HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5096 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Billy 15-09-2022

Professioneel geholpen in de winkel. De installateur krijgt van mij een 10. Kom zeker terug.

Johan 15-09-2022

Geweldige zaak! Online keurig en vlot geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe TV én een prachtige korting gekregen. Daarna mijn nieuwe TV opgehaald en mijn oude TV als inruil daar achtergelaten. Werd prima geholpen, kreeg een nette uitleg en advies over extra garantie, het gebruik van de TV en HDMI 2.1 kabels. In één woord TOPZAAK!

Henk Verhoeven 15-09-2022

Gisteren heeft Edwin van HelloTV op een plezierige en deskundige wijze de nieuwe Philips TV en Sonos Soundbar geinstalleerd. Alles werkt perfect. Bedankt Edwin.

Henk Verhoeven 15-09-2022

Bij HelloTV in Naarden een Philips TV en Sonos Soundbar gekocht. Wij zijn uitstekend en plezierig geholpen door adviseur Thoren.

JEROME BAMS 15-09-2022

Livraison rapide ! tu es satisfait.
Par contre mauvaise expérience avec la livraison POSTNL, avec un statut livré alors que je ne l'étais pas, le livreur à signé lui même, et j'ai reçu le colis plus tard complétement couvert de dessin d'enfant !
-----------
Snelle bezorging ! Je bent tevreden.
Aan de andere kant slechte ervaring met de bezorging van POSTNL, met een status afgeleverd terwijl ik dat niet was, de bezorger tekende zelf, en ik kreeg het pakket later helemaal bedekt met kindertekeningen!

Ed Kerklingh 15-09-2022

Mijn ervaringen met een eerdere aanschaf waren prima en daarom geen belemmeringen om weer zaken te doen maar nu met Hello TV
Ook het afleveren en plaatsen was prima in orde

Wim 15-09-2022

Prima service en kwaliteit! Ze hebben ook de kennis in huis. En ze waren behulpzaam.

Marvin 14-09-2022

Uitstekend geholpen met hulp van het inladen van de auto! @ Hellotv te Rotterdam

Peter 14-09-2022

Prima bedrijf duidelijk en eerlijk zeer goede montage en goede en duidelijke uitleg echt een aanrader Top

Jeff 14-09-2022

Op zoek naar een nieuwe TV kwam ik terecht in Naarden bij hello.tv. Hier werd ik vriendelijk ontvangen door X met een kopje koffie . Na eerst even rustig rondkijken werd mij duidelijk uitgelegd wat de verschillen zijn tussen het model van 2021 en 2022 van Samsung the frame. Wat uiteindelijk voor mij de doorslag gaf was de prijs. Ik kreeg zelfs nog €60 extra korting op de aanbieding, super. Ik hoop dat de tv goed gaat bevallen dan zal ik de volgende keer zeker weer terug gaan. Zeer prettig geholpen
Officiële reactie van HelloTV 15-09-2022

Beste Jeff,

Bedankt voor de 10! Je hebt een mooie keuze gemaakt met de Samsung The Frame. Heel veel kijkplezier gewenst en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

fam woestenberg 14-09-2022

Heel netjes, snel en vriendelijke handelen, een goede prijs. Ben tevreden over hallo tv.

Rob 14-09-2022

Had zelf al een keuze gemaakt voor deze TV. Via de chatfunctie al een reële prijsafspraak. Goed geholpen bij bezoek aan de winkel in Utrecht.

Johan 14-09-2022

Deze shop is overzichtelijk ingedeeld, ruime keuze en je wordt goed geholpen. Ze denken met je mee en proberen een voor jouw juiste keuze te adviseren. Dank je wel Rob T. We zijn erg blij met de TV.

Hans bezuijen 14-09-2022

Goed bedrijf met kundige medewerkers, hier mijn 2e Philips oled tv gekocht voor de slaapkamer.
Ze nemen de tijd om je de beste keuze te laten maken vandaar ik hier 1 jaar geleden de eerste tv heb gekocht. Ik kan het iedereen aanraden om hier eens binnen te stappen.

Jan 14-09-2022

Uitstekend geholpen met de aanschaf van onze nieuwe soundbar samsung q990b. mooie prijs kunnen afspreken eerst op laten bezorgen laten zetten maar toch later bedacht om de soundbar op te halen .was geen probleem en zo geregeld top service
Zeer vriendelijk alle medewerkers

andré 14-09-2022

De monteur die de tv kwam installeren was vakbekwaam werkte netjes en heeft alles tot in de puntjes uitgelegd. Zeer tevreden over deze manier van werken en afspraak is afspraak.

G 14-09-2022

Goed bereikbaar goed geholpen vriendelijk personeel altijd leuke aanbiedingen goede informatie goede service

Ron schoonderbeek 14-09-2022

Super goed geholpen fijn vriendelijk personeel zeker aan te bevelen goed assortiment en prima bereikbaar

Leo 14-09-2022

Vakkundig en vriendelijk personeel, goede service. Nieuwe TV gekocht was de afstandsbediening kapot. Door de serviceafdeling van Hello tv doorverwezen naar Samsung, begrijpelijk, maar deze reageerde niet. Door Hello tv prima geholpen met een nieuwe afstandsbediening.

PCK 14-09-2022

Snel, adequaat en zonder poespas. Eerlijke benadering. Enige punten van kritiek (en daarom geen 10) de glitches bij de naamsovergang (betaling aan Plattetv, bezorging communicatie via Plattetv) en de wat onduidelijke betalingswens. Geef duidelijk aan dat je graag 24 uur voor bezorging de betaling in huis hebt omdat er anders vertragingen ontstaan in de aflevering. Verder heel tevreden over de communicatie met Tessa en de aflevering door Skip.

Günter 14-09-2022

Vandaag bij hello tv in Duiven een nieuwe tv gekocht. Ik ben bijzonder tevreden over de goede voorlichting betreft de verschillende soorten en maten.
Mij werden alle voor en nadelen goed uitgelegd. Het is een hele nette en ruime nieuwe winkel. Ook aan parkeerruimte geen gebrek. Ik ben zeer tevreden en geef daarom met plezier een tien.
Groetjes Günter

Jolanda 14-09-2022

Goed geholpen door de medewerker. Gaf ook advies over de tv en de levering ervan.

Bob 14-09-2022

Na een lange zoektocht voor een geschikte muurbeugel die precies naar mijn wens is, kwam ik uit bij dit filiaal in Nijmegen. Michiel heeft mij daar zeer zorgvuldig en professioneel geholpen. Meneer had veel kennis en wist al mijn vragen te beantwoorden. Tevens een uitgebreide demonstratie van verschillende modellen mogen ervaren. Kortom, top service en zeer prettige afhandeling.

Henk 14-09-2022

Goed ontvangst en prettig te woord gestaan. Goede demo van het product. Nog wat korting gehad en koffie. Dikke prima :)

Angelo 14-09-2022

Voor slaapkamer een 43" TV gekocht en hierbij uitstekend geholpen in Zoeterwoude. Vriendelijk en deskundig personeel, die naar je luisteren en de verschillende opties goed toelichten.