HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Anna 30-11-2022

They are the worst e shop I have ever used ....They didn't give me any information about when the order will arrive 11 days now and they are telling lies about where is my order.Stay away if you appreciate your money and your time.

bob 30-11-2022

Ondanks de drukte (black friday) goede uitleg en advies gekregen bij de aanschaf van onze tv.

Patrick Schmitt 30-11-2022

Het online kunnen onderhandelen over de prijs heb ik als zeer prettig ervaren. De daaromheen horende communicatie, over de status en over de levering, kan wat mij betreft wat duidelijker; de informatie die online staat is niet volledig kloppend (zo waren er bijv. 2 ordernummers en staat er dat ik betaald heb in winkel Breda, terwijl ik daar nooit geweest ben). De extra service omtrent het ophangen van de tv was super, los van een momentje dat het kiepen van de tv in de beugel niet zo vlekkeloos verliep bij het demonstreren.

J en R 30-11-2022

Wij hebben voor deze shop gekozen doordat een vriend zeer tevreden was over Hello TV
De monteur was er op de afgesproken tijd
Hij was zeer vriendelijk en kundig
Hij nam de tijd om na het instaleren ons uitleg te geven over wat er allemaal mogelijk was

Hossein 30-11-2022

In the shop the staffs and sellers could assist you very well in selecting the suitable TV based on your needs and desires. The offered price was the best with the same condition of other shops and websites, while the Hello TV is more reputed with a very well record.

Leon van Dinther 30-11-2022

Netjes en vakkundig geholpen door ****. Een jongeman met veel kennis van zaken. Hij verstond zijn vak en liet ook verkoopskills zien. Wat prettig was, was dat hij inschatte dat we even samen wilden overleggen en hij trok zich hiervoor discreet terug. Wat ook opviel was dat we verwelkomd werden door een andere jongeman die ons keurig vertelde wanneer er een adviseur voor ons beschikbaar was. En zelfs koffie voor ins haalde.

Dennis 30-11-2022

Mooi winkel, wij waren in Zoeterwoude, eerst even rond gekeken en daarna toch maar hulp gevraagd. Werden direct vriendelijk geholpen en de verkoper nam de tijd voor ons. Hoop verschillen laten zien en uitleg waar nodig. Werden niet gepusht of geleid. Nadat wij hadden besloten welke tv het ging worden werd er nog een mooie deal gemaakt met een korting.
Zou hoe zo weer terug komen.

Irma 29-11-2022

Een fijne winkel met heel vakkundig personeel. Wij zijn geholpen door ***, een meisje van 20 jr dat werkelijk alles wist van de producten. Echt top!

J van Veenendaal 29-11-2022

Toen we bij mijn dochter op visite waren en s'avonds tv gingen kijken, waren we onder de indruk van de oled kwaliteit. Dat was thuis toch wel anders. Ik vroeg haar waar deze vandaan kwam, bij helloTV. Op maandag ontving ik via de chat een mooie offerte omtrent een LG oled.
Einde middag direct naar Amsterdam gereden, want we konden niet wachten om naar zo'n mooi beeld te kijken. Ik keek mijn ogen uit wat een grote zaak en zoveel keus.
Ik werd fijn en snel geholpen.
De Oled LG tv pronkt nu in onze huiskamer en we genieten met volle teugen van de mooie tv en het mooie beeld!

Mohamed 29-11-2022

Hallo ik
Mijn Oude tv is precies op het verkeerde tijdstip kapot gegaan .na lang zoeken op internet.kan ik zeggen dat ik best wat slimmer ben geworden van alle aanbiedingen die je langs ziet komen .maar niet wijzer.tot mijn collega mij adviseerde om langs hello tv in Zoeterwoude langs te gaan als ik echt een tv wil kopen.de andere dag ging ik gelijk langs,om in iedergeval te kijken wat zij in huis hadden.
In de winkel kom ik ****en zijn collega tegen. beginnend met een bakkie werd ik door Jelle in de wereld van de Qled meegenomen.ik voelde mij gelijk thuis.
Jammer dat alle acties voorbij waren.maar ****kon mij goed helpen.
En kwam thuis met een heele mooie Groote Tv.

bedankt

Pauline 29-11-2022

Dit weekend heb ik een tv gekocht in Naarden. Heel fijn om met een medewerker heel snel uit te komen bij de beste tv voor mij. Geen keuze stress meer! En een mooie prijs.

Rico 29-11-2022

TV gekocht, Black friday deal. Voorraad slinkte te snel en werd daarop gebeld met een megadeal, waar we superblij mee zijn! Dat is nog een service! Bedankt winkel Duiven en groeten aan medewerker xxxx!!!

Jordi 29-11-2022

Geweldige service door monteur xxxx. Hij had veel verstand van zaken, gaf gepast advies, deed heel secuur zijn werk en had de televisie vrij snel zeer netjes opgehangen en aangesloten en ook de bekabeling netjes weggewerkt. 10/10 service! Zou de monteur en HelloTV zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.

