HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

cas 25-03-2023

werd leuk geholpen en zeer goede service ,zeer mooie en schone winkel en vriendelijke personeel

Tj 25-03-2023

Snel en vakundig geholpen door X, goede aanbiedingen bij Hello tv, zaak waar je nog goede korting kan krijgen

Jan van Gemert 25-03-2023

Een winkel met alleen maar tv's en audio is prettig winkelen. Deskundig advies gekregen.
De montage op 21-03-2023 werd uitgevoerd door een vriendelijke en professionele monteur. Hij dacht mee en maakte er geen haastklus van. Chapeau.

Peter 25-03-2023

Zowel X (online) als Y (in de winkel) heeft ons prima geholpen. Naast dat ze allebei inhoudelijk een advies hebben gegeven welk toestel in onze situatie het beste was, deden ze dit vooral op een klantvriendelijke wijze. Met een mooie TV en een glimlach op ons gezicht liepen we de winkel uit.

Rolf 25-03-2023

Netjes geholpen in de winkel met veel keus, een mooie korting gekregen en de volgende dag gratis bezorgd.

Gert-Jan Slot 25-03-2023

Er goed geholpen en geadviseerd door X!
Topper! X neemt de tijd voor je en geeft op basis van de klant zijn input advies!

Frits Winkelmolen 25-03-2023

We werden ontvangen door X, na vooraf telefonisch contact te hebben gehad. We kregen goede informatie over de nieuwe Philips OLED TV.
We voelden ons op ons gemak en werden als klant gezien, erg prettig. Mooie aanbieding en prijs/kwaliteit in orde. Met een voldaan gevoel naar huis in afwachting van de levering.

Ronald 24-03-2023

Top geholpen en een hele mooie samsung tv gekocht via de chat een andere laten wegzetten maar in de winkel hde verschillen te hebben gehoord van de verkoper voor een andere tv gegaan.

Simonides 24-03-2023

Fijn en goede info gekregen bij aanschaf van televisie dik tevreden zeker een aanrader om een televisie te kopen en behulpzaam om televisie in de auto te plaatsen

Linda 24-03-2023

Goed advies.
kon luisteren naar de verschillende soundbars
Prima deal gemaakt uiteindelijk

Dick 24-03-2023

Een televisie gekocht bij HelloTV in Utrecht. Ik ben geholpen door Gilson. Een aardige jongeman met verstand van zaken. Hij heeft mij goed geadviseerd en was zeer behulpzaam. Na vergelijken van enkele televisies op zijn advies gekozen voor een mooie Philips. Complimenten voor deze jongeman die alle tijd voor mij nam om alles goed uit te leggen. Als klap op de vuurpijl gaf hij een behoorlijke korting op de muursteun.

Rob 24-03-2023

Erg persoonlijke benadering, netjes, behulpzaam en goed advies gekregen. Super!!!

van Rossum 24-03-2023

Wij zijn in Utrecht keurig en uitermate vriendelijk en onder het genot van een kop geholpen door D.O. Hij gaf goede uitleg van een Samsung soundbar en liet ook een andere soundbar horen. Met onze keuze zijn we erg tevreden. D.O was erg klantvriendelijk.

Marco kokxhoorn 24-03-2023

Een top zaak leuke gasten
Goed advies
En vooral relax en chil net alsof je op het terras zit met een biertje

WH 24-03-2023

Snelle reactie op email, goede offerte afgegeven en goede service in de winkel.
Medewerker heeft zelfs meegeholpen met het inladen van de dozen.

Henk Kok 24-03-2023

mooie winkel, ben geholpen door verkoopster ...., zeer deskundig en open en eerlijk. Ik wist al welke TV ik wilde kopen en zij heeft ons goed geholpen. Had ook nog praktische tips zonder je het idee te geven dat je iets extra's erbij moest kopen.

John 24-03-2023

Online onderzoek gedaan en een mooie deal gemaakt. Daarna naar de winkel in Breda gegaan om het artikel op te halen. Vriendelijk te woord gestaan en aanvullend advies gekregen.
Dit was mijn tweede aankoop bij HelloTV, ik raad het iedereen aan!

HelloTV 24-03-2023

Goed te woord gestaan. Men wist mij op eenvoudige wijze e.e.a. uit te leggen over de tv die ik had gekocht. De tv zeer snel geleverd. Geen negatieve punten. Hele goede beoordeling.

Liebrand 24-03-2023

Zeer tevreden met aankoop en advies en hulp klantvriendelijk zeer klantvriendelijk

Delano 24-03-2023

Ik ben zelden zo goed geholpen! Heel vriendelijke mensen en leuke deals. Leek net alsof ik een auto kocht zulke goede service

Daan 24-03-2023

Geholpen door .... Erg vriendelijk, deskundig en vooral MEE denkend! Thanks ....., ik ben erg blij met de aankoop.

Ronald 24-03-2023

Prima service.
Mooie prijs gekregen voor mijn playbar en de nieuwe Sonos Arc aangeschaft.
Wat een super geluid.

Dj 24-03-2023

Onlangs een tv aangeschaft bij hellotv zoeterwoude. Goed geholpen bij het maken van een passende keuze. Tevreden met de aankoop. Jammer dat de ‘maximale’ korting in de winkel een stuk lager was dan wanneer ik deze online aanvraagde.

Ook gelijk de ophangservice genomen. Hierop niks aan te merken. Vriendelijke monteur heeft mijn tv perfect opgehangen.

Een 8 voor de winkel, een 10 voor de ophangservice !

Radjin 24-03-2023

Ben zelf niet in de winkel geweest , heb alles online en telefonisch gedaan ,goed geholpen , keurig terug gebeld en mijn aankoop op tijd geleverd

Ruud Mulder 24-03-2023

Uitstekende service en luisterend oor, dit ook via de internet site. Niets is onmogelijk en Raul van Hello TV aan de Vierhavenstraat in Rotterdam neemt de tijd voor je.
Er wordt geen onzin verkocht maar duidelijke advies gegeven.
Ik zal hier zeker vaker langs gaan voor toekomstige soundbar.