedachten overgehaald om niet te blijven hangen in het wel vertrouwde Plasma scherm. Tegenwoordig is het OLED scherm ook "Diep zwart" en niet zoals LCD dat zwart een beetje flets grijs is. Dat was het kantel punt om toch te gaan voor de LG OLED65G1RLA. Eerlijk gezegd ben ik nu wel zo blij met de nieuw aankoop! Dat is toch wel te danken aan Platte TV!

Na de betaling konden we met ons bestelbusje achter bij de winkel terecht om vervolgens het OLED scherm in te laden. Snel werd de deur geopend en daar stond het team van Platte-TV klaar om de handen uit de mouwen te steken. Heren bedankt nog voor de geweldige Service! Van ons krijgen jullie alle een welverdiende 10! Succes in de toekomst.

Een zeer tevreden klant ;)
Officiële reactie van HelloTV 14-09-2021

Beste Marc,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n uitgebreide review te schrijven over uw ervaring in onze winkel in Nijmegen. Erg prettig om te lezen dat uw oorspronkelijke teleurstelling over het ontbreken van uw gewenste Panasonic TV, omgezet is naar blijdschap met uw nieuwe LG OLED TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug in onze winkel in Nijmegen.

Jelske - PlatteTV

Elie Speelman 13-09-2021

Via de chat in het weekend gesproken en goed geholpen, en een toch te grote tv besteld ,en kon zonder problemen hem omruilen voor een 50 inch tv. vriendelijke service .Toppie

Fred 13-09-2021

Zeer vriendelijke en hulpvaardige afhandeling. Ik ruilde een oude tv in en kocht een nieuwe. De oude werd voor mij uit de auto gehaald en de nieuwe werd ingeladen. Perfecte service.

Jimmy 13-09-2021

Website is overzichtelijk en heeft een professionele zoekfunctie met snelle resultaten tot gevolg. Twee keer gebruik gemaakt van de online chatfunctie, goed geholpen, met transparant advies dat hout snijdt. UIteindelijk een good old Denon CD speler gekocht via PlatteTV

Fam Krul 13-09-2021

Wij hebben een tv met soundbar aangeschaft, tot de aankoop gekomen door het super advies van verkoper. Na levering bleek de tv niet goed te functioneren, na overleg met Plattetv via de service afdeling een afspraak gemaakt om de tv thuis te laten vervangen. Netjes op tijd werd de nieuwe tv geleverd. Alles volgens afspraak, wij zijn heel blij met de werkwijze van Platte tv, super aardige mensen en top advies/levering.

Eric/Nijmegen 13-09-2021

bij Platte TV is veel keuze; hulp bij aanschaf en voorlichting over een goede 4k televisie is een must; ben uiteindelijk 2 maal in de winkel in Nijmegen geweest en had een voorkeur voor een LG of Samsung tv; na veel wikken en wegen is mijn keuze op Sony Bravia gevallen, dankzij de uitgebreide en deskundige hulp van verkope, grappig was het feit dat hij zei dat ik mijn daglimiet op de betaalapp moest verhogen maar dat dit wel 4 uren kon duren voor dat dit rond was; naar de dichtsbijzijnde bank gelopen, dit geregeld via de bankapp en het was meteen rond; dit verteld en uitgelegd en heb ik hem als verkoper ook wat kunnen aanleren; leuk voorval !
bedankt voor de hulp bij de aanschaf van de TV
Eric/Nijmegen

Fam. Venema 13-09-2021

Medewerker van plattetv is pas weggegaan toen hij alle lastige problemen met subwoofer had opgelost en gouden tip voor instellingen van nieuwe LG inclusief installatie van sonos ones als kers op de taart. Klantgericht en oplossingsgericht: hulde!

Peter den Oudsten 13-09-2021

Ik werd heel goed geholpen in de winkel in Zoeterwoude en de installatie door xxx as ook prima !

Ik beloofde een 10, maar het is een 9 geworden.

Dat komt omdat er toch nog iets is wat niet helemaal goed is.

Ik zou hierover graag gebeld willen worden.

Jasper de Bruijn 13-09-2021

Zeer ruime winkel met een compleet aanbod van televisies en randapparatuur. Kundige en enthousiaste medewerker die de tijd voor ons nam. Erg positief verrast!

Paul 13-09-2021

Winkel pas geopend, maar toch een mooi assortiment aan TV's. Zeer uitgebreid advies en rondleiding, verkoper nam alle tijd. Zeer prettige ervaring.

Margreet Borst 13-09-2021

Vandaag naar rotterdam, de platte TV geweest, we kwamen er wegens chatten en een enorme korting kregen, dus even kijken voor we kopen, kwamen in prachtige, nette winkel, lekkere koffie, we kregen geweldig goed advies, verkoper adviseerde andere TV, omdat daar ingebouwde soundbar al inzat en beter in kamer paste, nog beetje meer korting zat erop, o.a.gratis hdm kabel, tv met hoge korting, service pakket voor halve prijs, helemaal blij met platte TV

Mariek 13-09-2021

Het was prettig dat er meteen mensen voor me klaar stonden die me precies en snel het advies gaven dat ik nodig had. Mijn oude tv was kapot, die kon ik inleveren en ik liep de winkel binnen een half uur de winkel uit met een opvolger. Vriendelijk en deskundig.

