HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Patrick 02-10-2023

Ik had al eerder een mooie deal gemaakt maar mijn zoon moest nog even doorsparen. Op een later moment toch de oude mooie deal weer kunnen krijgen . Mijn zoon is helemaal blij

Marcel 02-10-2023

Correct en goed geholpen met de nieuwe TV.
Uitleg gekregen over mogelijkheden van de TV.

Red 02-10-2023

Voor de tweede keer aankoop gedaan bij HelloTV in Breda en wéer top geholpen!!
Géén vraag is teveel, duidelijke uitleg en tips.
Èn geholpen door zeer vriendelijke, leuke en kundige verkoper!!

Ruud Arnhem 02-10-2023

geweldige service, op een vrijdag avond om 17:00 gemails voor voorraad en de beste prijs, binnen 15 minuten goede antwoorden, en de verkoper xxx van hello tv in Duiven was dusdanig goed en behulpzaam, dat de gunfactor voor een grotere, betere en ook wel fors duurdere tv de doorslag gaf om deze toch aan te schaffen, heel deskundig en verteld vanuit "xxx zei: wat ik zou doen in zo een geval" daar ga je dan toch een beslissing op nemen

Ruud van der klis 02-10-2023

Tja, omdat het altijd beter kan geef ik eigenlijk nooit het hoogst haalbare cijfer,
Maar als ik direct geholpen wordt en mij op een vlotte manier duidelijk de vergelijken tussen verschillende televisies worden uitgelegd waar ik voor kom en daarbij ook nog eens een heldere (omruil) garantie krijg aangeboden dan kan ik er eigenlijk niet omheen om een goed cijfer te geven..
Ik houd van deze aanpak..
Ik hoop dat ik net zoveel plezier heb van de televisie,als de aanschaf en uitleg die ik kreeg..
Dit is geen veren in de reet verhaal, maar gewoon mijn eigen ervaring in de winkel in Amsterdam...
Ga zo door..

Richard 02-10-2023

Supergoed geholpen door Bjurn bij in Amsterdam. Duidelijke advies over mijn voorkeuren aangegeven. En nog wat leuks kunnen doen met de prijs. Ik zou zeker aanraden om Bjurn om advies te vragen. Maar ga er ook vanuit dat andere mensen die hier werken ook verstand van zaken hebben. Niet zoals bij andere ketens of online of iets dergelijks. Daar zijn ze alleen maar uit op winst behalen. En bepaalde merken te verkopen. Dat gevoel wordt hier niet gegeven. Meer eerlijk hier wordt de klant toch nog echt als.klant gezien. Daarom ben ik ook overgegaan op aankoop van mijn fantastische nieuwe TV toestel

Henk 02-10-2023

Vanaf binnenkomst tot weggaan werden we plezierig, maar ook deskundig geholpen, door een verkoper die ons van goed advies voorzag. Hij luisterde goed naar onze wensen en kwam met een passend voorstel.

Rolf 02-10-2023

Mooie winkel, veel opties om uit te kiezen, goede en terzake kundige voorlichting.

Robert 02-10-2023

Goed geholpen door hellotv werknemers, super aanbieding met nog een extra korting op mijn nieuwe tv!!! Bedankt

Ivo 02-10-2023

Bestellen en bezorgen was prima verzorgd. Daarover geen klachten. Wel jammer dat ik een dag later werd gebeld door een telefonische verkoper die probeert 15 euro extra los te krijgen voor een omruilservice ‘want je hebt wel garantie maar door eht chiptekort kan een reparatie lang duren’. Erg jammer want je ziet het misschien als service maar het blijft telefonische verkoop.

Sven 01-10-2023

Fijne winkel met een uitgebreid assortiment en voor elke portemonnee. Advies is snel en duidelijk, mits de goede wensen aangegeven worden. Prima openingstijden.
Aandachtspuntje: ik heb nu al meerdere keren gemerkt dat als men niet voor de “pixel garantie” kiest (waarvoor bijbetaling nodig is) er wat neerbuigend gereageerd wordt als in “nou…dan hoop ik maar dat het niet achteraf nodig is” of “ok dus u neemt zelf alle verantwoordelijkheid dat de pixels werken, prima”.
Dat kan mijns inziens echt wel anders of in zijn geheel achterwege gelaten worden.

Hans Versluis 01-10-2023

Rustige en vakbekwame uitleg door Marc
Aangedragen voorstellen worden niet opgedrongen
Er wordt geluisterd en meegedacht met de klant
Uitermate tevreden
Zal het zeker een bekende aanbevelen
De score 9.5 mag voor mij omhoog

MvdG 01-10-2023

Deskundige uitleg en er werd veel tijd genomen tot een keuze te komen. Ze hebben ook een heel uitgebreide collectie en levering was super snel. TV die we hebben gekocht was duurder dan we in eerste instantie van plan waren maar door de uitleg en het laten zien van verschillen van kwaliteit etc super content met de aanschaf, het is echt een wereld van verschil.

