HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ritish 24-06-2021

Afgelopen maandag in zoeterwoude geweest voor de aanschaf van een nieuwe Sony tv aanvankelijk gingen we voor het 2020 model maar dankzij de nauwkeurige uitleg van Timothy toch besloten om voor het 2021 model te gaan tevens met een goede korting! Helaas is het met de levering fout gegaan dit zou de dag erna moeten zijn hierom Timothy gesproken deze heeft het keurig opgelost met een “vergoeding” en levering tot in het huis de dag erna! Al met al zeer tevreden!

Erik 24-06-2021

We werden zeer goed en snel geholpen in de winkel in Utrecht. Ik was al dagen aan het zoeken op internet, maar vond mijn toestel hier binnen een half uurtje. Verkoper was zeer kundig op dit gebied.

Ronald en Petra 24-06-2021

We zijn door David heel goed geholpen wat ons zeer goed beviel vanwege zijn geduld met ons omdat we veel vragen hadden en hij het in onze taal begrip goed heeft uitgelegd en daarbij een hele scherpe prijs heeft gegeven dus david bedankt en als we deze gaan inruilen komen we weer bij jouw terug

edwinvr 24-06-2021

Na de ontvangst van mijn tv ging het na het aansluiten mis: geen beeld. Eerst heeft plattetv getracht het probleem op te lossen met een nieuwe one connect kabel voor mijn samsung tv, echter nadat dit niet te oplossing bleek een geheel nieuwe tv komen brengen. Enige minpuntje was dat het omwisselen niet werd doorgevoerd tot het werkelijk unboxen, checken of de nieuwe televisie werkte en netjes ophangen van de nieuwe tv zoals de oude. Verder qua behulpzaamheid alleen maar credits.

Lou 24-06-2021

Van A tot Z keurig geholpen door de heren van Plattetv.NL in Eindhoven (Son & Breugel). Plattetv in 1 zin “de winkel voor kwaliteit producten, kennis en service”.

Bart 24-06-2021

Vooraf aan aanschaf me georiënteerd op diverse tv's.
Alles in ogenschouw genomen leek de Sony KD-65AG9 aan onze eisen te voldoen, beeld, geluid, uiterlijk en prijs!
Met medewerker Amit (Team Zoeterwoude PlatteTV) nog voor de zekerheid alle andere merken nagelopen en beeld gezien/geluid gehoord maar de keuze bleef onveranderd en de deal was rond.
Medewerker Amit duwt je niet in een positie van deze moet je nemen, neemt alle tijd om de diverse merken door te nemen, de plussen en de minnen aan te geven en je zelf de vrijheid geeft om te bepalen wat je wil
Is natuurlijk ook een stuk persoonlijke voorkeur want als je rondkijkt zijn de tv’s vandaag de dag in het hogere segment stuk voor stuk prima (zoals Oled, Samsung en Philips).
Kan de winkel PlatteTV positief aanbevelen.
Na paar weken gebruik “Sony KD-65AG9”: Meer dan prima, de perfecte keuze geweest!

Tristan Groenestein 24-06-2021

Hele fijne winkel. Het personeel neemt de tijd voor je om alles te laten zien en uit te leggen en daarbij te adviseren en daarbij een goede prijs te bieden.

De tv en de soundbar bevallen tot nu toe goed. We zijn echter nog wel alle functies en instellingen aan het ontdekken.

Plas 24-06-2021

Online tv besteld. Eerst plan gewoon op tafel te zetten, maar na goede motivatie door Dannyk en Edwin toch aan de muur laten hangen en alle kabels weg gewerkt. Heel blij dat ze me overtuigd hebben en dat ze tijd hebben gemaakt om het in hun drukke programma toch te fixen.

Erik 24-06-2021

Eerst naar Platte TV in Amsterdam gegaan omdat de TV daar op voorraad zou zijn. Was dus niet zo terwijl de Website dit nog wel steeds aan gaf. Vervolgens een aanbieding gekregen om een iets ander model (en dus iets duurder) voor hetzelfde bedrag mee te nemen. Helaas was dit model alleen in Naarden nog op voorraad. Dus op weg naar Naarden. Verder prima geholpen en TV mee genomen. Voorrad indicatie op Website moet echt veel beter !!!

J.R. 23-06-2021

Voor bezoek aan jullie winkel zijn we geïnformeerd over een heel goed aanbod betreffende onze aankoopwens. In de winkel zijn we door de adviseur XXX erg goed geholpen en hebben onze aankoop kunnen doen. De adviseur heeft erg zijn best gedaan ons snel te leveren. Vandaag kwam een zeer aardige medewerker het toestel installeren en heeft dit perfect gedaan.
Officiële reactie van HelloTV 25-06-2021

Beste J.R.

