HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marco 30-06-2022

Netjes geholpen en keurig te woord gestaan. Mooie zaak en breed assortiment. IN voor traject via de chat ook al goed contact gehad om de keuze definitief te maken. Vervolgens kon ik binnen het uur de TV al in de vestiging Utrecht afhalen.

JaNo 30-06-2022

correct en duidelijk geholpen Televisie voor op de slaapkamer, 32 inch, voor een mooie prijs.

Lylian Buurman 30-06-2022

Op internet gezocht naar een tv maar door de vele verschillen en keuzes toch een bezoek gebracht aan de winkel van platte tv Nijmegen. Na even te hebben rondgekeken werden we geholpen door een aardige man met bril. Na een goede en duidelijke uitleg werden onze twijfels al gauw weg genomen . Na eerst een rondje stad terug gegaan naar de winkel en met een kop koffie en goede prijsafspraak de aankoop gedaan . Prettige ervaring geen opdringerige verkoper. En de volgende dag de tv al geleverd gekregen.

Tom w 30-06-2022

Keurige nette en eerlijke uitleg over mijn aangekochte toestel alle tijd voor genomen super tevreden en kan iedereen jullie zaak aanraden

Rik 30-06-2022

Lekker dicht bij. Je wordt er goed geholpen. Krijgt er goede uitleg over produkt.

Vd Linden 29-06-2022

Nette duidelijke toelichting en advies,
Goed geholpen en bereid me te denken

John 29-06-2022

Uitstekend telefonisch geholpen met mijn vragen,vervolgens heel gemakkelijk en duidelijk de bestelling gedaan via de site. En sneller kan bijna niet want ik kon de tv direct op halen of de volgende dag laten bezorgen.
Ik heb de tv opgehaald in Amsterdam en ben daar weer net zo vriendelijk geholpen als aan de telefoon.

Harry 29-06-2022

Zeer mooie en goede winkel ,word goed en netjes te woord gestaan. Het ophangen en installeren van de nieuwe tv plus soundbar ging perfect. En wat ook belangrijk is is de prijs ,goedkoper dan andere winkels.

Hanneke 29-06-2022

Ik had een buitenkansje gescoord, maar kreeg een telefoontje dat deze al weg was. Ik heb toen een nieuwe tv in doos met €600 korting aangeboden gekregen. Goede service en netjes afgehandeld

peterr 29-06-2022

Zeer tevreden over de deskundige, prettige wijze van informatie, keuze maken en onderhandelen.

Joep 29-06-2022

Prima service waarbij er de tijd genomen werd voor de aankoop van een tv met soundbar. Ook werd er niet moeilijk gedaan bij het retourneren van de TV beugel en kreeg ik netjes mijn geld terug.

Maarten 29-06-2022

Goede, snelle service.
Kundig personeel en luisteren naar jouw wensen
Goed bereikbaar en voorraad

Gerard 29-06-2022

In de Zoeterwoude vestiging zijn wij uitstekend, vriendelijk en deskundig geholpen door Mehmed. Verstand van zaken en een goede deal gemaakt.

charles 29-06-2022

s-Ochtends na binnenkomst in een mooie winkel met vriendelijk personeel, ( Amit ) die goede uitleg op al mijn vragen gaf, en ons trakteerde op een heerlijk kopje koffie hebben wij besloten om voor de Samsung Neo QLED 4 K 55QN93A met de Sonos Ray te gaan. Ik vond het ook prettig om onze twee oude tv s in te ruilen en korting te krijgen op de totaalprijs. Op de terugreis naar huis kreeg ik een telefoontje van PLATTE TV of ze het in de middag al konden leveren en installeren, dat was erg snel maar ook fijn. De erg vriendelijke monteur "p" heeft na de installatie alles heel rustig alle mogelijkheden uitgelegd. Al met al ben ik zeer tevreden over de aankoop en afhandeling en zal iedereen deze winkel aanbevelen.

Ankie Lampert 29-06-2022

Heel toevallig bij deze winkel gekomen. Maar wat een leuke benadering en deskundige uitleg! Ze nemen alle tijd voor je. We kochten een oled tv op vrijdag en maandag werd hij al bezorgd en geïnstalleerd. .

Bertie Roemahlewang 28-06-2022

Niet opdringerig en gebruik gemaakt van Inruilkorting. Prettig zaken doen. Levering en installeren TV prima op afgesproken tijdstip en datum. TV installateur erg klantvriendelijk.

