HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Bart 21-11-2022

Ik ben geholpen door xxx. Hij was zeer vriendelijk en nam zijn tijd mij alle informatie te verschaffen, die ik nodig had. Kortom, ik raad deze winkel ten zeerste aan.

Nik 21-11-2022

The best customer service I have received from any store in the Netherlands! Hellotv is super customer friendly. They have answered all my questions and also given me the best price possible.

I even changed my mind about the model I wanted, and they accommodated me immediately. They did not even change the delivery date. That was fantastic! Net time I buy a tv, always hellotv.nl! kudos

Tom 21-11-2022

echt heel blij met mijn nieuwe tv en de service, had een tv die niet naar wens was, deze is ingeruild voor een ander type, welke ik heb kunnen kiezen na zeer fijne hulp in de winkel van Amsterdam, ze wisten alles te vertellen over de modellen en hun verschillen, zeer goede productkennis, dit met mijn wensen heeft er voor gezorgd dat ik nu een briljante tv heb.
dank xxx!

A.v.I 21-11-2022

Fantastische geholpen afgelopen zaterdag in Zoeterwoude.
Kennis is ruim aanwezig van het personeel.
Vlotte snelle afhandeling.

Bert 21-11-2022

Een familielid heeft hello tv aangeprezen. Zodoende in de zaak in Naarden wezen kijken voor een nieuwe tv. Genoeg keuze, vriendelijk en deskundig personeel. Nieuwe tv gekocht en heel tevreden met de aanschaf.

Rob 21-11-2022

Goed geholpen. Zowel on line als in de winkel. Kreeg mijn keuze voor Samsung qled bevestigd en een goede prijs. Erg blij mee

Mark 21-11-2022

Meerdere malen goed geadviseerd door xxx. Hele vriendelijke en goede service

Remon 21-11-2022

TV (SamsungS95B) gescoord bij Hello TV bij filiaal in Utrecht. Deze winkel uitgekozen omdat ze in mijn ogen de specialisten zijn op het gebied van TV & Audio. Een hele juiste en duidelijke uitleg gehad van verkoper: xxx. Had eigenlijk me zinnen gezet op een ander toestel maar hij heeft we toch om gepraat en het juiste advies gegeven wat betreft kwaliteit. Vriendelijke mensen en een keurige winkel! Zeker aan te raden en ze maken een leuke en aantrekkelijke deal voor je!

Top 21-11-2022

Super geholpen door xxx in Naarden,zeer attent het bedrijf heeft een superverkoper aan hem.
Was een fout berekening in de chat gedaan door een andere medewerker ten nadele van het bedrijf maar daar werd niet moeilijk over gedaan….eerder ook onze sonos hier aangeschaft nu ook een prachtige tv ,
Als de levering en de service die hopelijk niet nodig net zo goed is dan zeker een 10

Een tevreden klant 21-11-2022

Na wat rond kijken hadden we een televisie op het oog. Via een collega hoorde ik van HelloTV. We hadden nog een aantal vragen, die zijn via de chat zeer goed beantwoord. De volgende dag de televisie besteld, via de chat het hele parket doorlopen, en goeie tips, en een uitgebreide garantie om teleurstelling te voorkomen. Kortom een zeer goede service. Een week later geïnstalleerd door de monteur, top gedaan.

Frans ten Bookum 21-11-2022

Heel goed door xxx geholpen met de aanschaf van onze nieuwe Samsung tv in de winkel in Amsterdam. Zelf na wijziging van de prijs ging Hello TV mee in de nieuwe prijs en heeft het verschil terug gestort. Helemaal blij met de service. Top

Joyce 21-11-2022

Hele snelle en goede service. Goed meegedacht. Fijn dat er ook een leuke aanbieding wordt gedaan.
Voortaan zouden wij het alleen wel prettig vinden dat er aangegeven wordt dat je in de winkel dient te bestellen om gebruik te maken van de montageservice. Ook zou er bij het advies contact misschien een aanbod kunnen worden gedaan voor extra's zoals in ons geval een muurbeugel. Anders hadden wij deze direct bij besteld.

