HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Buster 29-06-2021

Super mooie winkel, en ruim opgezet. Deskundig en aardig personeel die met je mee denken om een zo’n goed mogelijke deal te kunnen sluiten.

Hans 29-06-2021

top zaak , we kwamen onze nieuwe Sony TV XR 50-94 J ophalen in Eindhoven die we eerder online gekocht hadden bij platte tv . bij binnen komst vriendelijk geholpen door (*) , die ons op de extra garantie heeft gewezen en dat hebben gelijk gedaan .
en netjes geholpen met inladen .

Z.L 28-06-2021

Eerste kennismaking met Platte TV (winkel Rotterdam). Top service, snel geholpen door het personeel

hartman 28-06-2021

We zijn goed geholpen en hebben toen de juiste keuze kunnen maken. De installateur heeft alles netjes opgehangen en geïnstalleerd de uitleg was heel duidelijk.

Ruud 28-06-2021

Ik krijg na een paar uur al een update van de order status, nu heb nog een extra 24 uur gewacht maar nog steeds is mijn combinatie van order nummer en email onbekend voor jullie (en die staan toch echt in de orderbevestiging), zeer matig georganiseerd dus en ik kan hier geen dikke voldoende voor geven.
Als ze bij dit bedrijf iets meer geduld zouden hebben met het verzoek om een beoordeling van de order kunnen ze het zelf ook wat beter regelen.

Joost 28-06-2021

xxx, heeft mij goed geholpen en de verschillende opties die er waren aangaan de de aanschaf van een nieuwe platte tv besproken en uitgelegd zodat ik voor mijzelf de juiste keuze heb kunnen maken.

E.Leunis 28-06-2021

De winkel Platte tv bezocht in Rotterdam die net nieuw open is.We hadden al een beetje een idee wat wij wilden en zijn toen geadviseerd door de Heer xxx die van uit dezelfde zaak uit Breda kwam. De Heer xxx heeft ons de verschillen tussen meerdere tv s duidelijk uitgelegd waar we wat aan hebben gehad.en zijn daardoor tot koop overgegaan. Daardoor kan ik de zaak en de verkopende persoon in deze aanbevelen voor andere mensen.

Tanja 28-06-2021

Super goed geholpen door de jonge mannen bij Plattetv👍🏻
Echt een aanrader; de winkel is zeer netjes en ruim, de tv’s staan smaakvol tentoongesteld zodat je de tv die je wilt kopen kunt zien. De winkel beschikt over voldoende voorraden waardoor je vaak je tv gewoon mee kunt nemen. De service is van hoog niveau in vergelijking met andere winkels zoals MediaMarkt. Deze mensen weten waar ze het over hebben en daarnaast geven ze goede adviezen hoe je alles uit je nieuwe tv kunt halen. Een verzekering kun je ook afsluiten voor je tv en deze verzekering biedt zelfs de miogelijkheid van een leentv tijdens de reparatie van je eigen tv. Daarnaast kun je je oude tv inruilen waardoor je nog een extra service hebt👍🏻Ik kende ze van online maar nu hebben ze een winkel in Rotterdam geopend wat ze nog aantrekkelijker maakt.

Maarten 28-06-2021

Prima advies in de winkel.
En thuis tv opgehangen en geïnstalleerd door xxx en yyy.

Henk 28-06-2021

Eerste kennismaking met Platte TV.
Mooie showroom en goede voorlichting .Donderdag 24 juni een LG OLED 48C16LA gekocht en vrijdag 25 juni afgeleverd en geïnstalleerd door een zeer correcte en kundige monteur xxx.Hoewel pas enkele dagen in gebruik zeer tevreden over het heldere en scherpe beeld.