Mauz 13-09-2021

Ik ben vandaag echt top geholpen in het filiaal in Zoeterwoude. Via de site heb ik een mooie deal kunnen maken voor een LG oled tv. Nogmaals bedankt voor de fijne koopervaring. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Nathan 13-09-2021

Goede duidelijke site. Uitstekende informatie gekregen in de winkel en goede afhandeling van de aankoop. Prettige verkopers.

Ursule van Lennep 13-09-2021

Top! Alles liep vlekkeloos, heel vakkundig en vriendelijk. De monteur kwam op tijd en heeft alles heel professioneel gemonteerd. Alles hangt er super bij.

Jos 13-09-2021

Het is niet de eerste TV die ik hier in Breda gekocht heb, en nog steeds sta ik telkens weer verbaast van de service en de begeleiding die je er krijgt bij je aankoop, ook de verzorging na de aankoop tot het meedenken van wat er misschien nog meer nodig is om perfect beeld te krijgen, zelfs tot het in de auto plaatsen van de aangekochte TV, als dat geen service meer is weet ik niet wat dan nog wel! Top winkel met top personeel!

Hans 13-09-2021

Prijs en onderhandelingsruimte is prima. Kennis van zaken niet bij allemaal. Verwarrende kop in mail met "aanpassing orderstatus" dat is schrikken. Blijkt om review
te gaan.

Eisso 13-09-2021

Goed geholpen.
Gekozen product was, zoals op de website aangegeven, nog niet op voorraad.
Keurig een mail ontvangen toen er weer voorraad was.
Door ziekte van een medewerker kon de installatie thuis op zaterdag niet doorgaan maar ik ben daarover gebeld en als alternatief hebben ze geregeld dat de installatie op zondag kon gebeuren.
Deskundige installatie door vriendelijke en meedenkende medewerker.
Ben zeer tevreden!

roeland 13-09-2021

ik werd uitstekend geholpen door Devon, vriendelijk en heldere uitleg voor de aanschaf van een home cinema set.

Martijn 13-09-2021

Ben erg blij dat ik mijn TV bij Platte TV heb gekocht. Gewoon service waar het woord service voor bedoeld is. Dk en S hebben de TV precies geplaatst waar ik hem wilde hebben. Was niet de makkelijkste plek, ze dachten mee met de juiste hoogte en ik heb ze meteen ook mijn soundbar erbij laten ophangen. Alles netjes weggewerkt, de enige partij die roet in het eten was Ziggo, achteraf bleek de CI module niet geregistreerd en moet er een nieuwe komen, met als gevolg dat ik de Tv weer van de muur moet halen. Dk en S zijn leuke jongens, die met veel plezier dit doen, echte vakspecialisten met veel kennis van zaken. Ik zou zo weer een TV bij platte tv kopen en deze door hen laten installeren. Gewoonweg ZEER GOED!!

Wieko 13-09-2021

Deskundig en vriendelijk. Blij met onze nieuwe tv. Voldoet aan inze verwachtingen.

Ertugrul 13-09-2021

Superleuke ervaring. Heel goed geholpen door Marco. Heel veel informatie gekregen. Eerlijke medewerkers. Plattetv te Groningen zeker een aanrader!

Roy 13-09-2021

Ik had eerst digitaal contact gehad met een collega omdat ik nog wat zoekende was over een tv. Hier gaf ik al aan dat ik het samsung model 55qn93a erg interessant vond. Na mijn vragen wou ik hem graag in het echt beoordelen. Op de zondag kon ik eerst rustig de winkel inlopen en even al de modellen zien staan. Toen werd ik erg vriendelijk geholpen bij al mijn vragen. Het gesprek werd op een fijne manier gevoerd waaruit bleek dat er ook echt kennis van tv in bezit is. Ook over de afspraken die tussen alle tv giganten gemaakt zijn over garantie. Hierdoor kocht ik heel fijn de tv aan. De tv zelf krijg ik nog thuisbezorgd. Maar hier heb ik vertrouwen in met alles wat ik in de winkelczag met wat hij kan.

Arnold 12-09-2021

Wat een goed advies! We zijn heel blij met onze aankoop; de installatie was super makkelijk na de heldere uitleg

bakker 12-09-2021

wouw wat een leuke zaak is dit,we werden ook zo leuk en goed geholpen door Anne.
Je krijgt ook aller tijd om te kijken en alles werdt ook duidelijk uit gelegd.
we hebben er een mooie samsung tv gekocht en een soundbar.
De soundbar was niet op voorraad maar werdt gratis na geleverd.
Ook heeft Anne ons geholpen om de tv in de auto te doen.
Dus met andere woorden een top zaak.