John van Vliet 29-11-2022

Goed geholpen door bedrijf bij online aankoop.
Netjes gebeld dat men onderweg was en monteur heeft alles keurig opgehangen, geconfigureerd en uitgelegd.

anoniem 29-11-2022

Bij de locatie Utrecht ben ik gaan kijken voor een soundbar. Ik had al vooronderzoek gedaan.
Daar ben ik vriendelijk geholpen door medewerker xxxx. Hij nam alle tijd om alles uit te leggen en de verschillen ook te noemen en te laten zien. Geen enkele vraag was te veel.
Fijn om te woord te worden gestaan door iemand die er van afweet.

Jack 29-11-2022

Nieuwe grotere Samsung tv gekocht! Beste deal en oude tv goed in kunnen ruilen! Al met al blij mens. Vandaag is hij opgehangen en volledig geïnstalleerd door echt 2 vakmensen die echt een 10 waardig waren. Alles top afgeleverd en zeer netjes gewerkt en schoongemaakt. Ook de uitleg die je erbij kreeg… echt TOP.

Familie Kuis 29-11-2022

Zaterdag 25 november kochten wij een TV bij Hello TV in Den Bosch. We hadden online via chat een leuke aanbieding ontvangen. Bij aankomst in de winkel werden wij geholpen door Leon een erg vriendelijke jongen met veel kennis en die ons goed adviseerde. We liepen een rondje door de winkel en zagen diverse TV’s. We weken af van onze 1e keus. We kochten een andere TV dan waar we voor gingen. Op internet was de TV bij een ander bedrijf een paar honderd euro goedkoper. Hello TV twijfelde geen moment en we mochten de TV voor hetzelfde bedrag als op internet kopen. De deal was snel gesloten en op naar huis. Bij thuiskomst hebben we de TV geïnstalleerd en het beeld gaf mooie kleuren, goed geluid. Echter bij voetbalwedstrijden was het erg wazig en de spelers op het veld kon je nauwelijks zien. De twijfel sloeg enorm toe. Waarom waren we toch niet voor onze 1e keus gegaan. Zondag terug naar de winkel met TV. We hadden 14 dagen bedenktijd. We werden uitstekend geholpen en de TV konden we direct omruilen met bijbetaling. Uiteindelijk kochten we alsnog onzeb1e keus en inmiddels is deze in ons bezit en zijn zeer tevreden. Mooie uitstraling, prachtig beeld. Een aanrader! En Hello TV ga zo door jullie zijn een top bedrijf!

Jan 29-11-2022

Altijd even super aardig geholpen. De verkoper neemt de tijd voor je, heeft kennis van zaken om je goed te adviseren,

M.J. Lambregts 29-11-2022

Prima service, een goed advies en een goede uitleg. Men nam de tijd voor mij. Met al 30 jaar een eigen bedrijf weet ik uit ervaring hoe belangrijk klanten dat vinden. Uiteraard koop je niet iedere dag een nieuwe TV. Op de verder buitengewoon interessante en prachtige Samsung TV was ook nog 1 dag een cashback actie van Samsung van toepassing. Die heb ik dus nog mooi even meegepikt...
Dank aan Hello TV voor de sympathieke deal & TV, mede namens mijn 7 jarige dochter :) .

Eddy de Ruijter 29-11-2022

Overzichtelijke winkel en keurige ontvangst door medewerker .......... Even deze klant afhelpen en dan kom ik bij u. De medewerker liet mij duidelijk de eigenschappen en verschillen van zijn producten zien zonder opdringerig te zijn. Door zijn deskundigheid en overtuigingskracht ging ik nog steeds met een goed gevoel met een ander cq duurder product naar huis als waar ik voor kwam.
Deze winkel geniet bij mij de voorkeur boven de bekende elektronicawinkels omdat die medewerkers gewoon minder kennis van zaken hebben.

Marco 29-11-2022

Nette mooie winkel, vriendelijke verkoper met goed & eerlijk advies. Ben perfect en vlot geholpen, zelfs de TV werd in de auto gezet. Eindelijk weer een winkel met service zoals het hoort!

henk beijen 29-11-2022

blzck friday deal snel gemaakt. keurig en correct geholpen. hulp bij inladen.kortom alles top.

Verschoor 29-11-2022

Het is een fijne zaak, ruime keuze, vriendelijk en gemotiveerd personeel, tv is helemaal naar mijn smaak. Ook de service bij het ophangen en installeren was top.

Rijk den Daas 29-11-2022

Zeer goed geholpen door verkoper .....
Alles goed opgenomen wat het probleem was met de oog ziekte. Van mijn vrouw nu ook weer de andere tv ingeruild

Jeroen 29-11-2022

Snelle hulp, nette mooie winkel en behulpzame medewerkers. Mega assortiment, goede prijzen. Dus hup. Op naar hellotv