HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wendy P 26-08-2022

Snel en vriendelijk contact via de website. Professionele medewerker die me prettig heeft geholpen en echt de tijd voor me nam. Jop kwam vandaag mijn tv monteren en was enorm professioneel, vriendelijk, had humor, nam de tijd, was zeer correct en toch persoonlijk. De perfecte balans tussen professionele afstand en nabijheid. Hij bleef net zo lang tot alles gedaan was maar tevredenheid. Liet alles netjes achter en bleef checken of ik tevreden was. Top!

Jeroenski74 25-08-2022

Veel sneller dan verwacht werd de tv omgeruild door een super aardige medewerker van hellotv. Zeer tevreden met deze fantastische service. Jullie gaan voor een 10, bij deze gekregen :-)

Martijn 25-08-2022

Eerst online gekeken en een korting aangevraagd via de chat. Ik kreeg heel snel antwoord en ook alle vragen werden netjes beantwoord. Daarna een paar keer in de winkel geweest en daar werd ik ook professioneel geholpen en te woord gestaan. Uiteindelijk voor een mooie prijs een prachtige tv gekocht. Dank voor jullie service.

W.Schütte 25-08-2022

Hello was mij volledig onbekend.door de goed plaatsing ben ik met mijn vrouw naar de winkel in Den Bosch gegaan.zijn daar zeer vriendelijk ontvangen,uitleg was duidelijk en op mijn vragen werd een duidelijk antwoord geven.
Toen wij een goed aanbod kregen hebben wij de deal kunnen maken.
Kreeg duidelijk te horen dat ik via whatsApp door zou krijgen wanneer zijn kwamen afleveren.Dat is gebeurd. De aflevering met de installatie ging goed en werd door een vriendelijke jongen met veel kennis gedaan.
Wij zijn zeer tevreden over deze aankoop en de afwerking

Eeuwe Raap 25-08-2022

Top winkel en top service. We werden vriendelijk geholpen en geadviseerd. Hij ging alles goed uitleggen. Deze man had veel kennis en nam te tijd voor ons. Uiteindelijk een tv en soundbar gekocht. Bij het afrekenen werden wij ook erg vrolijk door de korting die wij kregen. Aanrader

Kitty 25-08-2022

Geweldige mensen met kennis van zaken, vandaag onze frame TV geïnstalleerd 👍👍👍 hele fijne jongeman over de vloer met ook kennis van zaken. Echt een aanrader

Leo de Kok 25-08-2022

Ik was tevreden over de site en heel erg tevreden over de chat functie. Ik sprak de 1ste met x, de keren daarna verwees ik naar mijn eerdere gesprek en kreeg ik haar meteen weer. Dat ervaar ik als heel prettig. Advies was vervolgens ook nog eens prima. Dus top, maar een 10 ? kom op er is altijd wel ergens ruimte voor verbetering toch.

C 25-08-2022

Afgelopen zaterdag heb ik HelloTv in Breda bezocht om informatie in te winnen voor een nieuwe tv. Ik ben toen geholpen door de medewerker R. Deze medewerker heeft mij zeer goed geholpen. Hij heeft me diverse tv's laten zien en de voor/ nadelen besproken. Na dit informatieve gesprek bleven er uiteindelijk twee tv's over. Na thuis nog wat onderzoek te hebben gedaan naar deze twee type tv's ben ik middags terug gegaan naar de winkel. Medewerker R. heeft toen een mooie prijs gemaakt voor de tv + de verdere benodigdheden. Als je een nieuwe tv nodig hebt dan zou ik Hellotv (Breda) zeker aanraden. Ik ga er vanuit dat de andere vestigingen een vergelijkbare service bieden.

KoosLuurs 25-08-2022

Klantvriendelijke houding waarbij duidelijk en helder antwoorden worden gegeven op de vragen van mij als klant. De winkel is erg goed en specialistisch ingericht voor de verkoop van TV’s en geeft een uitstekend beeld van het verkoopprogramma bestaande uit de diverse merken.
Ook wordt de ruimte gegeven voor onderhandeling over de orderwaarde. Het is zeker een waar genoegen om het verkopend personeel te ontmoeten met kennis, kunde en vaardigheden over de verschillende mogelijkheden.Kortom het zijn toppers in Duiven.

Daan Hartman 25-08-2022

goed geholpen, vriendin had hier al eerder een tv gekocht. Helaas had de geleverde tv een mankement en is vandaag omgeruild

Paul 25-08-2022

Heb vandaag een Samsung Neo Qled TV gekocht bij Hello TV te Eindhoven en ben geholpen door verkoper Boris.
Wat heeft hij een kennis in huis over hun TV aanbod, van het technische verhaal tot het reinigen van een TV.
Ik kan Hello TV zeer aanraden om daar een TV te kopen, zij hebben een breed assortiment aan TV,s en ik ben zeer te spreken over zowel de kennis van de verkoper als de aanschaf prijs van de TV.
Mocht ik ooit weer een TV kopen dan is het voor 100% bij Hello TV dit is echt een TOP winkel en vanzelfsprekend bij verkoper Boris.
Een bezoek aan een van hun filialen is zeer de moeite waard.

