HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Yash 26-08-2021

The customer service in store is great, but i could never reach them on the phone.

Siegfried. S 26-08-2021

Ik vind het een prima winkel. Snel, duidelijk en behulpzaam geholpen. Voor een zeer nette prijs een fijne TV gekocht!
Siegfried.S 26-08-2021

Vergeten te vermelden, TV gekocht in de winkel in Naarden. Uitstekend geholpen door Shivan.

Johan 26-08-2021

Ik ben vandaag geholpen in Groningen door Marko en al een keer eerder in Utrecht door Naveen. Beide keren supergoed geholpen. Uitleg en aanbieding was top. Klantvriendelijkheid is erg goed. Complimenten!

Cees 26-08-2021

Vlot en vriendelijk geholpen door Christiaan
Hij legde rustig en duidelijk uit hoe de receiver werkte met de telefoon app.
Daarom verdient hij een tien.

J.H. Klok 26-08-2021

Vakkundig door Marco G. geholpen, niks geen toeters en bellen, gewoon goed. Een prima tv voor een goeie prijs.

J.H. Klok 26-08-2021

Urszula 26-08-2021

Ontzettend blij met de jongens in Zoeterwoude! Op 11/8 tv gekocht (The Frame, zelf opgehaald). Ik werd geholpen door Timothy (en later ook door Burak). Geen agressieve verkoop/upselling, maar nette, professionele jongens die ons zelfs gebeld hebben om te checken of alles goed was gegaan met installatie van onze nieuwe tv. Daar hadden we toevallig wat problemen mee, maar ze hebben het binnen een paar dagen opgelost. Blij met hun service!

John 26-08-2021

Leuk en goed geholpen. Fijne winkel om goed te vergelijken en je krijgt een objectief advies.

leo 26-08-2021

goed overzicht......service.....advies........prijs.........kwaliteit........sortering......10

Cindy 26-08-2021

Deze week is onze nieuwe tv geleverd, en aangesloten door een zeer vriendelijke medewerker die veel verstand had van onze aankoop. De werkwijze van deze medewerker verdient een pluim. Dank voor de goede service.
Officiële reactie van HelloTV 26-08-2021

Beste Cindy,

Bedankt voor de 10! Ontzettend fijn om te lezen dat u onze service als zo prettig heeft ervaren. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Melvin 26-08-2021

Super goed geholpen in Utrecht, wij zijn geholpen door Naveen, dit is een verkoper die weet waar hij het over heeft en meedenkt.

André Schellevis 26-08-2021

Een echte "als je het hier niet vindt, dan vindt je het nergens" winkel in Zoeterwoude. Ruime en zeer overzichtelijke presentatie . Personeel neemt de tijd voor je, geven deskundig advies op een vlotte manier en zijn ook onderling zeer behulpvaardig, Al met al hangt er een goede, relaxte sfeer, immers "good feeling" is ook belangrijk om tot aankoop te beslissen.

Roberto 26-08-2021

Klant staat centraal. Ook wordt de tijd genomen om onderbouwd te adviseren / kijkend naar de specifiek behoefte. Tot slot is er ruimte voor om over de prijs te onderhandelen en extra garantie/service af te sluiten

Faissal 26-08-2021

Goede hulp, advies en ze nemen tijd voor je. Prijs en de aanbod. Inruilkorting op je oude tv

Steffen 26-08-2021

Fantastisch geholpen door zeer vriendelijk behulpzaam personeel (Marco dmv de chat en Mehmed in vestiging Zoeterwoude..wij zijn tevreden klanten, eerder al de Samsung 55Q90R aangeschaft en nu de Samsung Soundbar HW Q800A omdat zij altijd scherp geprijst zijn en mogelijkheid tot deal hebben. TOP Zaak en aanrader!! Kopen mensen..voor ons een 10+

De Graaf 26-08-2021

Zeer enthousiast en met veel kennis en toeweiding geholpen, ga zo door, uitstraling winkel ook👌.

Platte TV-Naarden klant: W. Opmeer 25-08-2021

Werd prima en duidelijk geholpen. Achtergronden voor en tegens waren duidelijk. Een en ander was overzichtelijk opgesteld.
Een kopje koffie had aangeboden mogen worden.
De installatie door Danny K was uitmuntend. Heel netjes werd stapje voor stapje het toestel geinstalleerd. Als er een keuzemogelijkheid bij het monteren bestond werd de klant daarbij betrokken. Hij nam er de tijd voor en was meer dan een half uur langer bezig dan gepland.

Platte TV-Naarden klant: W. Opmeer 25-08-2021

Een kopje koffie had aangeboden mogen worden.

Pablo 25-08-2021

I chose you because of the amazing offer you gave me for a Samsung TV 85 inches. However, after I said "yes" everything went wrong. Every time I contacted the chat, each person gave me a different explanation, or no explanation at all. Whatsapp? one answer every 30 minutes... Phone? For days no one picked up.
The only good part of you was your office at Groningen, managed by X (and Y). They explained to me about the cashback, and they made sure I have my TV now at home. The rest, completely disappointing. I wanted to cancel the order many times in these 2.25 months, but the offer I manage to get from you was so so nice that still you were the cheapest (that was also a good point, but I had to fight for that number).
Officiële reactie van HelloTV 26-08-2021

Dear Pablo,

So sorry to hear that you've had this experience with us, our sincere apologies. Unfortunately the delivery of your TV was delayed by the supplier, as a result of which the delivery took longer than you can expect from us. Hopefully you're enjoying your new TV and we hope to see you again in the future, so we can show you we can do better.

Kind regards,
Jelske - PlatteTV

Leonie 25-08-2021

Wij zijn in de winkel in Utrecht geweest waar we zijn geholpen door xxx, die normaal gesproken in Zoeterwoude staat. Vriendelijk geholpen en denkt graag mee. Servicegericht en niet opdringerig, dat vonden wij erg fijn.

Fam. Meijers 25-08-2021

Via de chat een 65OLED935 aangeschaft. Erg prijzig, maar erg mooi hopen we. Na twee dagen thuis ontvangen. Helaas wil de TV niet opstarten. Meteen gebeld, maar na ruim 30 minuten in de wacht staan opgegeven. Dan via de chat en mail een dagje heen en weer mailen/chatten. Conclusie is dat de TV inderdaad stuk is en vervangen moet worden. De TV wordt omgeruild over precies twee weken. Eerder kan niet. Ik vind dit echt een schandalige service van PlatteTV.

Gerrit Knoester 25-08-2021

Goede, vriendelijke en deskundige behandeling. Denken mee en adviseren om aan je wensen te voldoen

Gon 25-08-2021

In Zoeterwoude zijn we door Jelle op een vakkundige manier geholpen met een keus maken voor een 65 inch Samsung tv en Sonos soundbar met losse speakers. We kwamen voor een ander model, maar zijn heel blij met onze uiteindelijke (uiteraard wat duurdere) keus. Maar beeldkwaliteit veel beter! Leuke deal voor ons gemaakt. Gisteren besteld, vandaag tv geleverd. Helaas nog even wachten op de Sonos spullen, maar dat ligt aan de leverancier.

Herman 25-08-2021

Prima geadviseerd bij keuze voor OLED tv, alle tijd voor vragen en uitproberen.
Ruime opstelling van de tv's en overzichtelijk gegroepeerd.
Goede prijsvoering.
Zeer tevreden dus over PlatteTV Utrecht

GW 25-08-2021

Goed geholpen via de chat. Installatie door PlatteTV was helemaal top!

TV bevalt prima. Schitterend beeld. Eenvoudig gebruik.