HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Richard 12-12-2021

Mooie grote winkel met vriendelijk personeel, ben uitstekend geholpen door de medewerker, top👍

Ronald 12-12-2021

Netjes en snel geholpen, stond binnen 10 minuten tevreden weer buiten. Tv zelfs mee in de auto gelegd

N. van Beek 12-12-2021

Platte TV shop in Zoeterwoude bezocht. Heeft een rustige, overzichtelijke en moderne uitstraling. Direct benaderd of ik kan worden geholpen.
Door Jelle geholpen. Hij is communicatief vaardig. Luistert naar mijn vragen, geeft heldere, begrijpelijke antwoorden en vraagt of zijn antwoord is wat ik bedoel.
Geeft daarnaast zinvolle en nodige informatie over het product met daarbij optionele mogelijkheden afgestemd op hetgeen waarvoor ik de tv gebruik. Voelde mij niet verplicht tot koop. Al met al zeer professioneel, waarbij ook de Coronaregels in acht zijn genomen. Prima. Aanrader.

Ron Sonneveld 12-12-2021

Mooie ruime winkel met veel keuze. Goed geholpen en goede uitleg over het product(racestoel) wat we wilden kopen. Ook de koffie was lekker :)

tonnie van de grint 12-12-2021

Prima geholpen door Collin van Kemenade al bij binnenkomst een leuk ontvangst.
Collin is zeer vakkundig en weet zeker waar hij over praat ,dit gaat gepaard met passie voor zijn vak.
heeft alles goed uitgelegd en heeft uiteindelijk een mooi voorstel neer gelegd.
ook u bedrijf ziet er mooi uit .........
een zeer tevrede klant.

Geen warm gevoel 12-12-2021

De baliemedewerker had weinig aandacht voor mijn vraag, antwoord was niet correct. Bij het afhaaldepot moest ik 10 minuten buiten wachten. Mijn bestelling stond ver weg, werd mij medegedeeld. Geen tussentijdse informatie, weinig klantbegrip. Jammer.

Prettig geholpen bij PlatteTV 12-12-2021

Tijdens Black Friday een OLED TV gekocht bij PlatteTV in Utrecht.
Ik had thuis op internet al een tweetal toestellen geselecteerd. Met deze kennis gewapend naar Utrecht gegaan. In de winkel, waar het overigens in verband met BF redelijk druk was, ontvangen met kopje koffie en daarna uitgebreide uitleg over voor- en nadelen van beide toestellen gehad. Uiteindelijk is keuze gevallen op de LG Oled55G1RLA. Verkoper Naveen deed veel moeite om te verkopen, maar gaf ook heel veel deskundige informatie. Prettige verkoper!
Bij een volgende aankoop ga ik zeker weer bij deze winkel langs

Dirk 12-12-2021

Vrijdag ben ik naar platte TV in Doetinchem gegaan voor een Soundbar , we werden zeer vakkundig geholpen en na een supersnelle levering zijn we uiterst tevreden.

Platte tv 12-12-2021

10.12.2021 naar de winkel geweest om een DAB radio te kopen. Was helaas niet op voorraad hadden op de website gekeken welke we wilde hebben. De verkoper heeft ons uitstekend geholpen met zoeken weke we wilde. Was gelukkig nog wel op voorraad in het centrale magazijn. Besteld en de andere dag in huis. Super blij mee. En werden geen extra bezorgkosten gerekend en werd ook bij verteld bevalt de radio niet dan kon hij terug. Super service.

Chris Wolf 12-12-2021

Ik had al eerder online een tv gekocht bij PlatteTV en dat was goed bevallen. Winkel gezocht en er bleek er ook 1 in Utrecht te zijn. Daar werd ik zeer goed geholpen door Danny. Zeer ter zake kundig, vriendelijk, enthousiast, hulpvaardig. Fijn dat ik nog geld terug kreeg voor een defecte TV.

Jasper 12-12-2021

Goede ervaring, tv netjes opgehangen. Aardige installateur. Aankoop proces ging soepel.

hetty van de Ridder 11-12-2021

Wij werden geholpen door Danny, top verkoper, kennis en feiten van het product, beleefd en laat de keuze bij de kant, zonder vervelend te worden.
Zelfs op de zaterdag tegen en na sluitingstijd nam hij de tijd. Deze winkel weet wat dienstverlening is.

Hetty van de Ridder

H.J. Slik 11-12-2021

We zijn door de buren geattendeerd op deze winkel. Daarom zijn we naar Platte TV gegaan. De buren gaven door dat ze perfect zijn geholpen en geadviseerd.

