HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Novica 07-10-2022

Super veel variatie in tv’s super mooie winkel en super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wim 07-10-2022

Vandaag mijn tv opgehaald in de winkel na een mooie en scherpe online aanbieding. Snelle reactie op online offerte en vriendelijke benadering. In de winkel prima en vriendelijk geholpen door een deskundige verkoper. Eerlijke en reële adviezen gekregen. Kortom prima eerste ervaring met Hallo TV
Officiële reactie van HelloTV 07-10-2022

Beste Wim,

Bedankt voor de 10! Wat leuk dat je eerste kennismaking met ons zo prettig was. We hopen natuurlijk dat we je in de toekomst vaker mogen voorzien van goed advies en scherpe deals. Veel plezier gewenst van je nieuwe TV.

Jelske - HelloTV

Cor 07-10-2022

Ruime goed gesorteerde winkel nette bediening die meedenkt. Duidelijke uitleg over het gekochte produkt.

Arnold Fransen 07-10-2022

We hebben voor deze winkel gekozen omdat zij een prima aanbieding hadden, vergeleken met anderen.
We zijn prima geholpen en zeer tevreden. Levering was zoals afgesproken de volgende dag en ook daar werden we op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaats vinden.

E.E. 07-10-2022

Helder en duidelijk:
Advies van tv-specialisten.
Altijd de beste deal.
Tv inruilen.
Professionele installatie. Geen gedoe, wel zo makkelijk.

famhoefs 07-10-2022

bestelsite is duidelijk, levertijd is prima, aanbod voor een nieuwer model TV was perfect en de prijzen zijn geweldig.

Erwin Vocht de 07-10-2022

Hele makkelijke overzichtelijke duidelijke website! Juiste productomschrijving, makkelijk om te bestellen! Stellen van voldoende en juiste controle vragen! Eenvoudige betaling! Heldere en snelle terugkoppeling van de bestelling via mail! Snelle verzending in goede verpakking! Ook hier juiste en volledige terugkoppeling van ontvangst! En dan een prima product wat werkt!! Iedereen zeer tevreden

Angelo 07-10-2022

Top service! Duidelijke communicatie, mooie prijzen en snelle bezorging. Lekker bezig Hello TV!

Gonny 07-10-2022

Op advies van een familielid naar het filiaal in Den Bosch gegaan.
Hier ben ik op een vakkundige manier geholpen om een keuze te maken uit zeer veel prachtige toestellen. Mooie soundbar erbij 😊
Er is ruim de tijd genomen om mij de mogelijkheden te laten zien, en wat ik vooral mooi vond is dat de verkopers een passie voor hun producten uitstralen.
Daarbij de zeer nette prijs, ik ben erg tevreden!

René 06-10-2022

Uiteindelijk is alles keurig in orde gemaakt. Helaas had de SONY 42 inch een ontwerpfout wat betreft de CI+ module. Daarom omgeruild voor de 48 inch. Binnen een week was het geregeld en werd de tv goed door XXX geïnstalleerd.
Zal in de toekomst weer gebruik maken van Hello TV.

Ugur 06-10-2022

Vandaag is de tv vervangen met een iets betere model, zonet ff een film opgezet en ben helemaal om! Belangrijkste vond ik het gemak waarmee ik geholpen ben met het uitkiezen van een andere tv. Top service! Erg blij met de keuze om bij HelloTv te bestellen, ook omdat we alweer zijn geholpen door XXX. Snel klaar maar neemt alle tijd om de vragen te beantwoorden. Ook duidelijke uitleg gekregen mbt aanvraag cashback via Samsung

Jarno 06-10-2022

Duidelijke advertenties op instagram en Facebook , daarop de gereageerd en keurig geholpen via de chat. Erg tevreden met onze LG Oled Evo 65 inch

Stefan Wilkens 06-10-2022

Snelle reactie via de chat, goede deal gekregen en uitstekende service en geduldige, persoonlijke uitleg door bezorger/installateur

AA 06-10-2022

De winkel heeft duidelijk aanbod, dus tv's waren goed gegroepeerd dat je weet waar te kijken. Dat was eerste reden om naar de shop te gaan. Een maal binnen, en krijg je een van de verkopers, krijg je de juiste info and de nodige hulp om te begrijpen indien er iets niet echt duidelijk.
Goed gesprek met verkopers en verkopers kennis die is echt goed om je te helpen bij het beslissen was zeker een heel fijne manier om je aankoop te doen in deze shop.
Verder iedereen is vriendelijk en geven je de info die je nodig heb, zonder de drang om iets aan te smeren.
ik ben zeer tevreden over de winkel/mederwerkers/producten.

Graag hou het zo, and ik hoop dat iedereen zal het ervaren net als ons.

