HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Boukje 28-11-2022

Ruime winkel met volop gelegenheid om het door jou gezochte artikel te vinden. Advies was goed en natuurlijk prijstechnisch ook prima. Personeel niet opdringerig en wij kregen genoeg tijd om over onze aankoop na te denken

Arno 28-11-2022

Vriendelijke verkoper, die alle tijd nam om ons uitleg te geven over diverse tv’s. Ook kwam hij met suggesties. Maar hij gaf ons ook alle ruimte om over zaken na te denken en nog even rustig de tv’s te bekijken. Hij was geenszins opdringerig.

Marco 28-11-2022

In Duiven de winkel bezocht op blackfriday. Ruime winkel met veel tv's dus goed een vergelijk te doen. Ik had al wat online voorwerk gedaan en wilde voor een Philips ambilight 50inch gaan.
Ik ben prima geholpen en na kort advies overgegaan tot aanschaf van een mooi toestel.

Robin 28-11-2022

De online site was erg overzichtelijk! De service was heel fijn en de prijzen zijn nergens anders zo laag. Kortom, een aanrader! Ik ga in de toekomst zeker terugkomen bij deze winkel!

Mark van der Veen 28-11-2022

Gastvrij, klantvriendelijk, vakkennis, informatief, adviserend, meedenkend dat verwacht je het liefst van een verkoop/verkoopadviseur. Maar ja, wanneer krijg je dat allemaal. Wishfull thinking noemen velen het. Vandaag my lucky day. Bij HelloTV filaal te Utrecht biedt het allemaal. Super! Thanx

Jan 28-11-2022

Zeer vriendelijk geholpen met veel kennis van de producten en erg mee denkend voor de wensen van de klant.
Een aanrader voor iedereen.

Jeroen 28-11-2022

LG OLED65G26LA besteld tijdens Black Friday. De beste prijs werd aangehouden waar zelfs nog extra korting bovenop kwam.
Levering direct één dag later aan huis. Alles aanwezig.

Zonder twijfel de beste koop in tijden. Geen enkel negatief punt te benoemen vooralsnog.

OnHa 28-11-2022

Bij mijn eerste bezoek aan de winkel ben ik er geweest voor informatie over een bepaalde artikel. Ik werd op een rustige en nette manier te woord gestaan. Men heeft de tijd genomen om mij van voldoende informatie te verstrekken. De verkoper had voor mij kennis van zaken
Bij het tweede bezoek werd ik wederom op een nette en rustige manier geholpen bij mijn aankoop.

ClaraV 28-11-2022

Tweede keer dat we via Hello TV een tv hebben aangeschaft. Reden: goede prijs/kwaliteit, snelle service en plezierig contact met klantenservice. Betrouwbaar, kwaliteit en snel. Aanrader!

Wim 28-11-2022

Top winkel. Veel voorraad en uiterst scherpe prijzen. Met goede garantie en zeer betrouwbaar.
Uitermate kundig geholpen in Groningen door André.

Marga En Michael 28-11-2022

Wij hebben een LG oled tv gekocht in Naarden. Wat een topwinkel en wat een vriendelijk personeel. We kregen meteen een kopje koffie en je kan merken dat ze daar echt verstand van zaken hebben. Hij wist gewoon alle serienummers uit zijn hoofd.

Arne 28-11-2022

van alle bekeken webshops is hellotv de voordeligste. 15 uur na de bestelling was hij al in huis. de lg is gemakkelijk te installeren. aangeschaft vanwege de goede beoordeling van de consumentenbond.

Joram 28-11-2022

Al eerder bij destijds PlatteTV mijn LG OLED gekocht, toen online. Helaas is deze door eigen schuld kapot gegaan.

Uiteindelijk bij het filiaal in Zoeterwoude geweest om eens te kijken voor een opvolger. Daar uitstekend geholpen!

Een mooie deal kunnen maken met Black Friday korting en nog een soundbar erbij aangeschaft.

Uitstekende winkel, met behulpzame en vriendelijk personeel!

Fred 28-11-2022

Wij zijn uitstekend geholpen

Een prachtige oled tv gekocht tegen een hele mooie prijs!

Dennis Reekers 28-11-2022

Zeer nette communicatie met een duidelijke omschrijving van hetgeen wat er aangeboden wordt. Eerst via de mail een mooie prijs afgesproken en vervolgens in de winkel netjes afgehandeld.

volgende keer zou ik er zeker weer kopen.

Martin Verhulst 28-11-2022

overzichtelijke winkel
voldoende behulpzaam personeel en een lekker bakje koffie

De Vago 28-11-2022

Zoals ook bij Platte tv in het verleden correct geholpen met duidelijke afspraken die allemaal worden nagekomen.

Bezorging was op voorhand een tijdslot gegeven wat op 10 minuten nauwkeurig was.

Helaas zit er bij mijn TV geen standaard voet bij alleen een muurbeugel.
Daar ik de tv niet op wil hangen, hen ik contact opgenomen met HelloTV en hebben me wederom keurig geholpen.

Het enige minpuntje is dat men op de website duidelijk vermeld had moeten worden dat het ZONDER voet is.

Helaas moet ik nu nog 150€ extra neerleggen voor een voet die moeilijk leverbaar is en niet op voorraad bij HelloTV

Coos 28-11-2022

Onlangs de reeds aangegeven korting toch nog een extra korting gekregen via de chat.
Bestelling was snel rond en de volgende dag tv al in huis.

Wouter 28-11-2022

Fijne winkel! Online goed geholpen bij m’n vragen over welke beugel het beste past bij mijn tv en soundbar. Afhandeling ging vervolgens snel en soepel.

Chris 28-11-2022

Duidelijke en inhoudelijke sterke ondersteuning, op alle vragen direct antwoord en advies wordt goed onderbouwd. De uiteindelijke keuze bevalt erg goed en komt volledig overeen met de gegeven uitleg.

Herman en Ingrid Verweij 28-11-2022

Heb voor deze winkel in Utrecht gekozen naar aanleiding van de goede ervaring van onze dochter. Ook wij zijn goed geholpen en een kopje koffie tijdens het wachten.

Stan Morgenstern 28-11-2022

Mooie winkel. Ik heb hier de eerste componenten gekocht van mijn Sonos beleving en kwam nu voor de Sonos Sub. Vriendelijke medewerkers die je ook nog koffie aanbieden. Niet opdringerig, wel behulpzaam en professioneel! Jongens en meiden die weten waar ze over praten en doen wat ze beloven. Niet perse vanzelfsprekend, vandaag de dag, maar gelukkig wel voor HelloTv!

Mac 28-11-2022

Prima aanbieding gekregen , maar je moet niet meteen accoord gaan want dan krijg je nog een betere aanbieding.
Geeft helaas wel het gevoel dat je daarvoor teveel moest betalen en ik weet niet of ik nu de beste prijs heb gekregen.

Harry Kors 28-11-2022

Snel contact via de mail. Telefonisch waren ze vanwege de drukte niet bereikbaar, vandaar de 9 i.p.v. een 10. Kon geen oude tv inruilen op een black Friday deal, maar dat snap ik wel. Kreeg daarom wel een extra korting. Vandaag besteld en morgen geleverd kon door Post.nl niet waargemaakt worden.
Product werd een dag later geleverd. Hallo.tv had hier wel al voor gewaarschuwd. Prima afhandeling!

Louis 28-11-2022

Vriendelijke mensen die je graag te woord staan. Product is uitstekend en goed kunnen onderhandelen over de prijs.