HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Youri 11-04-2023

Ik had een mooie deal kunnen sluiten in de winkel. Had per ongeluk een defecte versie van de tv gekregen, zelfde dag nog kunnen vervangen. Top klantenservice en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zwier Haan 11-04-2023

Hierbij onze ervaring met het zakendoen met Hello TV
De door ons bestelde TV werd keurig afgeleverd op de afgesproken dag
Echter bleek dat er een probleem was met het geluid
Na overleg met Hello TV werd er besloten om de TV om te ruilen
Geheel volgens afspraak kwamen ze die afspraak na
Een pluim voor de monteur die dit kwam regelen bedankt hiervoor
Geweldige service

R. Bakker 11-04-2023

Wij zijn zeer correct geholpen door (*) . Echt een aanrader, goede uitleg en zeer vriendelijk. Een hele goede service , ook het plaatsen is erg goed gegaan. Zeer tevreden.

Wim 11-04-2023

Heel netjes en zeer behulpzaam. Heeft alles keurig afgehandeld. Top service.

Erik 11-04-2023

Goede service en advies! Er is veel keuze in de winkel en uiteindelijk goed geholpen. Ook met tv naar de auto brengen.

Sidhant Amonkar 11-04-2023

(*) was really helpful and provided excellent service and advice for the TV

Wim Belder 11-04-2023

Aller eerst is het fijn dat de winkel net buiten de drukte staat, daar door altijd ruime parkeer gelegenheid.
Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en hebben kennis van de technische mogelijkheden.
(*) heeft mij zeer goed en gericht te wordt gestaan, nogmaals hartelijk dank hiervoor.
Zeker een aanrader.

Menno 10-04-2023

Ben vandaag 2e paasdag geholpen door erg kundige verkoper kwam hij over en gaf het juiste advies.
Gaf eerlijk de positieve en minder positieve punten aan op de tv die wij wilden hebben.
Erg blij met onze aankoop, en zou Hello TV (in Utrecht) zeker aanraden!

Ted 10-04-2023

Hier in Amsterdam vanmiddag geweest. Fijne ontvangst in deze mooie zaak. Super geholpen
Niet opdringerig maar verstand van zaken en nam de tijd om alles keurig uit te leggen

Jan 10-04-2023

Wij waren ons aan het oriënteren om een nieuwe tv te kopen. Wij hadden al wat voorwerk gedaan en hadden gerichte vragen. Wij zijn bij hello tv terechtgekomen door familie die al zeer positief waren over deze shop.
In de winkel is veel keus. Perfect geholpen door C.G. Hij luisterde naar onze wensen en vragen en zo kwamen wij uit bij de tv die in zijn ogen het best voldeed aan onze eisen. Alle voors en tegens werden besproken. Super. Uiteindelijk is het niet bij oriënteren gebleven. De tv is direct gekocht en meegenomen. Ik zou deze shop zeker aanraden. C.G. bedankt.

Jeffrey 10-04-2023

Hele fijne manier om een tv te kopen. Je krijgt eerlijk advies en een scherpe prijs! Kunnen niet wachten om de tv geleverd te krijgen. Gekocht bij de locatie in Utrecht

Robert 10-04-2023

Goede ervaring met de klantenservice van HELLOTV, meedenkend en goed advies bij een passende oplossing voor mijn keuze tussen 2 Denon versterkers. Uiteindelijk in de vestiging van Rotterdam opgehaald en ik daar ook vriendelijk en goed geholpen. HELLOTV is de enigste hifi zaak die ook mooie paas voordeel acties heeft op de Denon producten.

Al met al een goede ervaring en zeker een aanrader.

Michel 10-04-2023

Bij hellotv in Groningen ben ik goed geholpen met prima informatie en goede vergelijking met 2 tv waar wij wat meer over wilden weten en uit de antwoorden en vergelijking die we daar direct konden zien zijn we tot een aankoop gekomen van 1 van de 2 tv . Ik vond het een rustige goede verkoper die je advies prima en duidelijk uitleg gaf waar je wat aan hebt.

M. Janssen 10-04-2023

Goede/geduldige en vriendelijke adviseur, die de tijd nam om meerdere opties te laten zien. Tv waarvoor we kwamen was niet op voorraad, leuke deal gekregen voor een upgrade!

