HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Janneke van der plaat 20-11-2022

Ben zeer netjes geholpen door een deskundige medewerker.
Ben erg blij met de aankoop van mijn nieuwe televisie.

Rick Nieboer 20-11-2022

Ik werd keurig en deskundig geholpen in de winkel in Groningen. De winkel ziet er mooi en overzichtelijk uit met deskundig personeel. Een aanrader voor audio en video

Oluwabukunmi Adebisi 20-11-2022

We had a great experience at the store even though it was our first time. We looked at all the amazing collections, got some tea in between. The attendant answered all our questions and adviced us properly. She also told us all the great promotions available. Answered all our questions patiently despite not knowing anything about most of the terms she used. We are happy.

B. Jansen 20-11-2022

Zeer tevreden over de uitleg en service!
We zijn blij dat we in de winkel met de verkoper gesproken hebben. Hij heeft ons erg goed geholpen met het maken van de juiste keuze bij de aanschaf van een nieuwe televisie.

Rene 20-11-2022

Ze denken heel erg met de klant mee, goed advies en wij hebben tv na een dag weer geruild voor een nog grotere 77c2 en ook dan is niets te veel, vriendelijk en geduldig geholpen!

jhon 20-11-2022

Goede service en hele goede verkoper geef goed advies verkoper heeft ons goed geholpen

Jan 20-11-2022

Verkoper is een behulpzame en deskundige adviseur.
Al onze vragen werden prima beantwoord, zodat we een weloverwogen keuze konden maken.

Rini 20-11-2022

ik vind de shop goed. Heb online gekocht even gechat kreeg goed advies daarna was deal snel rond.
levering was prefect.

Corne 20-11-2022

Goed geholpen verstand van de apparatuur en ook nog eens mooi korting gekregen!

Harold 20-11-2022

Een nette overzichtelijke winkel. Waarbij we vriendelijk werden ontvangen en direct koffie aangeboden kregen. Zodra er een medewerker vrij zou zijn dan zou ze die naar ons sturen. Zodat we de juiste info zouden krijgen van het produkt. Omdat ze zich verontschuldogde dat het vanwege de spoelcyclus van de koffieautomaat het even zou duren voor onze koffie, zijn we maar op een bank tegenover een beeldscherm gaan zitten. De medewerker Boris was heel klantvriendelijk en stond ons uitgebreid te woord en beantwoorde al onze vragen. Uiteindelijk zijn we heel netjes en grondig door de medewerker geholpen. En was onze keuze snel bepaald. Met alle randartikelen erbij en de cash back actie van Samsung een mooi produkt voor een goede prijs aangeschaft. En de koffie was ook lekker.

Tees van den Rijk 20-11-2022

Erg behulpzaam en goed meegedacht! Ben in de winkel Nijmegen snel geholpen.

jaherufa 20-11-2022

Keurig ontvangen door een gastvrouw. Omdat we even moesten wachten op een medewerker, werd koffie aangeboden. Daarna uitstekend en snel geholpen met de aanschaf van mij Samsung HW-Q930B soundbar.

H Reinders 20-11-2022

We zijn naar hello tv geweest om een soundbar te kopen. We hebben gekozen voor hello tv omdat we in het verleden hier ook een tv hebben gekocht. Ruime keuze, vriendelijk personeel en natuurlijk voor de prijs. We hebben een mooie korting gekregen. Het is de moeite waard om bij hello tv te gaan shoppen. Het is een aanrader voor iedereen.

Michael 20-11-2022

Goed en duidelijk geholpen daarnaast ook nog leuke tips meegekregen van verkoper

Roy 20-11-2022

nette winkel vriendelijke personeel wel heel druk waar door de aankoop zeer snel verliep en verdere uit leg van de tv achter wegen bleef.

Hand 20-11-2022

Goed bereikbaar, duidelijke internet site. Goed, snel en vakkundig geholpen. Ruime sortering. Aanrader!

Werner Fransen 20-11-2022

Zeer goed en netjes te woord gestaan door Collin van Kemenade bij Hello TV (Den Bosch) uitgebreide informatie verkregen en aller belangrijkst kennis van zaken over de uitgezochte spullen. Dus een dikke aanrader als je een nieuwe TV of audio zoekt.

El 20-11-2022

Zelf naar de shop geweest omdat het toch niet zo ver van huis was. De service aldaar was goed. Wij konden al onze vragen kwijt en er werd goed op geantwoord. Verder kregen wij ook nog een goede deal voor de tv die wij uiteindelijk ook hebben aangeschaft.

Wesley 20-11-2022

Wij zijn vriendelijk geholpen, onze vragen zijn duidelijk beantwoord en zijn goed geïnformeerd.

William Habets 20-11-2022

Ten eerste een geweldige korting gekregen op onze nieuwe tv👍👍 email verkeer zeer vriendelijk, echt mensen die weten waar ze over praten!👍👍
En A is de vriendelijkste bezorger/monteur en heeft verstand van zaken en heeft onze nieuwe tv geweldig aan de muur gehangen! Wat een topper👍👍 ga zo door en wij weten waar we in de toekomst onze nieuwe tv gaan aanschaffen. Groetjes van 2 zeer tevreden klanten.

Tjerk Does 20-11-2022

Ondanks drukte, goed geholpen. Snel aangesproken door een medewerker, lekker koffie gekregen en er was snel een verkoper beschikbaar.
Gezocht naar een TV die ook goed zou klinken en dat kon in de showroom. Ricardo liet al snel geschikte toestellen zien en nam alle tijd.
Top geholpen.

Hido 20-11-2022

Vooraf per mail een deal afgesproken. In de winkel in Eindhoven opgehaald. Omdat een muurbeugel niet op voorraad was een duurdere voor dezelfde prijs gekregen als die niet op voorraad was. Top geholpen

Willem 20-11-2022

Ik was op zoek naar een vervanger voor onze huidige LG TV. Via internet had ik me al georiënteerd op een bepaald model. Vervolgens heb ik HelloTV gemaild wat de Black Friday prijs zou zijn. Van die prijs kon nog maar heel weinig af, waardoor het aantrekkelijker was een opvolger (2022 model) van het door mij gekozen toestel aan te schaffen. Daar kon ik me wel in vinden en heb er nog een nachtje over geslapen. De volgende dag kreeg ik een mail met de vraag of de aanbieding naar wens is geweest. Toen heb ik meteen doorgepakt en was alles in een mum van tijd geregeld. Dezelfde dag stond de TV al klaar om hem in de door mij gewenste winkel in Zoeterwoude op te halen. Daar kregen we nog allerlei tips en werd er geholpen de TV in de auto te laden.
Kortom: een geweldige service vanaf het moment van prijsaanvraag, tot en met het ophalen in de winkel.
Ik had eerder nog nooit van HelloTV gehoord, maar kan het iedereen nu van harte aanbevelen.

Rose 20-11-2022

In eerste instantie vond ik dat het personeel wat passief was en de zaak vertoonde wat legen plekken en tv's die niet aan stonden. We zijn daarna fijn en netjes geholpen en er werd goed met ons meegedacht.

Rob 20-11-2022

In de winkel onze wensen aangegeven en door de kundige verkoper al snel tot een mooie/goede deal kunnen komen.
Zeer tevreden met onze aankoop.