HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Willy 16-11-2022

Heel vakkundig en uiterst snel en goed geholpenheel goede service en verstand van zaken

Marco de Weger 16-11-2022

Zeer snelle chat en mail reactie. Goeie deal kunnen maken en een snelle levering👍🏻

Dhr. Mostert 16-11-2022

Via Tweakers en reclame op tv van hellotv toch maar eens gaan kijken op deze voor mij nog onbekende webwinkel.

Zeer plezierig en professioneel geholpen.
Een mooie korting op de prijs van de tv die ik al geruime tijd op mijn verlanglijstje had staan, en al maanden de prijs via tweakers in de gaten hield. Maar met deze korting kon ik hem gewoon niet laten schieten...
Op zondagmiddag besteld en betaald via de website. De volgende ochtend kwam de tv keurig geleverd door PostNL.

Super blij mee en zeker aan te bevelen om bij hellotv.nl te gaan kijken.

Louis 16-11-2022

Wij zijn heel tevreden met de winkel van hellotv in Eindhoven. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze denken mee voor oplossingen en de afmeting van de soundbar die ik onder mijn tv wilde hebben. Ze nemen de tijd om alles te laten zien en horen. Ben goed geholpen. Helemaal top X en zijn collega. Het is een fijne winkel om je tv of geluidinstallatie aan te schaffen. Ruime parkeergelegenheid voor de deur, wat heel fijn is. Kortom heel erg tevreden.

het Juiste Adres 16-11-2022

Via de site van Hello tv een leuke deal gemaakt ,daarna naar de winkel gegaan in Amsterdam ,waar we goed werden geholpen door een medewerkster, die gaf ons veel informatie en goede tips over onze aankoop.
De levering was perfect en snel

Henk uit Vught 16-11-2022

Voor de tweede keer in 4 jaar tijd een fantastische tv gekocht !
Zeer goed geholpen in Den Bosch !
Vakkundig vriendelijk en met een goed gevoel de winkel verlaten !

ron h 16-11-2022

Ik heb goede informatie gekregen en ben geholpen door een zeer vriendelijke verkoper

Nanda 16-11-2022

Fijne winkel, vriendelijk personeel met goede kennis van zaken. De winkel is overzichtelijk ingedeeld en het is enorm fijn om tv's te kunnen vergelijken.

Diana 16-11-2022

Mooie winkel en vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je en de inruil is erg fijn. Ik zou het zeker aanraden.

Jans 16-11-2022

Voelde me erg welkom bij binnenkomst en ben prima geholpen met mijn beslissing welke tv ik het beste kon kopen

Mats 16-11-2022

Goede service gehad, snelle antwoorden en geen vraag was te veel. Dankzij X kon de tv ook geleverd worden op de gevraagde datum. Heel fijn dat er een ander model tv aangeboden werd voor dezelfde prijs. Zeer tevreden!

Fabian 16-11-2022

Super service! Super prijs! Snel contact en snel professionele hulp aan huis! Bedankt HelloTv!

Matthijs oudshoorn 16-11-2022

Wij zijn super goed geholpen in de winkel in zoeterwoude door simon echt top hij had zeker kennis over de producten die hij liet zien en ook over de bedrijven achter de producten. voor de volgende tv of soundbar kom ik zeker weer terug

Alwin 16-11-2022

Duidelijke site, altijd goede deals te verkrijgen.
Ben al jaren een tevreden klant.

Max en Mirjam 16-11-2022

Ongelofelijk snel in het beantwoorden van de mails.
Denkt mee en is zeer vriendelijk.

Peter van der Grijn 16-11-2022

Er wordt goed uitgelegd wat je van de tv kunt verwachten. Daarnaast worden alle service opties goed onderbouwd uitgelegd.
Prettige medewerker met verstand van zaken.

Karel 16-11-2022

Nette vriendelijke medewerker (Gino).
Werk nauwkeurig en netjes.
Ik zal Hello TV zeker aanraden bij anderen.

Hans 16-11-2022

We zijn heel prettig geholpen met eerlijke informatie en prima service. Hello TV heeft in Duiven een heel ruime winkel en een groot assortiment.

Humon 16-11-2022

Overzichtelijke site, werkende filters en goede mogelijkheid om te chatten. Snelle en directe beantwoording van vragen. Na het chatten ook nog fysiek in de winkel (vestiging Rotterdam) geweest. Ruim opgezette winkel met vriendelijke bediening en mogelijkheid om alles nogmaals door te nemen.

Hayri 16-11-2022

Aardig personeel, duidelijk informatie over tv. Zeer tevreden zeker aanrader!!

Johan 16-11-2022

Mooie nette winkel liet me ook meteem eem vergelijking zien met een andere televisie echt top service

Joris 16-11-2022

Wederom perfect geholpen door Marc bij HelloTV in Duiven. Op aanraden van Marc voor een Philips OLED gegaan. Prachtig beeld en geluid! Bedankt.

Samsung The Frame 55" 16-11-2022

Snelle vriendelijke en efficiënte service, geen bullshit verhalen...wat mij betreft dus de beste winkel om een TV te kopen want de keuze is ook enorm!

Ruud 16-11-2022

Nieuwe TV aangeschaft. Ben zelf naar de winkel in Naarden geweest. Ik had hier al eerder apparatuur aangeschaft. Altijd prima advies en prima service gekregen. De TV was op voorraad en ik kon hem dus meteen meenemen.

Ed Schuiten 16-11-2022

Mooi grote overzichtelijke winkel, waarin je ook goed en duidelijke info krijgt van het personeel