Ben 25-08-2022

Wat een topservice.
Een soundbar van Samsung gekocht, uitgeprobeerd en retour gebracht. Geen enkel probleem of moeilijke vragen.
Direct daar een Sonos set gekocht en kreeg ook nog een zeeer goede inruilpremie voor gebruikte versterker.
Ik zeg: ga zo door en u ziet mij zeker terug in Rotterdam.

G. Tzimourtos 25-08-2022

Second time i shop here, a buitenkansje this time. Great quality and low price. Leon at Den Bosch shop was super helpful with everything. Definitely recommend!

Robert 25-08-2022

Ruim opgezette winkel. Zeer vriendelijke en over het algemeen kundig personeel. Vaak ook goede aanbiedingen. Chatfunctie met site is werkelijk perfect.

Joost Pattipeilohy 25-08-2022

Mooie winkel waar alles ruim staat opgesteld waardoor je alles goed kunt bekijken.
Fijn en vakkundig personeel die niet hun eigen mening doordrukt, maar gewoon adviseert.

Kees Verzaal 25-08-2022

Prima tv en prima geholpen. Tv is geplaatst en we hebben goede uitleg gekregen over de werking.

T. Erdal 25-08-2022

Top gast die mij geholpen heeft (Dax). De koop was snel rond dankzij goede en vlotte service en uiteraard een mooi prijsje..

Frank H 25-08-2022

Duidelijke voorlichting, goed te woord gestaan en kon de gekochte spullen direct meenemen! Ook betaling en wat vragen achteraf ging goed en soepel

Aat 24-08-2022

Keurig op tijd gearriveerd. Zelf een telefoontje vooraf of het iets eerder mocht. Tv geplaatst zoals afgesproken en de inruil meegenomen.

Debbie 24-08-2022

Na een Samsung tv online gezien te hebben op de website gebeld naar het filiaal in Duiven of hij op voorraad was X aan de telefoon. Na wat vragen over waarom ik deze wilde had hij voor mij een mooie aanbieding voor een nieuwer model met een hele leuke korting
2 dagen later opgehaald in de winkel (wat een mooie nieuwe winkel , zeker eens gaan kijken) Erg fijn en vriendelijk geholpen!

Alfred Bruins 24-08-2022

Vanaf het moment van bestellen tm vandaag de montage en installatie niets anders dan lof over platte cq hello tv. De installateur Jop - ondanks de warme waar de tv en soundbar moest komen te hangen - heeft vandaag een uitstekende job verricht. Vriendelijk, netjes, wist van de hoed en de rand, kortom helemaal top. Nu is het tijd voor ons om ervan te gaan genieten.

Robert van Meeteren 24-08-2022

Bijzonder fijn geholpen.Ik kreeg Marc die mij hielp .Hij heeft veel kennis van zaken,en heeft mij alles op een begrijpelijke manier de verschillen uitgelegd tussen het ene toestel en het andere. Ik zou zeker filiaal Duiven aan mijn vrienden aanbevelen.Met vriendelijke groet Robert van Meeteren.

Max 24-08-2022

Goeie service bij Hello TV in Groningen. Vriendelijk en juist afhandeling. Naar huis gestuurd met mooie tv inclusief HDMI kabels!

Danielle 24-08-2022

Wat een fantastisch service. Mijn moeder d’r tv ging kapot gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Werd gelijk goed geholpen. Tv opgehaald leen tv gebracht. Tv niet meer te maken mooie nieuwe tv gekregen iom mijn moeder. Dus 👍 top

Juud 24-08-2022

Voor ons is het van groot belang om niet alleen het vaste plaatje op de tv, maar om deze "werkend" te zien, dan krijg je de echte beleving, hoe groot is de ondertiteling, hoe ziet mijn dagelijkse programma eruit op deze tv. Dit bleek bij diverse grote gespecialiseerde winkels niet mogelijk. Thuis op internet verder gezocht naar een winkel waar dit wel mogelijk is. Via de chat contact gezocht met Hello TV, al je vragen en wensen kun je al kenbaar maken en in de winkel is het mogelijk real tv te zien. Binnen 10 minuten ontving ik per mail advies met een aanbieding van een televisie die bij onze wensen zou passen . Vanmorgen naar HelloTV in Rotterdam gereden waar wij hartelijk ontvangen werden door de heer Masie Amin, heldere uitleg en daadwerkelijk kunnen zien hoe het beeld is en hoe de tv met de apps werkt. We hebben voor de optie installeren aan huis gekozen. De voorwaarden van de verzekering is goed uitgelegd en niet duur. In deze winkel is naar ons geluisterd, we zijn super tevreden met de wijze waarop we geadviseerd zijn. Telefonisch is de winkel en het concern moeilijk bereikbaar echter per mail of chat heb je direct contact en wordt er alle tijd voor je genomen net als bij de verkoop. Wij zijn zeer tevreden, als deze nieuwe tv goed bevalt gaan wij zeker terug voor een tweede en onze interesse is ook gewekt voor de ruime keuze aan soundbars in alle prijsklassen die je ook weer kunt beluisteren voor aankoop. Een tv of soundbar koop je voor jaren en je wilt dat deze aan je wensen voldoet. Bij de verzekering is ook een omruilgarantie inbegrepen, mocht de tv niet bevallen (mijn man is slechtziend). Ik raad Hello TV aan, hier is massa geen kassa, maar aandacht voor de klant de prioriteit.