HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Raymond 14-11-2020

Ik heb onlangs (voor de 2e keer) hier een tv gekocht.

Via de website had ik een prijs gevraagd voor inruil van mijn oude tv. Ik had eerst het verkeerde type nieuwe tv gekozen, en kreeg een (erg goede) inruilprijs voor mijn oude tv. Heen en weer mailend kwam ik erachter dat ik dus de verkeerde tv gekozen had, het type wat ik wilde was € 400 duurder. De prijs die ik voor de nieuwe tv moest betalen was echter € 1.400 hoger dan de 1e aanbieding. Helaas was daarin een fout geslopen.

Ik snap dat er iets fout kan gaan, maar toch voelt het niet helemaal eerlijk.

Uiteindelijk toch maar voor de duurdere gekozen, inclusief installatie.

Gisteren kwam de installateur, een keurig nette jonge vent om de tv op te hangen. Hij bleek echter nog een beetje onervaren. Eerst ging het aftekenen niet goed, heeft hij bij het nakijken zelf gezien, en hersteld. Daarna was het tijd om te boren. Na het boren van de 4 gaten links en rechtsboven, keek ik naar de muur en zag meteen dat de afstand tussen de gaten links en rechts ongelijk was.

Toen ik dit tegen hem vertelde schrok hij zichtbaar. Na nakijken met een mal bleek dit niet helemaal te herstellen. De steun rechtsboven kon maar met 3 van de 4 schroeven vastgezet worden. Het 4e gat valt ruim buiten de steun.

Nu geloof ik niet dat de tv van de muur gaat vallen doordat hij maar met 3 van de 4 schroeven vastzit rechtsboven, maar goed is het natuurlijk niet.

Maar goed, uiteindelijk hangt de tv verder prima en het ziet er top uit.

Gezien bovenstaande geen 10 dit keer, maar wel een voldoende. Ik denk toch dat ik de volgende keer weer zou overwegen om hier een tv te kopen.

Jan 14-11-2020

Sony 65 inch online gekocht wegenomstandig te groot probleemloos in de winkel.omgeruild vriendelijk en goede service..zowel online als in de winke inl BREDA....

Diederik 14-11-2020

X uit Breda. Weer top geholpen. Meerdere TVs gekocht (moeder, vader, schoonvader etc) voor een super nette prijs. Ook service en ondersteuning is zoals het hoort. Kom snel weer terug!

Edgar 14-11-2020

Mooie overzichtelijk winkel met alle tv’s die ik wou zien. Absoluut niet opdringerig, ze laten je eerst rustig kijken. Zeer beschaafde en kundige verkoper die alle info uit zijn hoofd wist. Deal was snel gesloten zonder dat je het gevoel krijgt dat je op de markt staat. Tv moet ik nog aansluiten.

Saskia 14-11-2020

Je wordt prima geholpen. De prijs is ook goed. De service is prima , we zijn goed behandeld.

John 14-11-2020

De shop ziet er netjes en overzichtelijk uit en zijn er heel goed en vriendelijk geholpen.
Ook de tv werd op tijd afgeleverd en heel netjes door monteur X opgehangen.

Bert Bekhof 14-11-2020

Goede service ivm het opnieuw instellen van een bij PlatteTV gekocht toestel. Ivm het vervangen van een oude mediabox door een nieuwe raakte de instellingen van de kook waardoor de medewerker van PlatteTV na ettelijke pogingen de tv maar gereset heeft en opnieuw ingesteld. Dit naar volle tevredenheid van de eigenaar van de tv.

F.v.M. 14-11-2020

Prima shop ,snelle levering, betrouwbaar ,duidelijke beschrijving van het product, snelle reactie op de shate is dan ook een 10 waard!

Dave 13-11-2020

Mooie winkel word goed ontvangen.goed geholpen en zeer blij met me nieuwe tvtje

Sjef en Giny van Duijnhoven 13-11-2020

Heel fijn personeel in Nijmegen ,nemen alle tijd en adviseren goed !
Dringen je niets op , zijn vriendelijk en helpen je goed !

André R. 13-11-2020

Vandaag een tv gekocht bij Platte tv in Nijmegen. Uitstekende keuze! Behulpzaamheid, deskundigheid en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding leidden tot grote tevredenheid. Ik raad iedereen aan deze website en/of deze fysieke winkel te bezoeken!

Ton 13-11-2020

Leen tv gekregen, prima, definitieve TV werd door JG en P uitstekend geplaatst.

A. Elsinga 13-11-2020

Vanmiddag goed en duidelijk advies gekregen van Andre. Hij wist ons veel te vertellen over de verschillende tv's. We zijn met een mooie Samsung naar huis gegaan en hopen hiermee veel kijkplezier te beleven!

Ray 13-11-2020

Ik ben zeer tevreden over plattetv.nl. Na 4 jaar heb ik bij plattetv.nl wederom een TV Samung 75 inch gekocht. Via best wel een uitgebreide chat ben ik over diverse modellen goed geadviseerd. Uiteindelijk is het Samsung QLED 8K 75Q800T (2020) geworden incl. accecoires (vezel doek +schuim, goede beugel en A-Z Service totaal pakket. Als je zo'n TV neemt, dan ook goede zorg dacht ik. Een heel mooi product.

De TV is vandaag door een professionele installateur M geïnstalleerd. Meestal installeer ik appartuur zelf. Omdat 75 inch echt groot is, heb ik deze laten installeren. De Installateur was zeer servicegericht, heel vriendelijk en had eveneens een goede dosis humor. Ik vond het in ieder geval een hele leuke ervaring. Super gemonteerd, helemaal zoals ik wenste. Bijzonder vond dat ik enthousiast werd door zijn enthousiasme over de kwaliteit en geweldig 8K beeld van deze grote TV. Net zo'n liefhebber van kwalitatief perfect beeld, geluid en een hele spannende film. Enfin prima service. That's what we hope for :-) you're welcome.

ik was op zoek naar een nieuwe, goede versterker voor mijn home cinema system en wilde tegelijkertijd mijn centerbox vervangen.
alvorens een keuze werd gemaakt werd ik goed geadviseerd over apparaten, merken, prijs/kwaliteit verhouden etc. Daar was zeer blij mee.

