HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Antoon Bakker 11-04-2021

Voortreffelijk.
Na informatie over een Samsung 43 inch QLED bleek deze 50hz te zijn.
Ik wilde 100hz hebben maar deze was er niet van Samsung
Naar wat heen en weer gemailt op aanraden van medewerker gekozen voor de
Sony KD-43XH8599, had ook nog een beter beeld volgens medewerker.
Toen nog over korting gesproken en werden het eens over korting op TV
en een gereduceerde prijs op installatie en ophanging TV aan bestaande
muursteun. Het contact verliep heel fijn en werd op alles snel geantwoord.
Op aanraden een service contract van 3 jaar genomen.
Al met al is alles fijn geregeld. Hoop dat als er ooit problemen zijn met de PC
Dat dit ook zo is maar daar twijfel ik niet aan.

Jan 11-04-2021

Via een chat een afspraak gemaakt wat goed verliep. In de winkel geholpen door een prima verkoper die wist waar hij het over had.

Dennis 11-04-2021

Werd erg goed geholpen in de Winkel Eindhoven door Daan, er werd tijd genomen om een en ander goed uit te leggen. Ik heb voor mezelf een goede deal kunnen sluiten en de oude tv kunnen inruilen voor nog wat extra korting. Altijd meegenomen natuurlijk. Thuis aangekomen ging de Installatie ook snel en eenvoudig en we konden meteen genieten van een erg mooi beeld.
Bedankt voor de service

Dirk 11-04-2021

In November heeft mijn familie een Samsung QLED tv gekocht voor mijn kerstmis. (kostprijs : € 5.500) met een cashback actie van € 500. Van Samsung heb ik nog steeds geen geld terug gekregen na bijna 5 maanden en als ik hulp vraag aan PlatteTV.nl is de reactie : "Excuus voor het ongemak! Echter hebben wij geen inzicht in de Samsung acties. Dit kan alleen Samsung elf zien en of oplossen". met andere woorden als klant sta je na de aankoop er volledig alleen voor. na service is dus niet bekend in deze winkel. Zeer spijtig voorval, misschien was het bedrag niet hoog genoeg om hulp te mogen ontvangen.

Jordi 11-04-2021

De winkel ziet er goed uit. Je word goed geholpen. Je krijgt zelfs in deze periode een bakkie koffie aangeboden! Daarbij zijn de prijzen in deze winkel ook echt mooi! Goed personeel, ze laten je weten waar je aan toe bent. En helpen je goed bij de juiste keuze. Kortom een super ervaring en een nette afhandeling van onze mooie nieuwe tv!

wissjes 10-04-2021

Snelheid van handelen is zonder meer een pré. Prijstechnische aanpassing in no time geregeld en prettige aflevering met goed advies.

Robert 10-04-2021

Via de duidelijke duidelijke website een tv (2020 model) aangeschaft en deze in de winkel opgehaald. De vriendelijke verkoper geeft aan dat er een aantal extra verzekeringsopties zijn en dat het mogelijk is om, ipv het model dat ik gekocht heb, het 2021 model tegen een aardige korting te kopen. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt en wat ik dan prettig vindt, is dat er verder niet aangedrongen wordt. Kortom prima zaak met prima service.

Jacco van Beelen 10-04-2021

Keurig geïnformeerd en geholpen door Burak over OLED, QLED tv's en soundbars. Doorslag gaf uiteindelijk dat we tv liever niet vast aan de muur willen hebben en soundbar ervoor door hoger voet QLED tv wel op kast kon staan. Leuke combikorting gekregen en we kijken uit om alles straks werkend te zien in ons nieuwe huis.
Uiteindelijk gekozen voor Samsung Neo QLED QE55QN95A met Samsung Cinematic Q-series HW-Q900T.

Robbert 10-04-2021

Vandaag in de winkel in Nijmegen geweest na afspraak conform de Corona maatregelen. Goede ontvangst, waarbij de maatregelen ruim gehandhaafd kunnen worden! Ik was op zoek naar een specifiek product, waarvan meerdere versies bestonden. De medewerker had goede kennis van de producten en had ook een goede reflectie op de zaken die ik online reeds had kunnen vinden, zowel qua kwaliteit als prijsopgave. Hiernaast was de verkoper ook gewoon fijn in de omgang....beetje en goede 'small talk', zoals erbij hoort!

John 10-04-2021

Zeer goed geholpen en duidelijk advies.
Zou het zeker aanbevelen. Er was ook ruimte voor onderhandelen

Las 10-04-2021

Geweldige winkel. Had online een tv besteld, die zeer snel geleverd werd. Helaas viel me de beeldkwaliteit van de tv tegen. Na overleg met PlatteTV gekozen voor een ander toestel, waarbij ze deze kosteloos kwamen omwisselen. De omgeruilde tv bevalt ons perfect. Vooral de totale service en ontzorging is voor mij dat ik in de toekomst hier altijd mijn tv's & toebehoren ga kopen. Gewoon top.

Theo 10-04-2021

Goede uitleg, zeer vriendelijk, neemt de tijd om het uit te leggen, helpt bij het inladen van de gekochte spullen.