Bedankt voor de 10 en het schrijven van uw mooie review. Het is erg fijn om te lezen dat uw ervaring bij ons zo prettig is geweest en dat dit heeft geresulteerd in de aankoop van een nieuwe TV met installatie. Zo kunt u optimaal genieten van uw nieuwe TV, veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Tamara steenmeijer 23-06-2021

Super service, duidelijke uitleg, geen vraag is teveel. Net personeel en nemen alle tijd. Toppers.

h.f.c. vd nieuwenhuijzen 23-06-2021

Super goed deskundig geholpen,zeer vriendelijk,fijne winkel,veel geduld, een aanrader

Sneller en duidelijke uitleg 23-06-2021

Ik heb het filiaal Eindhoven gekozen omdat hij in de buurt is en ik ook nog een andere order heb lopen. Vandaag door XXX geholpen en gaf een goede uitleg tussen twee verschillende Sonos buiten boxen. Uiteindelijk 1-tje gekocht, helaas de goede kleur niet op voorraad, maar met een beetje geluk is hij morgen in mijn huis.

Henk 23-06-2021

Na via een chat gevraagd te hebben om mijn artikel in Naarden te reserveren, kwam ik in de winkel waar ik onmiddellijk snel en efficiënt werd geholpen. Zelfs de factuur was al in de computer klaar gezet. Al in al was alles op een uiterst vriendelijke manier in 5 minuten rond. Absoluut aan te bevelen. Chapeau en Bedankt!

J. Wannet 23-06-2021

Goed geholpen. Vriendelijke zaak. Klein detail, een Samsung Smart HD LED TV UE32T4305AK 32″ besteld, krijg een Philips 32PFS6855 mee. We gaan het zien.

Bernard 23-06-2021

Mooie tv. Ontbreken van een gebruikershandleiding ernstige gebrek. De tv is bezorgd, geïnstalleerd en opgehangen naar volle tevredenheid door Skip. Een echte ambassadeur voor platte tv.

Joop 23-06-2021

Na Een vriendelijke welkom door verkoper André , kregen we duidelijk en goed antwoord op al onze vragen.
Ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen met de aanschaf van nieuwe tv toestel in w inkel/showroom van PlatteTv in Groniningen.
Werd goed geholpen,en ruim de tijd voor ons genomen.
Na de aankoop kregen we een kop koffie terwijl de factuur werd opgemaakt.
We zijn als klant voor zeer goed behandeld bij PlatteTv Groningen.
Goede bereikbaarheid winkel/showroom,ruime parkeergelegenheid,vriendelijke,kundig en ruim assortiment.

Matthijs 23-06-2021

Order moest op het laatste moment aangepast worden en dat was voor Tessa geen probleem. Super service.

Dirk 23-06-2021

Ben bij Platte TV Groningen geweest voor aanschaf van een nieuwe set surround speakers.
Heb hier duidelijke uitleg gekregen over de verschillende soorten speakers en welke speakers het beste bij elkaar passen. Ze nemen hier de tijd voor je, sluiten zelfs de gewenste speakers aan en laten deze horen. Ben geholpen door een jongeman ( Henk-Jan) die hier duidelijk verstand van heeft. Heb mede door hem een volledige set gekocht en ben er zeer tevreden over.

Jasper 23-06-2021

Nette winkel, veel keuze, goede begeleiding en advies. Duidelijke informatie over voorwaarden bij service diensten en garantie.

Jeroen 23-06-2021

Professioneel advies gekregen van ......... Echt een super goed bedrijf met scherpe prijzen en vriendelijk personeel met kennis van zaken! Ik raad het iedereen aan om hier voor een TV te kijken en je te laten adviseren over de specificaties van de Televisies.

Jacco K. 23-06-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik zowel online als in de winkel goed geholpen ben. Ik heb via de chat een aantal technische vragen en wensen kunnen bespreken om zo bij de juiste televisie binnen mijn budget aan te komen. Daarnaast werd mij ook nog een goede deal aangeboden waardoor ik niet getwijfeld heb en de volgende dag naar de winkel ben gereden.

Daar heeft een verkoper mij de televisie nog laten zien en goed geholpen.

Kortom het personeel is erg aardig en kundig (dit is bij andere winkels vaak een stuk slechter). Ik heb continue het gevoel gehad dat ik goed geholpen werd.

Theunisse 23-06-2021

Verkoper laat merken veel kennis te hebben van tv’s. Hierdoor hele goede en duidelijke advisering van de verschillende tv toestellen.

Piet 22-06-2021

Zeer prettig en accuraat geholpen door verkoper xxxx. Gaf prima advies waarna wij van LG aankoop naar Sony zijn geswitched.

Mezzz83 22-06-2021

Goed en deskundig advies. Ook tevreden over de thuislevering en ophangservice.