HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Yasemin 13-07-2021

Super goed geholpen! Nette winkel & vriendelijk personeel. Meteen samen met de verkoper onze nieuwe tv in de auto geladen. Goede service, ga zo door!

Goose 13-07-2021

Al paar jaar klant bij platte tv .
Eerste in doetinchem gekocht.
Blij met de noordelijke winkel .
Ziet er prachtig uit , maar vooral goed geholpen en geadviseerd door (*) .Goede aanvulling op het toch flinke aanbod in de buurt.
Vooral ook niet massaal en persoonlijk advies
In een woord een aanrader!!
Officiële reactie van HelloTV 13-07-2021

Beste Goose,

Bedankt voor het schrijven van uw review en wat ontzettend fijn om te lezen dat u steeds weer bij ons terugkomt. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en graag tot de volgende keer!

Jelske - PlatteTV

Arjan 12-07-2021

Verkoper was oprecht, duidelijk in zijn communicatie en dacht goed mee. Een prettig persoon die mij en mijn huis met respect behandeld. Daar mogen jullie zuinig op zijn! bedankt voor je service vandaag!

Hazet 12-07-2021

nee, niet in de shop geweest. xxx heeft de LG geinstaleerd en ingeregeld en dat deed hij top. Vriendelijke jongen die netjes en getructureerd werkt. Prima uitleg, netjes gwerkt. Ik ben tevreden.

Jordi Onstein 12-07-2021

Super service gekregen en hele vriendelijke medewerkers
Elke vraag die ik had hebben ze kunnen beantwoorden op een nette en professionele wijze. Super!

Anon 12-07-2021

XXX is een charismatische jongen die geweldig z'n best voor je doet. Hij beantwoorden eerlijk mijn vragen en wist zelfs een betere tv aan te raden dan ik op het oog had en tegelijk oog te houden op mijn budget. Ik ben zeer tevreden met het verkoopproces.

Carlo 12-07-2021

Omdat wij in het verleden al goede ervaringen hadden met Plattetv in Naarden en op zoek waren naar een OLED tv zijn wij op weer naar deze winkel gegaan.
Daar zijn wij door verkoper xxx op vriendelijke en deskundige wijze geholpen. Hij nam ruim de tijd om ons, onder het genot van een kopje koffie, de nodige info te geven. Hierna hebben wij een LG OLED tv aangeschaft. Deze winkel is een echte aanrader en in de toekomst zullen zij ons zeker weer zien.

Jim 12-07-2021

Erg goed geholpen door de klantenservice bij het bestellen van een nieuwe TV. Super service als je het mij vraagt.

Martijn Derksen 12-07-2021

De aankoop van mijn. Tv en Sonos boxen zijn top! Duncan heeft alles top geïnstalleerd met veel precieze en geduld! Veel dank!
Top bedrijf.

Jeffrey 11-07-2021

Voor het eerst een product gekocht bij Platte TV.
Ten eerste: de online service is echt fantastisch. Super geholpen en korting gekregen op de LG tv. Zeer geduldig en servicegericht. Ik ben Coolblue gewend, maar dit is echt de overtreffende trap.
Ten tweede: heb ik de tv opgehaald in de winkel (Zoeterwoude), omdat ik de tv snel in huis wilde hebben. Maar ook daar is de service geweldig goed.
Allemaal tips en trucs gekregen en niets wordt opgedrongen.
Dank je wel voor de service.

Olga Boh 11-07-2021

Een aantal jaar geleden hebben we hier ook een tv gekocht. Was prima,hij doet het nog maar we willen nu een grotere en vooral beter beeld. We zijn uitstekend met humor en deskundigheid geholpen door David. Zonder haast, heel belangrijk op zaterdagmiddag. Hoe de nieuwe tv bevalt weten we nog niet want hij komt morgen.

KW 11-07-2021

Dag voor deze aankoop,5 verschillende winkels,verschillende aanbieders geweest
Vandaag in deze winkel in Utrecht geweest.
Zeer goed geholpen,zeer duidelijke uitleg.
Ik wilde weg gaan,de tv die ik graag wilde was iets boven mijn budget.
Maar kreeg op de weg terug een schitterende aanbieding,en kon deze niet laten lopen.
Ik ben zeer tevreden over deze winkel.