Maarten Leermakers 10-04-2021

Ben nu voor de 2de keer in 3 weken bij Platte tv Eindhoven geweest. Was niet tevreden over de Philips 55oled935. De 1ste keer ben ik door *** prima geholpen en kreeg ik een goede uitleg over de tv. We hebben nog even naar alternatieven gekeken maar toch voor de Philips gekozen. De 2 de keer wilde ik de tv omruilen omdat ik niet tevreden was over de tv, dit is zonder problemen geaccepteerd. **** was er niet, ben door een andere verkoper geholpen. Hij heeft met ons de alternatieve mogelijkheden besproken en geadviseerd in de keuze. Ook gaf de verkoper een goed advies over de soundbar die ik erbij wilde hebben, ik wilde graag een Yamaha. Hij heeft ons de Sonos beamer laten horen waarna we direct om waren.
Wat betreft de prijs moest ik wel wat bijbetalen maar daar zijn we goed en tevreden uitgekomen. Al met al geef ik voor de service en de klantgerichte instelling een 10. Ben zeer tevreden over Platte TV Eindhoven en Platte TV als organisatie.

Mark 10-04-2021

Goed en vriendelijk geholpen bij vestiging Doetinchem. Prettig dat we het geluid van verschillende soundbars konden horen om zo een goede keuze te kunnen maken.

Jeransje 10-04-2021

Goede en Nette service.

Zo wel in de winkel goed geïnformeerd. Over wat we wilde en wat we het beste konden kiezen. En thuis met het installeren ook goede en nette adviezen gehad.
Zeker Zeer te vrede
En een echt aanrader.

Ze weten waar ze over praten. En dat mis je echt bij grotere ketens. Dus daarom kies ik de volgende x weer voor platte tv

Tevreden klant 👌 10-04-2021

Filiaal Amsterdam, na een online afspraak te hebben gemaakt werden we goed ontvangen en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Na de nodige modellen te hebben bekeken en vooral ook te hebben geluisterd zijn we tot een mooi pakket gekomen, ook de mogelijkheid voor de inruil, we hadden best nog een knap setje, is ons goed bevallen, kort om een aanrader. Toen kwam de dag van het plaatsen van de gehele set, we maakten kennis met X, een vrolijke peer die verstand van zaken heeft, hij denkt zeker mee met de klant en was zeer duidelijk in zijn uitleg. Ik had zelf best wat vragen. Kernwoorden voor platte tv: Fijne service, duidelijke uitleg, meedenken.

Arthur 10-04-2021

Goede deal kunnen maken voor mijn inruil tv. Goed contact met de winkel, tevreden over de bezorging en hulpvaardigheid van de installateurs.

Bas W 09-04-2021

Wederom weer top service! Dit keer geholpen door Jordy. Afgelopen maanden meerdere tv’s aangeschaft. Voor onszelf 2, 1 voor m’n schoonouders en 1 voor m’n oma. Telkens supergoed geholpen, er word gekeken naar de wensen, mogelijkheden en uiteraard een mooi aanbod qua prijs.
Dus als je op zoek bent naar een nieuwe tv, en je wil goed geholpen worden dan moet je zeker bij PlatteTV zijn!

Johan 09-04-2021

Ivm coronamaatregelen een afspraak gemaakt. Terwijl er zieken waren hebben ze toch ruim de tijd genomen voor een goed advies. Ben er blij mee

Fam. Ritmeester Oud-Beijerland 09-04-2021

Wij hoeven niet veel te zeggen! In één woord topbedrijf!

In ons vorige huis hebben jullie bij ons de Frame opgehangen en waren we al super tevreden.
Nu in ons nieuwe huis uiteraard de nieuwe tv bij jullie aangeschaft en laten ophangen.
Ongelofelijk goed geholpen door de klantenservice en perfect opgehangen en geïnstalleerd door Pascal.

Genieten van de prachtige tv in ons nieuwe huis!!

Bedankt voor de topservice!!

Irene 09-04-2021

We zijn heel vriendelijk en deskundig geholpen. We zullen platte tv.nl zeker adviseren bij potentiële kopers. We dachten echter dat we een heel goede prijs waren overeengekomen, blijkt deze tv bij Bol.com nog eens 27€ goedkoper.

Jack 09-04-2021

Ik ben fantastisch geadviseerd door een vriendelijke verkoper. We hebben ook een mooie prijs gemaakt. Ik ben zeer tevreden over mijn aangeschafte Sony 43xh8599

Peter van Mierle 09-04-2021

Hele fijne winkel. Vakkundig personeel en heel vriendelijk. Alles goed uitgelegd. We zijn heel fijn geholpen en zeer tevreden met onze aankoop.

RvL 09-04-2021

Prima geholpen en geadviseerd, vanaf mijn eerste vraag tot levering en installatie, helemaal goed.

Hans 09-04-2021

Zowel in de shop in Naarden als op de site, is de hulp snel, direct en service gericht. Nononsense deals, goede adviezen en kennis.