HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bram 04-11-2022

Beste hello tv medewerkers .
Na lang zoeken de philips ambilicht gevonden die het beste bij ons paste .
Na een gezellige chat met XXX zijn we tot een mooie prijs gekomen .
Nu staat de tv te pronken in de huiskamer met een prachtig beeld en de ambilicht is prachtig .
Heel erg bedankt voor jullie goede hulp en service.
Ik beveel hello.tv zeker aan bij iedereen .Top

Alex 04-11-2022

Duidelijke uitleg
De winkel is heel overzichtelijk
We werden heel vriendelijk behandeld

René Pronk 04-11-2022

Heb gisteren mijn nieuwe oled Samsung opgehaald, verkoper kwam met nog een paar goede tips👍Het aansluiten ging vrij makkelijk( volg de beschrijving)
De Vestiging Naarden hellotv toplocatie 👍👌

John 03-11-2022

Vandaag voor de 2e keer hier een televisie gekocht. Aardig en deskundig personeel die je snel helpen met een keuze te maken, zowel in de fysieke winkel als via het internet team. Tevens maken ze altijd een mooi prijsje voor je en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen! In Nijmegen goed geholpen door Michiel en Rob, en door het internet team door Ivo.

Ik weet nu al dat als ik weer eens een andere televisie ga kopen dat ik deze hier weg zal aanschaffen

Leo 03-11-2022

Zeer goed geholpen bij deze winkel. Vanaf aankoop (samsung tv + soundbar) en inruil oude tv een goede deal gemaakt. Goed advies en de installatie aan huis was perfect. Nee deze winkel kunnen wij zeer aanbevelen.

Jos Gelauff 03-11-2022

Wij zijn door Leon geholpen, met duidelijke voorlichting. Hij krijgt van ons een dikke 10.
Onze TV is door jullie gemonteerd door (monteur G ) deze monteur met zijn rechterhand krijgen ook een dikke 10.

Ph. de Vrijer 03-11-2022

Hier kun je met een gerust hart bestellen ze staan voor een goede service die zij waarmaken.

Thomas 03-11-2022

Interesse getoond in een lg oled. Communicatie en service was meteen goed! Prachtig ding

Rene Verbruggen 03-11-2022

Bijzonder aardige en kundige verkoper . Die goed kan luisteren en een prima advies geeft met veel kennis van zaken.
Hij denkt ook mee als er evt beren op de weg zij.. Top vent .moet je koesteren

Fedai 03-11-2022

Heb via chat gepraat met een klantenservice medewerker die heeft me goed geholpen om een keuze te maken en de levering was volgende ochtend heel snel ben heel tevreden over hello tv volgende aankoop zal ook bij hello tv zij.

D 03-11-2022

Prima aanbieding en goede/snelle service in de winkel. Ik heb een tv en soundbar in de winkel in Groningen aangeschaft. De zaak ziet er netjes uit.

Hr.D/ Philips T.V 55pus8807 03-11-2022

Door reclame op T.V, vanmiddag naar Hello T.V. gegaan.
Wij zeer tevreden en bijzonder goed geholpen door de medewerker de Hr D.
Door zijn uitstekende uitleg en geduld zijn wij geslaagd,en hebben de Philips 55pus8807 gekocht.
Wij bevelen Hello T.V. in Utrecht aan.

Aat 03-11-2022

We werden heel prettig geholpen ,niets was teveel gevraagd.
We zijn met een ander merk tv toestel vertrokken als waar we voor kwamen en zijn daar zeer tevreden over tot nog toe.
Ook de bezorging is prettig en idd de volgende dag al bezorgd.
Ik hoop dat we zo tevreden blijven.

Sebas 03-11-2022

Snelle prettige service, scherpe prijzen. Wanneer iets niet klopt maken ze het dezelfde dag nog in orde. Topservice.

Peter de V 03-11-2022

Netjes thuis afgeleverd en oude installatie meegenomen na testen of deze goed werkte. Vriendelijke man......toch ook wel belangrijk. Communicatie over hoe laat aan huis ook in orde

John Gijsen 03-11-2022

Uitgebreide keuze, maar je wordt wel fantastisch en klantvriendelijk geholpen.
Ook de aanbiedingen zijn veelal op maat gemaakt. Top service en zeker een aanrader!

Janneke 03-11-2022

Ik was een aantal jaar geleden al eens langs de vestiging in Amsterdam gereden – het heette toen nog Platte TV Amsterdam – en heb toen onthouden dat je er makkelijk kan parkeren (en de eerste 60 min gratis). Afgelopen zondagmiddag ben ik spontaan binnengelopen en ik werd vrijwel gelijk geholpen door Nick. Ik wist zelf al ongeveer wat ik wilde (LG OLED) en hij heeft me duidelijk uitleg gegeven over de specificaties en verschillen. Wat ik erg prettig (en belangrijk) vind, is dat ik daarbij niet het gevoel kreeg dat ik gelijk iets 'moest' kopen. Maar dat heb ik wel gedaan :-) Nog een tip: vraag via de website ook altijd om een scherpe prijs via de button 'Vraag naar korting'.

