HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

j de jong 20-07-2021

platte tv heeft een mooie en ruime keuze en vriendelijk personeel in hun winkels en je kunt er ook nog onderhandelen over de prijs toppie

Hans Leeman 20-07-2021

De shop kende ik al, de man die de tv heeft opgehangen, niets dan lof! Een dikke 10! Bereid om de klant tot volle tevredenheid te stemmen, Chapeau!

Jan Schepers 20-07-2021

Heel netjes geholpen
Deftige uitleg
Had de tv op een ander kunnen kopen
Was daar €50 goedkoper
Maar wij kiezen voor de goede service en de reacties van de klanten waren zeer goed

l.stikvoort 20-07-2021

een ruime mooie shop waar je prima je keus kan maken.
De jongeman die ons heeft geholpen is kundig en liet ons alle mogelijkheden zien die er voor mij waren ,gezien de prijsklasse waarin ik op zoek was.
nam ruim ruimschoots de tijd om het een en ander uit te leggen. Was vriendelijk en verzorgd. Zijn klantbehandeling heeft ons tot de aankloop doen overgaan.

Janneke Hogendorf 20-07-2021

Deze locatie gekozen, omdat dit vlakbij het woonadres van mijn dochter is. Ik kies liever een kleine winkel, dan de mega.grote.
Eén medewerker (xxx) was opmerkzaam en zag ons overleggen. DSaarna alle relevante info van hem gekregen. Vriendelijk, humor. In een half uur tv plus ophangarm gekocht.

Mark 20-07-2021

Gisteren is mijn Samsung The Frame 65" geleverd door Platte TV. xxx heeft de TV opgehangen en geïnstalleerd. Ontzettend vriendelijk en veel tips en trucs gedeeld met mij. Keurig netjes gewerkt en perfect resultaat. Ik ben super tevreden over de gehele service van aankoop, leveren t/m ophangen en installeren!
Officiële reactie van HelloTV 20-07-2021

Beste Mark,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat uw ervaring van aankoopt tot levering en installatie zo prettig was, dat horen we natuurlijk graag. U heeft een erg mooie keuze gemaakt met de Samsung The Frame, heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Preveen 20-07-2021

Ik was op termijn van plan om een nieuwe tv aan te schaffen. Ben eerst een tijdje aan het googlen geweest om wat meer kennis te vergaren.
Afgelopen zondag liepen mijn vrouw en ik de platte tv vestiging van Rotterdam binnen. We hadden nog niet de intensie om een tv te kopen, maar wilden gewoon een beetje oriënteren.
In de winkel werden meteen te hulp geschoten door vriendelijke verkoper per. We liepen eerst zelf een rondje door de winkel en vroegen daarna info aan datzelfde verkoper (nog steeds met de intensie om geen tv te kopen).
We werden vervolgens zeer vakkundig geholpen door deze meneer. Hij wist ons alles te vertellen. Hij had zeer goede kennis van de verschillende technieken, had vooral geduld met ons.
Uiteindelijk zijn we 2,5 uur later met een nieuwe tv vertrokken. We hebben de tv gisteren geïnstalleerd en zijn er erg blij mee.

MM Verheul 20-07-2021

Op aanraden van mijn broer zijn wij bij jullie terecht gekomen ( Utrecht). En idd een hartelijk welkom, heerlijk kopje cappuccino onder de vakkundige uitleg van meneer D. En op verzoek (via mail) belde hij mij later terug voor nog wat uitleg. Dus.....top, wij zijn tevreden.

Gert, Dordrecht 20-07-2021

xxx van Plattetv Nijmegen heeft mij prima geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe TV: een LG OLED55C16LA. Inmiddels hangt hij aan de muur en ik moet zeggen: Het is een plaatje! Zo dun en het beeld en geluid zijn geweldig. xxx heeft mij prima geholpen in mijn keuze en de afhandeling, betaling en planning van de levering, verliep perfect. Dit is leuk zaken doen, met een prachtig resultaat. Bedankt Plattetv en bedankt xxx!

Gert, Dordrecht 20-07-2021

xxx heeft gisteren mijn nieuwe LG OLED55C16LA gebracht namens Plattetv.nl en mijn oude plasma tv, met mij, van de muur gehaald en retour genomen. Hij was er op de afgesproken tijd, was vriendelijk en behulpzaam. Een volgende keer ben je weer welkom, xxx! Succes met je werkzaamheden.

