HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Blijleven 16-02-2022

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt .Die ons als leek alle verschillen lieten zien tussen beeldschermen .Goede service .Wij zijn zeer tevreden

Martijn 16-02-2022

Super goed geholpen en eerlijk advies gekregen
Wat een top team !! vestiging Breda

Elisabeth 16-02-2022

Na een wat moeilijk aanloop en communicatie met PlatteTV is vandaag de nieuwe TV bezorgd en heeft *** geholpen met uitpakken en ophangen van de nieuwe TV.
Super fijn en zeer attent geholpen
Erg fijn dat je even met iemand kan praten en dat alles is opgelost! Een dikke 10!
Dank je wel!

Simon van Wijk 16-02-2022

Vriendelijk en vakkundig geholpen.
Ook het installeren en ophangen werd vakkundig gedaan. De uitleg van de tv was ook duidelijk.

Claudia de Raadt 16-02-2022

De installateur besteedde veel aandacht aan een perfecte plaatsing van de platte tv en de soundbar. Alle geduld om mij het gebruik ervan uit te leggen. Ik ben er heel blij mee.

Robert 16-02-2022

Top service van de monteur. Zeer deskundig met het instellen van de tv. Groet

Jan-Pieter 16-02-2022

Vandaag in Utrecht van Aron een mooie Samsung TV gekocht. Wat mij vooral positief stemt over de koop is de no-nonsense aanpak; gewoon de beste keuzes bekeken en geen truukjes rondom prijs.
Fijne manier om zaken te doen!

Soekhan 16-02-2022

In de winkel goed geholpen om een keuze te maken. De voor- en nadelen werden goed uitgelegd. Met een servicepakket en bezorgkosten werd de nieuwe tv bezorgd en opgehangen. De oude werd losgekoppeld en meegenomen. De tv werd aangesloten en alles is goed naar wens afgehandeld. Aardige jongens die behulpzaam waren.

Roland 16-02-2022

Problemen met mijn beeldscherm, werden buiten de garantie, serieus en proffesioneel opgelost: dit is voor mij ouderwetse service dat je maar weinig tegen komt , helemaal top: bij een opvolgende tv ga ik hier weer terug

Kevin 16-02-2022

Helpdesk reageert snel en heeft technische kennis. In de winkel ook eerlijk advies en een goede prijs

Niko Braet 16-02-2022

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker Alles naar wenst verlopen!

Fedor 16-02-2022

Ontzettend goed geholpen. Installateur DK nam de tijd en leverde vakwerk af. Goede uitleg en verstand van zaken. TV is een plaatje aan de muur.

AM 16-02-2022

Aan de telefoon klantvriendelijk, medewerker neemt de tijd om de beste deals te bespreken en denkt mee. Ook in de winkel neemt de medewerker de tijd voor je en geeft advies.
Zeker een aanrader!

Piet 15-02-2022

Vandaag 2 x een LG /OLED TV een 55inch en 48 inch geplaatst, de monteur xxxx werkt netjes en is vriendelijk, er was niets te veel voor hem en had er ook heel veel kennis van, voor mij een monteur die zeker een 10 verdiend.
Officiële reactie van HelloTV 16-02-2022

Beste Piet,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over het werk van onze monteur. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV's en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Asti 15-02-2022

Een brede aanbod, goede service, snelle afhandeling. Goede communicatie. Datum voor bezorging was iets aan de latere kant ( 2 weken later) maar ook dat verliep goed!

G Veenstra 15-02-2022

Zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen hier zeker weer. Een aanrader. 👍

Hetty1972 15-02-2022

Wij hebben voor Platte tv gekozen omdat de service goed aanvoelde, vandaag werd dan de nieuwe tv geleverd, prima service, netjes opgehangen, geïnstalleerd en hij doet het prima. ...... heeft dit allemaal bij ons in orde gemaakt. Duidelijke uitleg en hij nam er goed de tijd voor, geen snel snel. Het enige wat we niet wisten, was dat ze verwachten dat je meehelpt aangezien ..... alleen kwam, dus mocht je last van je rug of dan ook hebben en niet in de gelegenheid zijn om te helpen, laat dat dan weten met de bestelling plaatsen, dan zorgen zij dat ze met 2 personen komen.