P. Heijboer 11-07-2021

Gisteren, 10-7-2021 naar de nieuwe plattetv winkel in Rotterdam geweest aan de Vierhavenstraat.
Wij zijn geholpen door Jordy echt een verkoper met verstand van beeld en geluid en deelt zijn kennis graag met zijn klanten en neemt daar ook alle tijd voor, je kunt alles vragen en hij geeft een passend en begrijpelijk antwoord.
Uiteindelijk hebben wij besloten de LG OLED65G1RLA met een mooie deal aan te schaffen.
Nog ff wachten op de levering en ga ervan uit gezien de reviews dat alles in orde komt.

Heer en mevrouw C. 11-07-2021

Vandaag zeer deskundig en vooral heel vriendelijk geholpen door Daan in de winkel in Eindhoven.
Een heel prettig gesprek gehad, onder het genot van een lekker kopje koffie, en hij nam alle tijd om alles duidelijk uit te leggen.
Kortom: wat een top-service!
We zullen daarom Platte Tv, en in het bijzonder verkoper, van harte aanbevelen in onze omgeving.
Mvg heer en mevrouw ..

Familie van Rossum 11-07-2021

Wij zijn geholpen in de winkel in Nijmegen n.a.v. een defect aan onze bestaande OLED tv van 3 jaar oud, destijds ook bij Platte tv Nijmegen gekocht. We kregen de keuze reparatie (waarbij over een aantal jaren weer hetzelfde probleem zou ontstaan) of korting bij aanschaf van een nieuwe tv. We zijn in de winkel goed geholpen, eerlijk geadviseerd en hebben toch weer gekozen voor een nieuwe OLED tv. Wij zijn erg blij met de coulance vanuit Platte tv en hopen de komende jaren op veel kijkplezier.

M.Matthijsse 11-07-2021

In mei online televisie besteld, dit naar aanleiding van prima advies via communicatie via de live chat. Helaas was de tv kapot en kon niet geleverd worden. Na contact werd ons de nieuwste versie aangeboden met korting en ook nog eens gratis persoonlijk thuisbezorgd. Prima service. Ook avond en weekend contact mogelijk.

Schouten 11-07-2021

Op advies van familie zijn we op jullie website terecht gekomen en hebben we daarna jullie winkel in Eindhoven bezocht.
Goede prijs/kwaliteit van de tv en klantvriendelijkheid van het personeel (Boris F.) heeft ons doen besluiten tot aankoop van een LG OLED tv (G serie ).
Wij bedanken Boris voor zijn goede service en uitleg.

Jason 11-07-2021

Vandaag, op zondag, zeer goed geadviseerd bij de aanschaf van onze nieuwe tv. De winkel in Groningen is een nette winkel waar alle tv's op merk zijn gesorteerd. De verkoper kwam op mij niet over als een verkoper maar meer als adviseur die heel duidelijk advies geeft en vraagt wat de wensen zijn. Kortom,
Zeer tevreden.

Van vliet 11-07-2021

Gisteren nieuwe tv en soundbar aangeschaft bij plattetv.nl in Utrecht.zeer deskundig geholpen door Danny!ze nemen echt de tijd voor je en leggen alles perfect uit.bedankt!

Marian 11-07-2021

Van de week bij platte tv in Utrecht geweest
Ben daar zo super goed te woord gestaan
En bij verlaten van de winkel ging ik met een tv uit en met een goed gevoel

Jaco 11-07-2021

Super goed geholpen. Goede uitleg mensen met verstand van zaken. En altijd een goeie prijs. Top zaak.

Frank 11-07-2021

Ik ben prima geholpen. Goede ervaring met het bestellen van de TV via internet.
Zeer zeker een aanrader om bij Platte TV
te kopen. Ik had achteraf meer uitleg willen hebben t.a.v de functies van de TV.

À vd Post Risse 11-07-2021

Geweldige mooie winkel goed personeel. Heel fijn geholpen 6 jaar geleden ook een televisie gekocht toen in Breda deze nieuwe winkel in Rotterdam is prachtig.

René 11-07-2021

De winkel is prettig opgezet, waardoor er een goed beeld van de beschikbare TVs is. Het winkelpersoneel is deskundig.

Sharon 10-07-2021

Zowel online als in de winkel ben ik ontzettend goed geholpen. De winkel in Zoeterwoude is prachtig met een ruim aanbod van televisies. De service, vriendelijkheid en deskundigheid van Mehmed is uitstekend. Ik raad deze winkel zeker aan!