Kim 28-06-2021

Bovenverwachting uitstekende service. Verkoper dacht goed mee, niet opdringerig en nam de tijd voor ons. Wij hadden zelf al 2 opties in ons hoofd, maar dankzij de expertise van Andre hebben wij optie 3 aangeschaf. Wij kunnen niet wachten op de levering. Deze winkel en verkoper (neemt niet weg dat de andere verkopers ook heel goed kunnen zijn) raden wij iedereen aan. Qua winkel. Rustige en overzichtelijke uitstraling. Prettig.
Officiële reactie van HelloTV 29-06-2021

Beste Kim,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons, en Andre in het bijzonder. Ontzettend leuk om te lezen dat u zo prettig geholpen bent in onze winkel en uiteindelijk naar huis bent gegaan met een TV die helemaal voldoet aan uw wensen. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Erik 28-06-2021

Bijzondere aanpak ten opzichte van de overige aanbieders. Persoonlijk contact. Gekozen voor installatieservice en dat is echt perfect. Niet zelf meer aan de slag maar een professional die alles in een uurtje regelt en tevens hele goede tips heeft.

G.K. Mulder 28-06-2021

Ik werd heel oplossingsgericht geholpen. Zeer vriendelijke verkoper die alles goed uitlegde. Bij de concurrent had ik dezelfde tv al gezien, maar die kon ik alleen online bestellen. Maar bij Platte Tv hadden ze hem op voorraad en ik kon de Tv direct meenemen en ook nog voor dezelfde prijs als van de concurrent.

Pim Raaijmakers 27-06-2021

Vandaag geholpen in de winkel in Eindhoven door Collin, Erg vriendelijk, kennis van zaken en neemt ook echt de tijd voor je.

Thijs 27-06-2021

Goed geholpen door medewerker. Kundig, vriendelijk en eerlijk. Top zaak! Zeker aan te raden.

Meindert 27-06-2021

Grote winkel en ruim opgezet. Kundig en vriendelijke medewerkers. Er wordt naar de klant geluisterd.

Familie Kingma 27-06-2021

Na bij meerdere winkels te hebben gekeken, uitgekomen bij platte tv.nl. Ook op aanraden van een vriend. Boris heeft ons goed geholpen.

kees 27-06-2021

Ik ben heel correct geholpen. De TV die ik in de chat een half uur eerder had gereserveerd stond klaar.ik wilde nog n draaibare beugel die ook direct erbij kon worden gepakt. Dit alles incl Platte TV dode pixel verzekering binnen 10 minuten, sjappo!

Gert 27-06-2021

Vorige week langs geweest, prima advies en in plaats van een Philips 65 inch PUS een OLED besteld. Aflevering volgens afspraak, TV doet het prima. Nu had ik mijn keuze gemaakt voor een Philips 43 inch voor de slaapkamer. Wederom plezierig contact, de TV was op voorraad en werd keurig netjes in mijn auto geplaatst.

Johan 27-06-2021

Grote en ruime winkel in het centrum van Nijmegen.
Ben hier naar toe gegaan vanwege de goede ervaringen die ik eerder heb gehad met andere aankopen.

Prettige en professionele verkopers!

Jb 27-06-2021

Gekozen tv was niet leverbaar, via de mail kreeg ik een heel goed alternatief voor een leuke prijs. Het contact via de mail verliep heel vriendelijk en snel.

Menne Vellinga 27-06-2021

Met grote overtuigingskracht maar zonder gevoel van dwang heb ik zaterdag de aankoop gedaan van een LG televisie.
De verkoper gaf goede uitleg en adviezen.

Rob 27-06-2021

Heel netjes en vakkundig geholpen. Ruime openingstijden en snelle service. Ik vond Zoeterwoude ook een erg mooie winkel. Zeker een winkel om naar terug te gaan voor een volgende tv.

Dymphy 27-06-2021

We zijn goed geholpen en hij kon al onze vragen goed beantwoorden. Ook konden we de muziek installatie beluisteren wat ons over de streep gehaald heeft!

Ingrid 27-06-2021

In de markt voor een nieuwe tv en soundbar naar de pas geopende winkel van PlatteTV in Rotterdam gegaan.
Keurige winkel en geholpen door vriendelijke en vakkundige verkoper.
Alle vragen werden netjes beantwoord, en ze namen echt de tijd voor ons.

Kortom een echte aanrader.