C. Daams 15-02-2022

Prima gemotiveerde verkoper, goede voorlichting en niet opdringerig en geduldig

H. Koch 15-02-2022

Goed geholpen via de chat op de website. Daarna een goed prijsaanbod en snelle terugkoppeling via de mail. In Nijmegen de TV opgehaald. Duurde wel even voordat iemand naar de achterzijde van de store (t.b.v. inladen) kwam maar daarna vriendelijk en behulpzaam alles afgehandeld.
Mis wel een quick start guide voor de TV want de bijgeleverde handleiding is erg summier. Na wat zoeken toch alles goed geïnstalleerd en tevreden.

L 15-02-2022

Snel, helder, prettige communicatie met monteurs, prima afwerking en afstemming ter plekke door (*) en (#)

Bernd en Yvonne 15-02-2022

Met mijn vrouw samen zaterdag in de winkel in Naarden geweest. We waren goed voorbereid wisten wat onze wensen waren. Dus....laat maar komen.
In de winkel worden we snel opgemerkt door (*). Hij was nog even met een klant bezig maar liet merken dat hij ons had gezien. TOP.
Niet lang gewacht, een beetje georiënteerd en toe kwam hij ons helpen. Geduldig luisterend na onze wensen liet hij on 3 TV's zien. Een Sony, een Samsung en een LG. Rekening houdend met het budget (uiteindelijk iets boven) hebben we voor de LG Oled C1 16LA 55" gekozen. Zo blij dat wij zo goed door (*) geholpen werden. WAT EEN SUPER TV . Ook het ophalen van het TV ging super. Tot aan de auto geholpen.

Platte TV Naarden krijgt van mij een DIKKE 10. Iedereen bedankt en (*)

Paul Ploeg 15-02-2022

Een mooie LG77"C1 , twee Chromecasten en een tv beugel aangeschaft bij PlatteTV. Op zaterdag avond via de site contact gelegd via de app of de tv op voorraad was in Groningen en gelijk werd de voorraad gecheckt. Er was nog één op voorraad en gelijk gereserveerd voor de ophaal op zondag. Was nog niet in de zaak geweest in Groningen, maar een mooie ruim opgezette zaak die er super netjes uitziet. Vakkundig personeel die weten waar ze het over hebben. Een zaak waar we zullen blijven komen. Winkel is mooi toegankelijk en vrij parkeren voor de zaak. Ook werd er geholpen om de tv in de auto te zetten. Iedere dag weer genieten van onze mooie tv.

Mohamed 15-02-2022

Goed geholpen in Eindhoven door adviseur (*)!
Zeker een aanrader om je tv blij PlatteTV te kopen!

zeer goede online hulp plattetv 15-02-2022

goede online hulp en snelle levering. Ook een leuke aanbieding gehad omtrent garantie.

Gijs Keil 14-02-2022

Ik ben via mijn neef bij jullie terecht gekomen.De verhalen die mij verteld werden had ik zoiets van ja ja.
Maar de verhalen bleken wel te kloppen. Voor het wachten op onze beurt werd er een lekker bakkie koffie aangeboden. Medewerker (*) ging ons helpen hij nam de tijd om een goede uitleg te geven over de tv waar we bij stonden. Hij nam ons ook mee naar andere tv s die ook voor ons in aanmerking zouden kunnen komen, ook zeer goede uitleg daarbij.
Mede door (*) zijn rustige duidelijke uitleg hebben wij een tv bij jullie gekocht en we zijn er heel blij mee. Nu nog een sound bar erbij (eerst weer sparen) dan is alles compleet en die haal ik zeker bij jullie.