HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Desmond 13-02-2022

Mensen nemen de tijd voor je, ik kon op mijn gemak naar een soundbar luisteren en vergelijken, door de hele goede aanbieding gelijk tot koop over gegaan

robth 13-02-2022

de man met de bril was erg duidelijk en luisterde goed wat onze wensen waren en is daarmee met adviesen gekomen. uiteindelijk hebben we een geweldige tv gekocht. tevens heeft hij goed geadviseerd welke soundbar we er bij konden nemen en met een demonstratie er bij waren we meteen verkocht. tevens heeft hij er een mooie bundel prijs van kunnen maken. zodat we tevreden uit de winkel liepen.
(winkel in nijmegen)

Fred van Gasteren 13-02-2022

Zeer professionele en uitvoerige advisering, korte levertijd en superinstallatie. In 1 woord: geweldige winkel

Maarten 13-02-2022

Prima geholpen, en snelle levering! Via de chat met platte tv en daarna in de vestiging in Naarden!

Rob 13-02-2022

Keurig geholpen door een van de medewerkers in het Eindhoven filiaal. Goed advies en ruim aanbod om te bekijken in de winkel. Zeer tevreden met de TV en tegen een goede prijs.

Peter J 13-02-2022

Simpel : alle tot nu toe gekochte tv's werden snel geleverd, vakkundig geinstalleerd en werken sindsdien prima, vandaar dat ik steeds weer terugkom bij jullie. De installateur verkoper was werkelijk zeer prettig en vakkundig.

Anita 13-02-2022

Hele fijne winkel. Goed advies van verkoperin filiaal Breda. Luisterde naar wat wij wilden en gaf daarop advies. Top.

Nico Loopik 13-02-2022

Ik ben goed geholpen met de aflevering van de TV. Was aardige man, met verstand van zaken.

Roy schut 13-02-2022

Goed advies en goede service.
Hebben verstand van zaken en vriendelijk personeel.

Henk uit Leek 13-02-2022

In de shop in Groningen een Sony 50 inch tv gekocht tegen een scherpe prijs! Men neemt de tijd en komt met een mooi prijs, ver beneden de adviesprijs. Mooi!! De garantie (pixel) die ik op de vorige tv had is overgezet op de nieuwe, top!! (De vorige tv is door eigen toedoen beschadigd waardoor ik dezelfde week nog een nieuwe kon kopen doordat de verzekering vlot uit betaalde).

De tv is door verkoper naar de auto gebracht en erin gelegd. Dat is nog eens service.
Verder is de zaak in Groningen een mooi ruim opgezette hifi en tv verkooppunt met kijk en luisterruimte! Toch prettig om op deze manier een tv aan te schaffen en niet via internet te doen, wat overigens prima kan en ook daar een scherpe prijs! (wel even aanvragen via de site). Snelle reactie op de mail, meestal binnen 1 a 2 uur! Wederom top!
Aanrader!!

Wieger 13-02-2022

Vandaag de nieuwe tv opgehaald mega blij mee, ik had donderdag een mooie aanbieding online gekregen en ik kon de tv gelijk ophalen, in de winkel heel goed geholpen door jorn en 3 jaar garantie op alles. Jongens bedankt 👍🏼

Ron 13-02-2022

Aanschaf, levering en montage zijn prima en in goed overleg verlopen.
Veel dank. We hopen weer lang van deze nieuwe televisie te kunnen genieten!

Eduardo Rocha 13-02-2022

Afgezien van de grote verscheidenheid aan producten die de winkel heeft, was ik onder de indruk van de aandacht van de verkopers en hun hoge kennis van de producten.

Koos 12-02-2022

Vandaag een Samsung tv gekocht in de winkel in Utrecht goed geholpen door verkoper Dax. Een mooie winkel met veel TV's en goed personeel.

Frank 12-02-2022

ruime keuze en vriendelijke bediening met warm onthaal en goede uitleg, en veel ook op voorraad zodat je het meteen kunt meenemen, alles top.

Angela 12-02-2022

Ik ben op advies van mijn dochter bij jullie komen kijken/ kopen.
Vriendelijk geholpen met goede relevante informatie en advies.
Compliment voor Dax die zeer goed advies heeft gegeven zonder opdringerig te zijn, en erg vriendelijk was.

Mohamed 12-02-2022

Goed geholpen in Eindhoven door adviseur Cas! Zeker een aanrader om je tv blij PlatteTV te kopen!

Ben 12-02-2022

Prima ontvangst, kopje koffie. Goed gesprek. Veel duidelijke informatie. Sfeer in de zaak is prettig.

Roland en Ilse 12-02-2022

In 's-Hertogenbosch geholpen door Colin: het gebeurd tegenwoordig niet vaak meer dat een verkoper zo uitgebreid de tijd voor je neemt en tegelijkertijd zo deskundig is. Wat een verademing! Zeer voldaan en met TV en Sonos soundbar naar huis gegaan. Jammer dat jullie geen andere spullen verkopen, want dan waren we zeker ook daarvoor terug gekomen. Ga zo door!

Stef Huisman 12-02-2022

Heel goed geholpen bij aanschaf door mee te denken pootjes onder de tv en zelfs voor te doen hoe deze omgezet kunnen worden. Verder snel geholpen bij omruil van tv toen bleek dat ik de.verkeerse maat had gekocht. Complimenten. Enige minimale kritiekpuntje: niet alles is op voorrad

Bianca Pauw 12-02-2022

Vriendelijke behandeling, zeer goed advies, denken mee. Zeker niet te duur.

Martin 12-02-2022

We werden uiterst vriendelijk geholpen door verkoopmedewerker T** en kregen ook nog een leuke korting aangeboden. het was zelfs mogelijk om extra garantie bij te kopen. We hebben gekozen voor 100% pixelgarantie: voor 3 jaar slechts 90 euro. Dit betekent dat Platte TV bij het uitvallen van pixels een nieuwe TV levert en de oude TV thuis komt ophalen. Onder het genot van een lekker bakje koffie konden we alles goed bespreken en keerden we met een prachtige LG OLED TV huiswaart :)

RobertB 12-02-2022

Vandaag een mooie TV gekocht bij PlatteTV.
Erg prettige manier van zaken doen en een uitmuntende service!
We hebben onze oude TV ingeruild en werden daar ook goed mee geholpen. Wisten wij veel dat je het geheugen van je TV moet wissen. Gelukkig werd dit snel en vakkundig voor ons gedaan.
Met de keuze van de uiteindelijke TV kregen we goed advies in begrijpelijke mensentaal. Niet iedereen spreekt immers Pixeliaans.
Kortom; top service en hoed geholpen door Toby

MB 12-02-2022

Duidelijke website, goede prijzen en deskundig advies. Nette en goede service bij levering en plaatsing van de tv aan de muur.

Michiel 12-02-2022

Even moeten wachten voor we geholpen werden. Vandaar een 9.
Maar verder een goede verkoper en begeleiding . B in Amsterdam deed het uitstekend. Goed advies gezien onze vraag. Kan niet wachten tot de tv er is