Swante 21-11-2022

Bij binnenkomst een enthousiast onthaal en aanbod kopje koffie vervolgens een aardige goed e kennis van zaken en ook fijn kort en krachtig kortom top

Monique 21-11-2022

Al dagen was ik internet aan het afzoeken naar een Samsung Frame TV 50" tegen een redelijke prijs. En die redelijke prijs kregen wij bij HELLO TV. Het scheelde wel € 200 met de gewone winkel en, ook al bestelde we hem 's avonds, de volgende dag hing hij al.
Dank je wel voor de goede en snelle service. Daar kan menig fysieke winkel nog wat van leren.

Michael 21-11-2022

Soundbar en accessoires gekocht. Service is snel en klantvriendelijk. Medewerkers denken echt goed mee, ik zou hier zeker weer producten bestellen. Zowel online als in de winkel bijzonder goed geholpen. Geen loze verkooppraatjes (heb zelf in winkels gewerkt) en to the point. Binnekort hebben we een nieuwe TV nodig en ik weet wel waar ik langs ga.

Xave 21-11-2022

Nou, het is simpel. Als je ondanks scherpe prijzen ook nog ‘s top service krijgt, is de keus snel gemaakt lijkt mij. Niks aan veranderen. Van online service tot in de winkel top!

Mvanduinen 21-11-2022

Goed advies en na wat handje klap snel tot een overeenkomst gekomen. De volgende dag geleverd zoals afgesproken.

Roos 21-11-2022

Afgelopen week heb ik wederom een mooie deal gesloten met HelloTV. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, prijs en snelheid! Ideaal en vlot via de chat.

Peter 21-11-2022

Gistermiddag LG oled 65 C2 besteld voor een mooie prijs
En andere dag om 9.30 binnen. De prijs kon niet beter, en de levering kon niet sneller top dus Hello.TV
Gr. Peter

Pleun Groeneveld 21-11-2022

Heb bij de winkel in Rotterdam 2 Sonos SL speakers gekocht nadat ik op het internet de website heb bezocht. Hier vond ik alle informatie die ik zocht en een supergoede aanbieding. Omdat de winkel maar een kwartiertje rijden was heb ik gekozen voor afhalen in de winkel. Hier kon ik nog luisteren in een proefopstelling en was mijn keus snel gemaakt. Met dank aan de aan de vriendelijke en bekwame adviseur die mij nog een paar leuke tips gaf. Kortom een fijne ervaring.

Janwillem 21-11-2022

Ik had vooraf al via Facebook gevraagd of de sonos sub gen3 op voorraad was. Dit schilde mij omrijden. Daar werd netjes andwoord opgegeven. Toen ik aan kwam in de shop ging ik direct naar de kassa om hem te bestellen.

De verkoper heeft alle gegevens opgenomen en helpt me top.

fred noordam 21-11-2022

de scherpste prijs, perfecte service en snelle levering, wat wil een mens nog meer... sterker nog toen ik het HelloTV nog even moeilijk maakte door mn Sonos one SL in de verkeerde kleur te bestellen zette Saïd dat binnen een uur recht.... levering de volgende dag (op zondag !!) , petje af ! aanrader

prima eerste ervaring met hello tv 21-11-2022

Wij waren niet bekend met deze winkelketen en via de leuke actie waarbij je je eigen korting kon bepalen met hello tv in contact gekomen. Dat contact verliep uitermate goed met een prima en snelle mailwisseling.
Wat uiteindelijk heeft geresulteerd in de aanschaf van het door ons gewenste product en voor de prijs die wij er voor over hadden. Vervolgens het product in het filiaal in Zoeterwoude kunnen ophalen en ook daar was de service prima en stond ons pakket al klaar.
Kortom, wij zijn zeer tevreden over ons eerste contact met hello tv!!!

Heleen Hof 21-11-2022

Een geweldige TV. Installatie zo gepiept. Een echte bioscoop ervaring. TV werd binnen 24 uur bezorgd. Top service!

Frank 21-11-2022

Prima online geholpen met advies en prima en stipte levering en installatie van onze tv.