M 11-12-2021

Goed en vakkundig geholpen. Alle specificaties doorgenomen en uitgelegd. We zijn heben n mooi toestel aangeschaft

Yacine 11-12-2021

Levering en service online was prima, meer iedereen kreeg in de winkel een heel bangmaak verhaal om er toch maar verzekering bij te doen. En vervolgens toch een duurder model gaan aanraden want die hangt iets strakker tegen de muur aan.

Bijverkoop is leuk, maar een bestelling ophalen hoort geen 20 minuten te duren.

Frank van der Loo 11-12-2021

Na het surfen op internet om de juiste keuze te maken om een soundbar te kopen ben ik uitgekomen op de Samsung q950A 2021. Elke keer kwam ik bij PLATTE TV uit dus ik met mijn dochter naar locatie Den Bosch. De keuze is reuze als je een nieuwe TV wil kopen. We zijn geholpen door Collin van Kemenade. Kort en krachtig binnen 10 minuten buiten met mijn nieuwe set. Zeer tevreden over deze enthousiaste jonge man en de mooie winkel. Echte aanrader.
Groetjes. Frank van der Loo

Th 11-12-2021

Platte TV maakt reclame met “ vandaag besteld , morgen in huis”. Helaas heb ik die ervaring niet. Ik heb op 20 november een TV en soundbar besteld. TV was op voorraad werd gezegd voor de soundbar stond een termijn van ongeveer 6 weken. Tot op de dag van vandaag nog steeds helemaal niets ontvangen, ook de TV niet terwijl ik wel al het volledige bedrag heb betaald. Via de chat wordt je helaas alleen maar aan het lijntje gehouden.

Pim Werring 11-12-2021

Mooie winkel, ruime keuze, duidelijke uitleg van een zeer vriendelijke deskundige medewerkers. Kan iedereen PlatteTv aanbevelen.

Eric 11-12-2021

Mooie shop! Ik heb gekozen voor PlatteTV omdat ik op het artikel heb kunnen afdingen met de chatbox op de ook zo mooie site. Jammer dat het dan buiten mijn account gaat. Alle medewerkers waren druk met klanten bezig zodat ik even kon rond kijken. Zodra er een medewerker beschikbaar was bood deze zijn hulp aan. Deze heeft mij alles beleefd en duidelijk uitgelegd. Het duurde even voordat hij terug was uit het magazijn maar daarna blij naar huis met de Marantz.

A van Peer 11-12-2021

Hele leuke winkel (Breda) waar we heel goed geïnformeerd zijn over een artikel en zelf kwam de verkoper met een heel goed advies voor ons waar we zeker over gaan denken omdat in de loop van tijd toch zullen gaan aanschaffen.

Michel 11-12-2021

Super aardige en behulpzame verkoper in filiaal Utrecht. Geeft realistische ervaring door van het product. Doet extra moeite om product zo snel mogelijk te laten bezorgen. Chapeau zo heurt het 😜👍

Stef 11-12-2021

Vooral de rust en kennis die de verkoper uitstraalde sprak mij erg aan.
Daarnaast werden mijn vragen keurig en adequaat beantwoord waardoor het juiste tv-toestel voor mij heb kunnen uitkiezen.
TV is nu geïnstalleerd en beeld en geluid komen prima overeen met mijn verwachtingen.
Een echte aanrader deze Philips 48OLED806.

ton 11-12-2021

ik ben zeer vriendelijk geholpen en er werd mee gedacht t.b.v. aanschaf van mijn nieuwe aankoop van LG t.v.
Reden om naar deze zaak te gaan is hun snelle reactie op mijn gestelde vraag in de mail.

Ronald 11-12-2021

Ik word altijd zeer goed geholpen vandaag door Toby die mij duidelijk uitleg kon geven over het product waar ik in geïnteresseerd was met als gevolg twee tevreden mensen bedankt hoor

R.Kamperman 11-12-2021

Wij zijn uitstekend geholpen. Alle vragen, ook de technisch, zijn prima beantwoordt. Men is klant vriendelijk en geen moeite is te veel om ons als klant van alles te laten horen en zien. En zij doen goede aanbevelingen voor de juiste aankoop. Ook de service na aankoop staat bij hun hoog in het vaandel.
Ook nu uitgebreide aandacht voor wat wij kunnen verwachten, van de service ,indien dit nodig.
Al met al alle lof. Wij zijn tevreden klanten.