HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hoeben 11-10-2020

's Morgens online via chat al contact gezocht over de inruil van oude TV bij aanschaf van de LG 55 inch Oled. Het aanbod stond me prima aan, dus op naar Groningen. Daar vlot geholpen en prima te woord gestaan, vriendelijk met heldere en eerlijke uitleg. En geluk gehad: we hadden het laatste exemplaar uit de voorraad.

jack 11-10-2020

Door Jort vriendelijk, geduldig en met kennis van zaken geholpen. Minpuntje was dat wij in de winkel een tv hadden uitgezocht die niet verkrijgbaar bleek zodat wij met een vergelijkbaar maar natuurlijk iets duurder model de winkel verlaten hebben. Uiteindelijk wel heel tevreden met wat we gekocht hebben

Nelleke 11-10-2020

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen over verschillende televisies en de eigenschappen ervan. Ook goed de coronamaatregelen in acht genomen. Bij de keuze voor een televisie is goed geluisterd naar mijn wensen. Wij zijn erg tevreden over de medewerkers.

Michelle 11-10-2020

Ontzettend goed geholpen door R.T. in Nijmegen! We kwamen voor een ander product, maar zijn uiteindelijk naar buiten gelopen met de beste versie. R.T. dacht goed met ons mee en had er begrip voor dat we graag nog even wilden nadenken. Het advies sloot goed aan op onze wensen. Nu al zin in de levering!

Plaatenslaat 11-10-2020

Hele prettige winkel, overzichtelijk, rust, geen overbodige geluiden van allerlei apparaten. Verkoper neemt de tijd, gaat geduldig mee in alle eisen en voorwaarden die tijdens het gesprek veranderen. Prima middagje met prettige afloop. Verkoper RT uit Nijmegen, bedankt voor deze service!!

hans 11-10-2020

Prima service en geleverd volgens afspraak. Goed geholpen in de winkel in Breda

Rico 11-10-2020

Voor de aanschaf van een nieuwe tv ben ik direct naar PlatteTV gegaan vanwege de goede verhalen die ik er over heb gehoord, dit wilde ik zelf ook ervaren. Van wat ik heb gehoord is niets gelogen, er werd goed de tijd genomen om mij te helpen met het kiezen van de juiste tv, ondanks dat het best druk was in de winkel. Fijne verkoper die mij goed de verschillende tv's kon laten zien en mij hier over kon informeren. Ik zou zeker nog een keer terug gaan!

Ron De cocq 11-10-2020

Vriendelijke mensen, snel en vlot geholpen. Zelfs tv tot in de wagen enkele 10talle meters verder ingeladen.

A chardonnens 11-10-2020

We kwamen zondagmiddag rond drie uur binnen bij de winkel en werden enthousiast ontvangen door de verkoper bij een duidelijke uitleg hebben we gekocht waar we voor gekomen waren de verkoper heeft ons een duidelijke en eerlijke uitleg gegeven dus zijn als tevreden mensen weer de winkel uit gegaan

Jasper Buurke 11-10-2020

In de winkel op ekkersrijt in son en breugel zijn we goed geadviseerd door vriendelijk personeel. Al met al een erg prettige ervaring

S. Aksit 11-10-2020

Ik heb mijn laatste 3 Tv's bij platte Tv in Naarden gekocht, ook nu weer, ik had nu online gekocht en er was een foutje opgetreden en verkeerde tv aangeleverd ik heb meteen contact opgenomen en met de verkeerde aanlevering naar Naarden gereden ik ben heel vriendelijk ontvangen en geholpen, ik ben weer met de juiste Tv weer naar huiswaarts gegaan.

Ingeborg 11-10-2020

Niet teveel, maar ook niet te weinig televisies, waardoor je een weloverwogen keuze kunt maken. Dat samen met eerlijk en goed advies maakt Platte Tv een winkel om terug te keren.

AA 11-10-2020

We kwamen binnen voor een oriëntatie bezoekje en gingen weg met €3000 aan spullen. Dan heb je echt goede verkopers in huis! Goede aanbieding en zeer ter zake kundig personeel. Ondanks dat het druk was in de winkel werd er uitbreid de tijd voor je genomen en alles goed uitgelegd.
De uitstraling van de winkel is prachtig, maar dat is niet echt belangrijk, wel dat we heel tevreden zijn over de aanschaf. Alles werd keurig thuis geleverd zoals afgesproken.

K 11-10-2020

We wisten al welke tv we wilden en hebben online een mooie scherpe aanbieding gekregen. Zelf in de winkel stonden ze open de prijs nog scherper te maken.
Aardig winkelpersoneel!

telbert 11-10-2020

Al eerder bij deze winkel geweest voor het kopen van een BBQ. Nu hierheen gegaan vanwege de service van het personeel. Ik werd zeer klantvriendelijk geholpen door ...., lokatie Utrecht. Wij kregen goede adviezen van hem. Hij liet ons verschillende TV's zien en benoemde de voor- en nadelen. De TV gekocht een OLED55CX6LA van LG. Schitterende TV en daarbij natuurlijk ook een Sonos ARC voor de ultieme geluidsbeleving.
Wij komen graag weer bij dit bedrijf terug.

Peter H. van den Wildenberg 11-10-2020

Wij zijn zeer correct met volledige zeer uit gebreid advies behandeld zonder opdringerige praat om iets verkocht te krijgen door .... en van de nazorg een dag later nog iets gekocht werd meteen belangstelling getoond of het tv toestel beviel.
Zeer deskundig deze persoon .... en denkt ook mee ook voor de portomonaie !

Hugo 11-10-2020

Via de website van plattetv.nl een deal aangevraagd
voor een Philips 43PUS7555 Smart tv. Ik kreeg heel snel reactie en voor een goede prijs de televisie gekocht.
Ook in de winkel nog een goede uitleg gekregen.
Goede service en een goede televisie

Chris 11-10-2020

Alles prima geregeld. Mooie showroom in Doetinchem en genoeg parkeer ruimte.

Pelode 11-10-2020

overzichtelijke uitstalling van de producten. prima geholpen door Thoren. plezierig gevoel bij de aankoop.

Henk 11-10-2020

Scherpe prijs en goede omschrijving van de artikelen.
Goede mogelijkheid tot vragen stellen, via chat en email.
Als ze niet de goedkoopste zijn kun je een offerte aanvragen voor hun beste bod.
Krijgt er ook een lifetime support bij.
Duidelijk en breed assortiment assortiment.

Gerda Kapiteijn 11-10-2020

Super geholpen,,geweldig personeel,,,,raad deze winkel voor iedereen aan,,deze winkel in Breda

L v Elderen 11-10-2020

ik zou de winkel zeker aanbevelen . Mijn zoon heeft ons aanbevolen vorig jaar om een tv te kopen hier . En nu de sonos gaan kopen . Fijne winkel aardig personeel . En mooie prijs . Fijn geholpen weer door Jordy m in breda .

Henk 11-10-2020

Ik ben zeer deskundig, helder en geduldig geadviseerd. Iets wat je nooit met een webshop kan invullen. Mijn bezoek in aan de PlatteTV was zeker de moeite waard en we hebben nu een prachtige Sonos installatie waar wij veel van genieten.

Johan 11-10-2020

Bezoek aan de winkel was zoals het hoort te zijn; aangename sfeer, duidelijke uitleg, goede service en aardig personeel. Prachtige tv gekocht voor een goede prijs