G. Kalkman 03-11-2022

In Amsterdam audioapparatuur aangeschaft. Vriendelijke en deskundige hulp bij de juiste keuze van apparatuur.

Burgardo 03-11-2022

Een SONY Oled TV XR55A90J gekocht bij de Vestiging Hello TV in Rotterdam. Geholpen door de verkoper die ons van deskundig advies diende en ons ook adviseerde over wat randzaken.
Een fijne zaak om in een rustige sfeer het e.e.a. te bekijken en te beoordelen. Ik heb goede ervaringen met de SONY apparatuur in het algemeen en de TV serie in het hogere segment in het bijzonder.

René/ 03-11-2022

Prettige gasten met kennis van zaken en een goed luisterend oor.
Kwam nu voor mijn bijna 2 jaar oude muziek installatie die na de verhuis niet meer wilde opstarten. Binnen 'n half uurtje had de technicus het voor elkaar waarbij hij ook nog de bediening via HEOS direct op mijn smartphone heeft geïnstaleerd.

Ben 03-11-2022

Onlangs heb ik een Samsung QLED tv aangekocht, mijn 3de tv die ik hier al besteld heb (2 andere van voormalig PlatteTV.nl). Via Tim en Ivo een mooie prijs kunnen regelen icm een Denon receiver en Vogel's muurbeugel. Super tevreden van de hulp, prijsafspraken en snelle antwoorden.
Op een vrijdagnamiddag besteld en de volgende dag in de voormiddag al geleverd! Wie doet ze dat na!
Echter bleek er wel een fabricatiefout te zijn aan de achterkant van de tv waardoor het achterpaneel open stond ter hoogte van de aansluitingen. Ik dacht, geen probleem, het is een duidelijk gebrek en spreek gewoon mijn garantie aan. Echter hier wringt het schoentje, de dienst na verkoop deed moeilijk voor een mijns inziens duidelijk gebrek. Ik had voldoende foto's en een aantal filmpjes doorgestuurd en men was niet overtuigd dat dit een probleem was. Na veel aandringen (en stress van mijn kant om met een niet ok toestel opgescheept te zitten) had men dan toch besloten van mij een nieuw toestel te bezorgen.
2 Weken later heeft Jop het nieuwe toestel afgeleverd en het "oude" terug meegenomen. Top kerel!
Zeer vriendelijk behandeld geweest en hij heeft de foto's gezien en gaf ook zelf toe dat dit toestel gewoon niet ok was. Ik was blij dat ik er niet alleen zo over dacht.
Al bij al kan ik nog steeds HelloTV aanraden, ook al was mijn ervaring niet 100% ok deze keer maar uiteindelijk heeft men het toch recht gezet.

Casper 03-11-2022

Eerst in de winkel (Den Bosch) op bezoek geweest om advies in te winnen. Super vriendelijk en goed geholpen. Uiteindelijk gekozen om een buitenkansje online te bestellen, deze was ook na korting toch nog een stuk goedkoper ;) Helaas bleek deze achteraf al verkocht. Uit coulance kregen we vervolgens met een beperkte bijbetaling ipv de buitenkansje een nieuwe toegestuurd. Natuurlijk zijn wij hier super blij mee!

Tom 03-11-2022

Gisteren een televisie gekocht bij de locatie in Duiven. Vriendelijk en deskundig geholpen door Marc, die ons vrijwel meteen naar een mooie tv wees die voldeed aan onze 'eisen'. Een aanrader om een televisie aan te schaffen!

ANONIEM 03-11-2022

Wilde een nieuwe soundbar, gechat met een vriendelijke medewerkster om mijn oude soundbar in te ruilen.Nette prijs voor mijn oude gekregen, via mail mijn bestel order gekregen.Na een paar dagen kon ik hem ophalen en mijn oude inleveren.Nette winkel, vriendelijk personeel en goede service.Hier word ik nu blij van! Als ik een nieuwe tv wil, dan weet ik waar ik heen moet

Rob Van der griend 03-11-2022

De winkel is helemaal top. Ben daar geweest naar aanleiding van een aanbieding die ze mij deden met inruil van mijn oude tv. Kreeg een nette prijs terug dus werd een deal. Tv was niet op voorraad maar binnen 2 dagen kreeg ik een mail dat de tv binnen was. Service en kennis is goed aanwezig en ze zijn helemaal niet opdringerig. Vind ik wel een belangrijk punt. Intussen de tv thuis en bevalt top. Kom daar zeker nog terug als ik iets wil wat hun verkopen. Echt een aanrader deze winkel.