Jessica 10-04-2023

Ik had me al ingelezen dus had specifieke vragen. Maar ook die konden zonder problemen beantwoord worden. Er werd grondig doorgevraagd en goed meegedacht.

Chantie 10-04-2023

Afgelopen zaterdag hebben wij een Philips Ambilight televisie en een Samsung soundbar gekocht bij HelloTV in he5 filiaal in verkoper A.G. Utrecht.
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet. De winkel was netjes en opgeruimd.

Wij hadden ons van te voren ingelezen en waren op de hoogte van de online prijzen. Verkoper A.G. heeft aan ons uiteindelijk, na het inventariseren van onze wensen, een hele ander model en merk televisie verkocht dan dat wij van te voren hadden bedacht. Met de televisie die wij kochten, was de prijs kwaliteit verhouding meer in evenwicht dan als wij onze voorkeur zouden kiezen.

De prijzen die vermeld staan in de winkel, worden de verkoper altijd nog vergeleken met bezien of er een extra korting kan worden gegeven omdat de online prijzen snel veranderen.

Bij thuiskomst en na installatie van de televisie en soundbar kwamen wij ook tot de conclusie dat wij een goede koop hadden gedaan.

Kortom, goed advies, goede service en prijs kwaliteit verhouding. Erg tevreden over HelloTV Utrecht en verkoper A.G.

John 10-04-2023

Goed geholpen met kundig en eerlijk advies. Daarbij kwam nog de geenheld om onze tv in te ruilen. Ook deze tv hadden we hier gekocht

Kim 10-04-2023

Vriendelijke en kwalitatief goede service.
Mooie opstelling van de winkel waar er een huiskamer hoek gemaakt is om verschillende geluidssystemen te testen.
Aanrader!

Eric 10-04-2023

Overzochtelijke winkel en vriendelijk personeel met relevante kennis en advies over het artikel

M 10-04-2023

Nette ruime winkel vriendelijk personeel.em.goede adviezen gekregen bij de aanschaf

Bert Helmer 10-04-2023

Mooie overzichtelijke winkel. C.G. is een kundige en vriendelijke verkoper. Alleen info welk er toe doet. Goede uitleg en geduldig.

Eelco 10-04-2023

Prima geholpen door Olaf. Naast de koffie goed advies over de verschillende tv toestellen

Marco 10-04-2023

Afgelopen zaterdag 8 april ontzettend goed geholpen in het HelloTV filiaal in Rotterdam door Jordy. We hadden van te voren al voor een groot gedeelte zelf uitgezocht watvoor tv we wilden hebben dus daarmee hoefde hij ons niet te adviseren. Maar we kregen een uiterst goede aanbieding en konden onze oude tv ook nog eens inruilen op de Philips 50PUS 8807 Ambilight. Al met al, super geholpen!

Andy 10-04-2023

De winkel ingelopen voor een wandbeugel. Maar toch even kijken bij de televisies. Dax de verkoper kwam even kijken of ik hulp nodig had. Met wat heen en weer geklets toch uitgekomen op een nieuwe TV en beugel + garantie. Een verkoper die extras verkocht zonder dwingend over te komen. Dat is naar mijn mening een goede verkoper. Ook nazorg omdat ik niet wist dat mijn oude tv ook verkocht kon worden was geen probleem. Zelfs nadat de hele order was voldaan. Zeer goed geholpen door Dax.

Evenals Edwin, die bij ons de tv kwam ophangen. Een gezellige medewerker die ook luisterde naar onze wensen en het geen probleem vond om alle mogelijkheden uit te beelden en te meten. De TV is kaarsrecht opgehangen en vakkundig geïnstalleerd. Ook daarbij geen opmerkingen. Klasse gedaan.

Dus nogmaals. Dax en Edwin. Dank je wel. We genieten nu heerlijk van de nieuwe televisie

Robert de Jong 10-04-2023

Kotr maar krachtig, ik heb een chat gesprek gehad met Mikki en Sanne ook ben ik fysiek geholpen door Chris in de winkel te Groningen. Helemaal super...