B.Bouwmeester 06-10-2022

zeer goed geholpen, duidelijk advies, niet opdringerig, en keurig en beleefd.
Ben hier zeer tevreden over.
zou beslist nog een keer terug komen.

Annette 06-10-2022

We wilden graag een tv kopen die ook een schilderij functie heeft. Daan hielp ons uitstekend met deze keuze. Hij legde uit dat er twee modellen waren en verschillende maten. Hij dacht mee in de keuze en vertelde eerlijk dat het oudere model spiegelde met zon/licht erop. Ook vertelde hij ons het verhaal over de slapende pixels en dat er 8 zouden mogen zijn tenzij we er ons tegen zouden verzekeren. Dit is namelijk juist in de schilderij functie, dus met niet bewegend beeld, erg hinderlijk. We gingen dus zeer tevreden en goed voorgelicht de winkel uit! Hartelijk dank Daan!

B.meertens. 06-10-2022

Zeer correct advies gekregen bij u in de winkel. Installeren Zeer netjes.

Lynn 06-10-2022

Zeer klantvriendelijk geholpen. Fijn dat de verkoper zich goed aan mijn prijs eisen gehouden heeft en mijn toch een zeer goede tv verkocht heeft. Super!

Edith 06-10-2022

Zeer vriendelijke verkoper met veel kennis van alles wat er te koop is. Er werd alle tijd genomen om antwoord te geven op de vragen die we hadden en zeer goed advies. De verkoper luisterde ook zeer goed naar onze wensen en heeft ons vakkundig geholpen.
Tevens is de winkel ruim en rustig opgezet, waardoor je ook zelf rust krijgt om rond te kijken en alles op je in te laten werken en keuzes te maken.

Edwin 06-10-2022

De medewerker luisterde vooral goed wat ik heel erg prettig vond. Daarnaast bood hij een aantal extra’s aan op een ongedwongen natuurlijke wijze. Na de check van mijn oude, ingeruilde tv werd ik ook goed geholpen met het in de auto plaatsen van mijn nieuwe tv. Topmedewerker, nette goed overzichtelijke zaak met goede service. Ik ben overtuigd waar ik mijn volgende tv vandaan ga halen in de (nabije) toekomst.

Ad 06-10-2022

De Philips tv die we vorige week gekocht hadden is deze week door G. met beugel opgehangen. Het bleek echter dat het frame van de beugel tegen de luidspreker van de tv zat waardoor het geluid vibreerde en de luidsprekers gingen knetteren.
Hierover gereclameerd met als resultaat dat we een andere tv mochten uitzoeken. We kregen een duurdere LG tv zonder bijbetaling. Een uur later was G. al weer terug om de tv's om te ruilen. Prima service!!

Yvonne 06-10-2022

Vriendelijke ontvangst in de winkel met een lekker kopje koffie.
Vragen die we hadden werden duidelijk beantwoord.
Geen opdringerig gesprek om een duurdere te kopen omdat we eerst thuis een goedkopere hadden uitgezocht.
Dat stelden we zeer op prijs, uiteindelijk toch een duurdere aangeschaft, maar dat was alleen onze eigen keus.
De uitleg over extra garantie was ook duidelijk.
We zijn met een prettig gevoel en blij met onze aanschaf naar huis gegaan.
Een volgende keer gaan we weer naar hello tv.

Mandy 06-10-2022

De shop is top! Er wordt met je mee gedacht en er worden aantrekkelijke aanbiedingen voorgesteld, waar wij dan ook graag gebruik van maakten. Echter zijn wij niet op de hoogte gebracht van de " snelle" levering van ons aangekochte product waardoor er ineens iemand voor de deur stond met de melding: ik kom uw tv leveren. Het is dat er iemand thuis aanwezig was!
Verder was de installateur erg vriendelijk waarbij ik een helpende hand heb geboden om de tv het huis in te tillen. Hierbij zou de oude tv mee retour gaan. Hierbij waren mijn partner en ik volledig in de veronderstelling dat de tv uit de verpakking zou worden gehaald al dan niet met hulp van een van ons. En zou worden geïnstalleerd. Echter bleef de tv in de doos staan midden in de woonkamer nadat het product was betaald, wat erg onhandig is met een rondrennende kleuter in huis. Van installatie was dan ook geen sprake, waar wij achteraf gezien verbouwereerd over waren en zeker na het ontvangen van de mail omtrent deze review. Hierin staat namelijk, en ik citeer; vandaag heb ik bij jou de tv mogen ophangen/installeren!

JGG 06-10-2022

Bestelling eenvoudig door medewerking via chat.
direkte verwerking en zeer vlotte levering.
Installatie uitstekend gedaan.

Ron 06-10-2022

zeer prettig geholpen in de winkel, deskundig advies zonder opdringerig te zijn.
Scherpe prijs zeker met de cashback a tie en inruil oude tv, deze wordt ook nog eens opgehaald