Manfred. 28-06-2022

Na een paar mails over en weer was het geregeld. Mijn vragen waren beantwoord en ik had een goede deal. De afwikkeling met de rekening en de betaling verliep ook allemaal netjes zoals afgesproken. In overleg kon de dag van aflevering worden afgesproken en de installateur die de TV kwam installeren was er op de afgesproken tijd. Hij heeft de TV netjes geïnstalleerd en de werking uitgelegd. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit alles soepel en zorgvuldig is afgehandeld.

van Wershoven 28-06-2022

Online gezocht naar een tv, kwamen we terecht bij Plattetv. Vriendelijk ontvangen door medewerker xxxx. We hebben aangegeven dat we een tv willen kopen zonder al te veel poespas. Niet merk gebonden, geen technische snufjes. Medewerker xxxx bood ons iets te drinken aan en vertelde intussen de nodige informatie waar we op moeten letten bij aanschaf van een tv. Erg interessant. Wij hadden een tv, maar willen naar een groter formaat gaan. Medewerker xxxx heeft ons meegenomen in zijn beleving qua verschil van tv. Bijvoorbeeld van Samsung met geweldig beeld en geluid. Hij heeft goed naar ons geluisterd en eerlijk zijn mening gegeven. Niet ‘pushen’ of nutteloze verkooppraatjes. Uiteindelijk is onze keuze gevallen op een Philips tv van 58 inch. We hadden geluk dat er nog 1 op voorraad was. Nette zaak, goede service, transparant en vriendelijk geholpen. Heel blij met onze nieuwe tv!

Cees 28-06-2022

Ik koop hier al jaren. Soms net niet de goedkoopste maar het gaat om meer dan prijs. Enorm voordeel vind ik de aanwezigheid van fysieke winkels. Toch fijn om even naar de materie te kijken, te "ruiken" en vragen ter plekke te stellen. Toegevoegde waarde, absoluut.
En niet te vergeten de vriendelijke en bereidwillige medewerkers.
En mocht er eens een keer iets niet kloppen of niet gaan zoals het moet, ook dan welkom daar.

Frederik Van Zanten 28-06-2022

Vriendelijk geholpen uitstekende service
Snelle reactie via what’s app om de bestelling en voorraad status na te vragen
Al met al perfecte winkel om je multi media apparatuur te kopen

Rene 28-06-2022

Een winkel zoals een winkel anno 2022 hoort te zijn. Goed en leuk personeel, snelle handelingen, leuke prijs en goede communicatie. Dubbele veer voor de monteur (XXXX) die credits verdient voor klantvriendelijkheid, professionaliteit en ook gezelligheid. Al met al...een dik verdiende 10!!

Stefan 28-06-2022

De zaak in Den Bosch was een leuke opgezette zaak met vriendelijk personeel. Ben goed geholpen en met een leuke prijs naar huis gegaan

Herman 28-06-2022

LG77G26la aangeschaft via de website van Plattetv. Oude toestel ingeruild. Goed contact gehad via de e-mail.
Alleen de scherpe aanbieding die ik van Plattetv aangeboden kreeg, was een dag na mijn bestelling bij de meeste andere aanbieders ook geldig en daardoor een beetje een kater. Kon wel mijn tv inruilen.
Bezorging en ophangen aan de muur ging prima en deskundig door (*).
Hij heeft ook nog een paar aanpassingen aan de aansluitingen naar mijn av receiver gedaan, top.
(*) je bent een topper net als het scherm.

Astrid 28-06-2022

Vorige week bezoek gebracht bij Platte TV op 15 juni. We wilden ons alleen oriënteren. Maar wat n modellen en mogelijkheden. We zijn fijn behandeld door XXX . Hij gaf veel tekst en uitleg en onder het genot van n kopje koffie hebben we maar gelijk besloten een TV aan te schaffen. De LGOled55 C25LB . Vandaag 22 juni
werd hij geïnstalleerd door XXX. We kregen uitleg en we konden hem vragen stellen. Hij was erg secuur en je zag aan hem dat hij dit alles liefde deed. Hij gaf ons de indruk veel plezier in zijn werk te hebben. Kortom wij zijn supertevreden met Platte TV en de medewerkers XXX verkoop en XXX installatie. Jullie zijn toppers en verdienen van ons de tien.

Robert 28-06-2022

Ik kom al jaren met plezier bij platte tv, goede service en vriendelijk personeel.
Maandag 27-6-'22 gebeld voor een sonos arc met sub en gevraagd om een mooie deal, nou die was er en nu staat het bij mij thuis, geweldig!
Goede en snelle communicatie ,zeer tevreden mee.
Fijn zo'n winkel in de buurt.