Plattetv.nl heeft experts in dienst en dat is de reden waarom ik bij plattetv na 4 jaar weer terug komt. Mijn complete video opstelling en cinema opstelling komt daar vandaa.

Expertise, klant- en servicegerichtheid die plattetv vanzelfsprekend acht, daar zouden andere (elekronica) winkels die medewerkers in dienst hebben zonder enkele kennis en relevante competenties, een voorbeeld van moeten nemen.

complimenten !

Max 13-11-2020

De webshop werkt heel makkelijk, de levering heel snel en netjes. Ook met Corona is de televisie gewoon tot de woonkamer geleverd super service !!!!

Jasmijn 13-11-2020

Goede voorlichting geduld in de juiste keuze er wordt goed vergeleken en geadviseerd geen agressieve verkoop!

Mark 13-11-2020

Had een speaker besteld bij plattetv deze was dezelfde dag nog verzonden. Helaas door drukte bij PostNL niet de volgende dag in huis. Meerdere malen via de chat contact gehad met platte tv en hier werd ik altijd snel en vriendelijk geholpen. Na een week de speaker netjes en goed verpakt in huis. Kortom goede service en je wordt direct via de chat geholpen met concrete antwoorden.

Van Weeren 13-11-2020

Onze dochter werd erg vriendelijk geholpen. De tv die zij had uitgezocht was niet meer voorradig. Maar de verkoper heeft toen een andere aanbevolen en nog 100 euro goedkoper ook. Ze was heel blij. En we kregen ook nog 25 euro korting op de muurbeugel. Hij heeft ook goed uitgelegd over de verzekering. Die heeftze ook genomen. Al met al een super aardige behulpzame verkoper.

Chrisdian 13-11-2020

Op zaterdagavond Tv-scherm besteld, zondagochtend direct mail. Dat er een Nieuw model is binnengekomen en of ik daar geïnteresseerd in ben. Na wat heen en weer gemail en chat bij een nieuwe en grotere versie uitgekomen. Snel geleverd en werkt uitstekend!

Kortom, top!

Toine 13-11-2020

Voordat ik een nieuwe tv ging kopen heb ik me breed georiënteerd, prijsvergelijking e.d. Ik had behoefte aan meer info, omdat ik niet echt goed bekend ben met smart-tv. Ben kort en bondig bijgepraat en heb het advies van de medewerker in Breda ter harte genomen. Hij gaf me nog een leuke korting. Dat doet de mens (Nederlanders toch !!) goed.

Egbert van der Kooi 13-11-2020

De winkel is goed overzichtelijk ingedeeld met een uitstekende uitstraling en je kan op een rustige en in een fijne sfeer de juiste televisie uitzoeken en goed bekijken. Indien je tv er niet bij zou staan kun je ook op internet de site bekijken en evt je keuze maken . Wat ik ook erg goed vindt werken is de live chat waar je je vragen kwijt kunt en evt al een prijsopgave van een bepaalde tv kan doen opvragen en het duurt zeer kort voordat je andwoord krijgt .
Indien het heel druk is moet je wel wachten , maar ook dat is niet het ergste .
De verkopers die daar rond lopen zijn allen even vriendelijk en weten meer als bij de andere zaken in de buurt . Dus vandaar mijn keuze bij de Platte TV winkel in Breda . Het is voor mij dan ook een aanrader om hier voor je nieuwe tv tegaan kijken en of kopen.

Ilse 13-11-2020

De tv werd bezorgd op de volgende dag, was goed verpakt en werd op tijd bezorgd. TV voldoet prima!

Saskia 13-11-2020

Via internet en mail duurde uiteindelijk te lang, was niet efficiënt. Dus toen maar maar naar de winkel in Utrecht gegaan. Zeer correct en oplossingsgericht geholpen. Ben helemaal blij met hoe het daar is verlopen. Komen zeker weer een keer terug als we advies en/of producten nodig hebben

Yvonne 13-11-2020

ik was op zoek naar een soundbar met subwoofer en vond jullie via internet. daar zag ik een systeem van Sony.
toen ik in de winkel kwam was ik blij verrast over de sfeer die de winkel uitstraalt.
de verkoper die mij hielp vertelde mij dat de Sony soundbars niet in de winkel op voorraad zijn. hij liet mij daarom een soundbar met subwoofer, die ik persé wilde, horen van Denon. hij legde mij super goed uit waarom deze qua kwaliteit veel beter is dan de Sony. voor een paar tientjes meer heeft hij mij echt een goed product verkocht. ik kon erg goed merken dat hij al langere tijd in de winkel werkt. al 16 jaar liet hij weten.
ik ben nu ontzettend blij met mijn aankoop en vooral met het advies dat ik kreeg. ook ben ik blij dat ik niet via internet gekocht heb maar eerst naar de winkel ben gekomen om daar te luisteren naar de kwaliteit.
juist omdat voor mij geluid zo belangrijk is, (ik ben namelijk bijna blind) is advies van groot belang voor de keuze die ik maak.
super winkel waar ik ook super ben geholpen.
ga zo door! ik zal jullie zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen en bij een volgende aankoop weer naar de winkel in Nijmegen gaan.

Annie 13-11-2020

Leuke winkel. Goede Service werden meteen geholpen en ook goed geadviseerd. Personeel is erg klantvriendelijk.