HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

ruud 11-02-2023

Uitstekende prijzen en zeer goede communicatie vanaf offertetraject tot na oplevering. Afspraak = afspraak en ook het ophangen / installeren van de tv verliep professioneel en vlekkeloos. Ik heb geen enkele suggestie om te verbeteren vandaar de 10.

Dennis 11-02-2023

Heel vriendelijk ontvangen in een mooi ruim pand. De medewerker die ons hielp nam uitgebreid de tijd om alles toe te lichten en dacht goed mee met onze overwegingen. Heel blij met een mooie tv voor een mooie prijs. De gratis bezorging is een hele fijne bijkomstigheid.

Gert Jan 11-02-2023

Vanaf begin aankoop tot levering snel en kundig antwoord op al je vragen. Daarnaast een prima prijs. Levering, ophangen en installatie van TV en soundbar ook uitstekend door xx, als de garantie en service net zo goed is ben ik zeer tevreden.

Erik 11-02-2023

De winkel is lekker ruim en overzichtelijk. Er is voldoende personeel aanwezig. Ik vind het prettig dat de medewerker de klant even rustig een ronde laat maken. De timing en manier van aanspreken is van belang. De koop is vervolgens snel gesloten.

Pim 11-02-2023

Fijne service, goede communicatie en scherpe prijs. Product van prima kwaliteit, dank voor jullie hulp!

Markvs 11-02-2023

Super service, erg goed geholpen en duidelijk en nuttig advies. Zou deze winkel zeker aanbevelen

Fam Splint 11-02-2023

Ik kende de winkel al van vroeger maar heeft nu andere eigenaar.
Wij werden heel vriendelijk ontvangen door X, er werd meteen iets te drinken aangeboden en alle voor en tegens van televisies die onze voorkeur hadden werd perfect en kundig uitgelegd. Je kon echt merken dat hij er veel verstand van had en daar niet stond om je hoge prijs.maar wat in je maag te splitsen.
We hadden meteen een fijn gevoel bij deze jongeman. Wij konden onze televisie zelfs inruilen tegen een mega hoge prijs. Wij zullen Hello TV dan ook zeker aanbevelen en hebben dit trouwens gisteravond al gedaan tijdens een bewonersvergadering. X voor jou een 10+, jij bent goed waard voor deze zaak.

Ben 11-02-2023

prettig contact met verkoper. prima voorlichting en duidelijke uitleg
via de chat een mooie korting ontvangen

FVK 10-02-2023

Hello TV is een prima winkel om je nieuwe TV of audio te kopen. Verkopers met kennis van de producten die je uitgebreid uitleg geven.

FVK 10-02-2023

Jo 10-02-2023

Na lang speuren op internet naar een nieuwe tv , ben ik bij hellotv in groningen gaan kijken , wat een keus hebben ze daar .
ik had een bepaald type tv in mijn hoofd met wat ik wel en niet wou, de verkoper heeft al mijn vragen beantwoord en de tv + een soundbar gedemonstreerd in de winkel , en toen was ik verkocht ik ben nu de trotse bezitter van een samsung QD 55S95B samen met de hw-q800b soundbar en met een mooie inruil prijs van mijn eigen tv plus de cashback van samsung heb ik deze set voor een hele leuke prijs in huis en waan ik mij nu in een bios , wat een prachtig beeld heeft deze tv en samen met de soundbar fantastisch geluid.

De dag van levering was ik alleen thuis en ik durfde het niet aan om de tv zelf uit te pakken en de voet eronder te plaatsen en op zijn plek te zetten dit scherm is er dun , de bezorger/ monteur van hellotv uit groningen was erg behulpzaam en heeft mij daar gelukkig mee geholpen , daar ben ik hem ontzettend dankbaar voor dit had ik alleen niet gekund.
Ik ben een tevreden klant 👍

MarkvM 10-02-2023

Goede prijs kunnen onderhandelen. Oude tv werd netjes opgehaald door de bezorger. Duidelijke uitleg over garantie gekregen

Rengelink 10-02-2023

Wij wisten welk merk en grootte we wilden hebben. De verkoper heeft ons erg goed geadviseerd en het verschil ook laten zien op 2 verschillende t.v.'s om tot een juiste keuze te komen. Mooie t.v. gekocht voor een mooie prijs! Wij zijn er blij mee.