Olaf Hoogerbrugge 19-07-2021

We zijn geweest in de shop op de vierhavenstraat in Rotterdam.
We zijn naar platte TV geweest omdat mijn beide broers hier ook een TV hebben gekocht. Zijn toen zeer goed geholpen en hebben mij ook platte TV geadviseerd.
We hebben ons eerst georienteerd op de site. Deze is zeer overzichtelijk en gaf ons een idee wat we wilden hebben.
We zijn naar de winkel geweest om goed naar het beeld te kijken en ons ook te laten adviseren. De winkel was net 3 weken open Zaak zag er zeer mooi, overzichtelijk en rustig uit.
xxx had er duidelijk veel verstand van, gaf ons duidelijk advies, liet ons veel TV 's zien en gaf de voor en nadelen bij ieder type en prijs.
Uiteindelijk hebben we een mooie Oled TV van LG gekocht met 5 jaar extra garantie.
De TV was op voorraad en konden we gelijk meenemen. Na afgerekend te hebben, hielp xxx ook nog eens mij met de TV inladen.
Topservice en goed geholpen.
Dank jullie wel. En blij met de nieuwe TV
We werden zeer vriendelijk ontvangen door xxx. Hij

Marcel 19-07-2021

zeer goed service, nette monteur en goed advies.
zowel bij het bestellen als bij aflevering alles prima geregeld.
(vestiging Amsterdam)

zeer prettig geholpen 19-07-2021

Mooie en goed ingerichte winkel
Vriendelijk personeel
Gekozen voor Groningen ivm afstand

Lydia 19-07-2021

Ik vind het een mooie winkel, je wordt goed geholpen, ze nemen de tijd voor je. Vriendelijk personeel niets is teveel. En je krijgt een mooie korting. Mijn verzoek was op een bepaalde datum te leveren en kreeg al gelijk een akkoord dat dit gaat gebeuren met een tijdvak van 2 uur. TV is nog niet geleverd maar ga er vanuit dat ook dit goed gaat komen.

Fenno 19-07-2021

Top service, omruilen voor een ander model was geen probleem en mijn nieuwe hangt nu keurig strak aan de muur! Super vriendelijk en klantgericht. Niks op aan te merken.

Gerrit Kik 19-07-2021

Super gemakkelijke online winkel die alles nakomt wat ze beloven, dit was onze 3e tv die we hier gekocht hebben met alles erbij zoals sondbar enz.
Volgende keer zeker weten weer naar platte tv

Rita 19-07-2021

Al eerder tv gekocht en dat was een prima ervaring! Het ligt voor de hand om opnieuw PlatteTV te bezoeken. Opnieuw prima geholpen, vriendelijk en behulpzaam personeel in vestiging Nijmegen! Goede prijs/ kwaliteit, prima service. Een aanrader!

Jose Zuur 19-07-2021

We ontvingen goed advies in de winkel en week later werden de platte tv's zeer vakkundig opgehangen en geïnstalleerd door Duncan.
Waarvoor hartelijk dank,
Mvg.

J.Troost 19-07-2021

Mooie winkel met een goed aanbod en uitstekend geholpen de medewerker had alle tijd voor ons. U bent aanbevolen door onze zoon en er werd aan onze verwachtingen voldaan. we zullen u zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Jos 19-07-2021

Uitstekende service, goed meegedacht. Ik bestelde een oud model, had niet zo goed op de site gekeken. Ik werd proactief benaderd met een betere deal, een nieuwer model voor een paar tientjes meer. Top!

Bas 19-07-2021

De winkel heeft een ruime keuze aan audio en TV's, die ook nog ter plekke gedemonstreerd worden door vakkundig personeel. De adviezen zijn geweldig, m.a.w. het zijn eerlijke adviezen. Ook als iets 'minder' is, wordt dit gewoon eerlijk toegegeven.

A Voorn 19-07-2021

vandaag heb ik een beoordeling gestuurd die achteraf niet klopte ik had de uitleg van de korting niet goed begrepen er is contact opgenomen en heb een goede uitleg gehad sorry voor het ongemak maar ik ben hierna wel zeer tevreden
groeten heer A Voorn.

Diepenbeek 19-07-2021

Ik en mijn vriendin zijn zeer vriendelijk geholpen.
We hebben een tv gekocht op aanraden van de medewerker en zijn er erg tevreden over.
De prijs was erg fair!
Het enige wat we wel begrijpen maar als minder prettig hebben ervaren is het niveau van upsellen.
Verder Pirma nette winkel en de verkopers weten wat ze verkopen top!

John Huizer 19-07-2021

Ik ben perfect geholpen door Massi Amin. Hij nam de tijd voor ons en gaf allerlei adviezen. Echter was hij niet opdringerig. Helemaal top. Alsjeblieft tv net zo goed is, zie je in mijn volgende revieren, maar voor nu perfect Groet John Huizer

michael 19-07-2021

De service van platte TV is uitstekend.
De installateur was erg vriendelijk en liep een extra meter om Iets voor elkaar te krijgen.

Reden waarom ik voor de installatie gekozen had was ivm een operatie aan mijn arm. Hierdoor mocht ik niet tillen, dit had ik dus ook aangegeven. Vond het dan ook jammer dat de installateur alleen kwam waardoor ik alsnog moest helpen. Dit was een kleine fout in de planning. Zonder de operatie had ik prima zelf de tv opgehangen.

Al met al alsnog tevreden, met de mooie TV + service van PlatteTv