HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5373 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rick 07-11-2022

Afgelopen week wezen kijken voor een nieuwe televisie bij Hello tv in Amsterdam.
De keuze was erg groot en dat werd dus een lastig karwei, maar toen werden erg goed geholpen.
Hij heeft van alle televisies waar wij geïnteresseerd in waren de voor en nadelen goed uitgelegd en hier ook de tijd voor genomen.
Uiteindelijk een mooie 65 inch Phillips televisie gekocht met een mooie korting.

F Heysteeg 07-11-2022

Nou ik bij Hello TV gekomen door mijn zoon die een 85 inch TV heeft gekocht en uitermate te spreken was , daar ik vaak Slechte ervaringen heb gehad bij andere bedrijven was ik een beetje wantrouwend .ik ben naar het filiaal in Naarden gereden en ben daar zeer netjes geholpen.ik moet wel zeggen dat mijn TV een weekje later werd maar uiteindelijk is die geplaatst. in een woord fantastisch .Top

Bas777 07-11-2022

De snelheid van leveren, binnen 1 dag, het gemak van bestellen en de kwaliteit van het product, is voor mij het belangrijkst om te bestellen bij hello (tv).

Top 07-11-2022

De verkoper was zeer geduldig en duidelijk, hij denk met je mee, liet het verschil van verschillende beelden zien top

Ronald 07-11-2022

Mooi op tijd geleverd. Aardige bezorgers. Hoefden niets aan te sluiten dus daar kan ik geen mening over geven. Prima winkel Hello TV. Zou deze zeker aanraden!

Henk de Haan 07-11-2022

Heel vriendelijk en deskundig. Met goede uitleg. Keurig volgens afspraak op tijd.

hjl 07-11-2022

Ze hebben niet alleen de naam ingeleverd maar ook de kwaliteit. Zondag het één en ander gekocht bij de winkel in Rotterdam. Uitleg goed verdere afhandeling erg traag. onderdelen die er niet waren zouden de volgende dag komen. Helaas geen track en trace gehad en nu moet ik maar zien dat de spullen bij het ophaalpunt gehaald kunnen worden. Daarnaast kon ik voor vragen de winkel bellen, maar dit is dus niet waar je kunt de winkel niet bellen. Met andere woorden hier kom ik voorlopig niet meer.

JvW 07-11-2022

Overzichtelijke winkel, wat ons aansprak was dat het een winkel is waar ze puur alleen tv's verkopen en verder geen flauwekul. Vriendelijke en deskundige verkoper.

Martijn 07-11-2022

Omruil garantie super opgelost door hellotv dit kom je niet vaak meer tegen.
Bedankt voor de prachtige oplossing.

M. Tollenaar 07-11-2022

Gister waren wij bij Hello TV in Utrecht en werden gezellig en vriendelijk geholpen door xxx. We wisten al wel voor welke tv we kwamen, maar zijn nog eens extra overtuigd door de goede uitleg van xxx. De vestiging is lekker ruim en er is keuze genoeg..., ook werd er goed de tijd genomen voor uitleg en vragen. Tevens nog advies gekregen over garantie en aansluiting, tijdens kopje koffie.... Een hele snelle levering, want tv wordt vandaag bezorgd. Kortom, een hele prettige ervaring!

nvt 07-11-2022

Duiven , op 6 november een tv gekocht , hierbij geholpen door xxx van Hello TV team .
De informatie was duidelijk en xxx was heel vriendelijk en behulpzaam .
Prachtige winkel , mooie presentatie , een genot om hier een keus te maken .

Mathe 07-11-2022

Zeer goed advies! Zeer klantvriendelijk! Zeer behulpzaam! Een geweldige winkel. Voor ons nooit geen andere winkel meer!
Daarnaast hebben ze scherpe prijzen met goede kortingen. Ik adviseer iedereen naar in ieder geval de winkel in Eindhoven te gaan. Er zijn er meerdere vestigingen in Nederland dus voor iedereen is wel een winkel in de buurt van zijn woonplaats .

C.Hom 07-11-2022

Super goede service, helpen je graag! Gaan niet voor het duurste maar voor de kwaliteit!

Rick 07-11-2022

Er waren wat leveringsproblemen waardoor mijn gewenste tv niet meer zou komen op datum welke afgesproken.
Nadat ik mijn teleurstelling aan hun meegaf gingen ze gelijk aan de bak meedenken en alternatief model aanbieden
En vervolgens een prachtig aanbod gedaan qua prijs
En tevens spoedlevering ervan gemaakt zodat mijn mooie exemplaar zaterdag in de ochtend binnen een dag binnenkwam.
Aanrader mooie service en prijzen

Peter 07-11-2022

Donderdagvond een prijs gevraagd voor een tv-toestel. Onmiddellijk reactie dat geen grote korting kan gegeven worden op het bewuste toestel, doch wel een alternatief voorgesteld met grote korting.
Vrijdag het toestel in Breda opgehaald en geholpen door zeer vriendelijke en behulpzame verkopers.
Een aanrader.

jettie 07-11-2022

Winkelmedewerker in de hellotv store in Den Bosch vroeg netjes of hij ons ergens mee kon helpen en waar we hem konden vinden met vragen. Pushte niet te hard naar een verkoop. Werd prettig ervaren!

Henri Janssen 07-11-2022

Deze review heeft betrekking op de aankoop van een TV in het Hello TV filiaal in Nijmegen.

We zijn daar in alle opzichten erg prettig en professioneel geholpen door xxx.

Duidelijke uitleg, zowel technisch als praktisch. Nooit opdringerig met het doel om alleen maar te verkopen. Altijd vanuit een adviserende rol met opgave van voor- en ook nadelen. In de afronding ook prima adviezen over optionele mogelijkheden. In alle opzichten een absolute aanrader!

EvP 07-11-2022

Nette winkel en alleen gericht op Televisie en Audio, hierdoor goede kennis van zaken en persoonlijke aandacht. Zeker een aanrader als je voor een televisie gaat. Dank voor de goede service en ik zal zeker terugkomen in de toekomst.

Ron 07-11-2022

Uitstekende begeleiding van Ramon van filiaal Zoeterwoude om na inruil van mijn hifi apparatuur te kunnen overgaan tot aanschaf van een uitstekende soundbar. Goed geprijsd en na inruil uitstekende deal.

Jorn 07-11-2022

Ik kan jullie aanraden ik ben echt geholpen
Met de beste tv 58PUS8507 voor en mooie prijs super blij mee

JeroenV 07-11-2022

Gisteren in winkel Naarden mijn nieuwe Denon receiver aangeschaft, na eerst een online zoektocht te hebben afgerond. Zeer vriendelijke en pro-actieve service ervaring. Goede ervaring!

M Brouwer 07-11-2022

Heb voor deze shop gekozen voor het goede advies, en ben keurig geholpen. En men heeft mij goed geadviseerd of mijn vraag de ik had gesteld

Nico 07-11-2022

De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hierdoor kwam een mooie korting zowel voor de TV als de verzekering tot stand. Ik raad deze shop zeker aan!!!

Michael 07-11-2022

Uitstekende winkel met grote opstelling in diverse merken. Rustige zaak en personeel aanwezig voor vragen. Ruim en gratis parkeren voor de deur.

André 07-11-2022

Je wordt keurig geholpen en krijgt deskundig advies. De medewerker neemt uitgebreid de tijd voor je.