Karel 10-02-2023

Als eerst natuurlijk de mooie januari actie van 21% btw vrij en de inruil korting van de oude TV wat fijn is en scheelt in je portemonnee.Heel veel keus en meteen een offerte wat het uiteindelijk gaat kosten .We hadden gekozen voor alles installeren ophangen en wegwerken dat was super gedaan door Wesley heel klantvriendelijk en hij ging pas weg dat wij heel tevreden waren en alles keurig uitgelegd dus super service en klantvriendelijkheid.

Rik 10-02-2023

Goed en deugelijk advies over diverse televisies. Uiteindelijk tot overeenstemming gekomen welke televisie. Televisie was op voorraad en hebben deze thuis geinstalleerd. Na installatie viel een beschadiging aan de sierstrip op. deze gemeld en na een korte tijd is deze vervangen door een nieuwe televisie.

Van as 10-02-2023

De helli tv shop in Zoeterwoude geholpen door Simon geweldige service en denken met je mee al met al top

Ruud 10-02-2023

Duidelijke winkel
Zeer vriendelijk personeel.
En mooie prijzen wat wil je nog meer.

Judith 10-02-2023

Ik kan niks anders zeggen dan dat ze mij fantastisch geholpen hebben. Ik heb in een korte tijd een geweldige tv aan de muur hangen. Ik ben super fijn geholpen en ze hebben goed meegedacht of alles compleet was. Hierbij hebben ze eerlijk advies gegeven. De installateur kon snel langskomen en heeft top werk verricht. Echt de tijd ervoor genomen en perfect werk afgeleverd. Ik koop zeker nog een keer bij Hellotv.

Bertjan 10-02-2023

Telefonisch slecht of momenteel helemaal niet bereikbaar. Antwoordapparaat en verbinding wordt verbroken na 1 min. Ook niet rechtstreeks de winkel in Doetinchem bereikbaar. Per App Chat niet bereikbaar. Per email slecht - traag momenteel. Nog geen antwoord na 4 dagen.
Voorheen (maanden geleden) was het contact nog redelijk goed, vandaar mijn score 4, anders was het nu een 1 geworden.

Mehmet 10-02-2023

Wij hebben er voor gekozen om
De winkel zelf
Te benaderen en uiteindelijk ook langs gegaan. Moet zeggen dat we dat erg fijn hebben ervaart.

Thom 10-02-2023

In eerste instantie contact gehad via de chatmessenger op de website en daarna via de mail. Uiteindelijk een goede deal gesloten.
Ik wilde de TV in de locale winkel kopen, bleek het laatste exemplaar vlak hiervoor verkocht te zijn.
Snel geregeld dat de TV bezorgd zou worden en binnen 2 dagen had ik de TV in huis.
Personeel weet waar ze het over hebben en de service, zowel online als in de winkel, is erg prettig!

Hans de Groot 10-02-2023

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Zeer uitgebreide informatie over de beoogde tv ten opzichte van andere modellen. Eerlijk verhaal over de noodzaak van de juiste hdmi kabels ivm gebruik van de mogelijkheden van de tv. (Korting op de kabels gekregen) Ook over de garantie prima en eerlijke informatie. We zijn zeer tevreden met de aankoop (die later gratis thuisbezorgd wordt) de deur uitgegaan.

John 10-02-2023

De service was top. Nam alle tijd en had verstand van zaken. Werd niets opgedrongen. Dikke 10.

RB 10-02-2023

Tv is opgehangen en geïnstalleerd. De installateur Edwin werkt super precies en heel erg netjes. Uitleg van bediening was ook heel goed. Duidelijk en niet haastig. Echt heel tevreden, top allemaal!

Uil 10-02-2023

Na contact per chat , keurige afhandeling van de gekochte tv. Alles zoals afgesproken!