Frank Hagen 01-10-2023

Ik kende HelloTV helemaal niet, maar op zondag 24 september waren wij onze oude tv zat omdat het niet in een keer aan ging. Tv aan uit aaan maar geen beeld stekker eruit erin en ja hoor eindelijk doet ie het. Kijken op internet wat is er open. HelloTV in Duiven. Stukkie rijden maar we waren er op tijd omdat we vroeg opstaan. De winkel was nog niet open en hebben samen met een verkoper gewacht die ons later in de winkel hielp tot de deur openging. We hebben eerst rond gekeken en waren positief verbaast over het assortiment en hoe het ingedeeld is. Nadat we even rondgekeken hadden heeft de verkoper de vragen die wij hadden over de wensen van de tv netjes vakkundig en vriendelijk beantwoord. Ik begon met de LG maar mijn vrouw had het over tv met achtergrond licht en we kwamen uit op de Philips ambilight. Het hoefde geen hele grote tv te zijn en de 42 " was al aan de grote kant. Helaas niet meer op voorraad in Duiven. Maar wel in het magazijn in Doetinchem. Geen probleem halen we het daar op want dan kunnen we vandaag nog gaan genieten van OLED. Na een lekker kop koffie in Duiven de tv opgehaald in het magazijn in Doetinchem. Ook daar weer netjes en vriendelijk geholpen. Wij terug naar huis om de tv te installeren om te kunnen genieten van de TV. Tjonge wat is dat mooi wat een haarscherp beeld. We kijken er nu een week op en zijn zeer tevreden over de tv en de verkoper. Bij de volgende tv zou ik weer daar heen gaan. Kortom een blijde en tevreden klant.

Marieke 01-10-2023

Nadat ik omschreef wat ik zocht, kreeg ik zelfs een beter aanbod dan ik vroeg. Super winkel!

Simon Meijer 01-10-2023

Wist niet dat HelloTV zo mooie en goede zaak was. Had gelezen over de korting en inruil weken wat mij nieuwsgierig maakte en enthousiast.
Heb er ook geen spijt van ben een mooie en goede deal de winkel uit gegaan, en met een mooiere en betere tv.

Leo 01-10-2023

Mooie winkel ruim met alle mogelijkheden en super goed geholpen door Chris van team Groningen nam alle tijd en kreeg antwoorden op al m'n vragen,dus top ervaring

Bart 01-10-2023

Ik was op zoek naar een bepaald type frame tv. Deze was uiteindelijk minder aantrekkelijk geprijsd dan het model wat ik uiteindelijk heb aangeschaft.
Dit dankzij goed advies van Hello TV!

Marco M te Weert 01-10-2023

Bijzonder prettig en professioneel geholpen. Het aanbod welk ik kreeg voor de tv was zeer aantrekkelijk. 'An offer I could not refuse'...

John Hoozemans 01-10-2023

Wij zijn geholpen door M.M die de tijd voor ons heeft genomen om een goede uitleg over verschillende tv merken te geven. M.M is zeer vriendelijk en heeft verstand van de producten waar hij over praat, aan zijn vriendelijkheid en kundigheid kunnen heel wat mensen een voorbeeld nemen. Kortom wij zijn super tevreden over Hello tv en met name over de manier waarop M.M ons geholpen heeft.

Li 01-10-2023

Fijne winkel, goede kennis van het personeel over de verschillende televisies. Er werd goed meegedachr over mijn wensen en wat voor mij belangrijk was.

Fam. van Hagen 01-10-2023

Fijne winkel, netjes ingericht veel A-merken tv's en toebehoren en mogelijkheden om uit te proberen.
De verkoper nam ruim de tijd om alles uit te leggen en onze vragen te beantwoorden. Geen opdringerige verkoop maar gefundeerd advies een hoge korting en ook nog een leuke prijs voor het inruilen van onze oude tv (hielp zelfs mee met het dragen van onze oude tv vanuit de auto). Onze gekozen tv was helaas niet op voorraad anders hadden we deze gelijk mee kunnen nemen met hulp (vanwege de grote) maar wordt nu gratis naar ons adres verzonden. Kortom voor ons een hele positieve winkelervaring!

Ed De Groot 30-09-2023

Hier naar toegegaan ivm de mega kortingen perfect geholpen door medewerker in Den Bosch. Uit eindelijk de winkel uitgegaan met een Samsung tv en een soundbar van Samsung , goede prijs, oude apparatuur ingeruild. Super beeld en nog beter geluid in dengekoppelde set. Misschien de buren wat minder blij.

John 30-09-2023

Wij zijn fantastisch geholpen bij Hello Tv in Zoeterwoude Rijndijk, waar andere zaken geen antwoord hadden op vragen over een ringleiding was de kennis top. Er werd duidelijk gemaakt hoe aan te sluiten en het werkt geweldig.

Olaf L. 30-09-2023

Absoluut fenomenaal! 10/10 would recommend!!
Gisteren ben ik in de uitzonderlijk gezellige sfeer van Hello TV Nijmegen beland en heb ik het genoegen gehad om te worden bijgestaan door een uitstekende verkoper!
De expertise en service voegde een ongeëvenaarde glans toe aan mijn aankoop van een prachtige Samsung OLED 65S93C. Eerlijk gezegd zocht ik slechts wat ongedwongen advies, maar wat ik kreeg was een adembenemend niveau van hulp en enthousiasme!
Ik ben overdonderd door de ongekende productkennis en ervaring die geboden werd. De geduldige benadering, tijdige adviezen en doordachte suggesties waren ronduit bewonderingswaardig. Dit gaat verdere dan de standaard klantenservice – dit was een meesterwerk van klantgerichtheid en expertise!
Bovendien, de aanbeveling van mijn ouders was niet overdreven. Ze hebben deze vestiging al jaren hoog in het vaandel staan vanwege de buitengewone ervaring die ze keer op keer hebben gehad. Na grondig te hebben nagedacht over het aanbod, kon ik niet anders dan terugrennen naar de winkel om de geweldige deal definitief te maken. Ik kan haast niet wachten tot het toestel wordt geleverd!
Kortom, een buitengewone winkelervaring, ongekende expertise, en een prachtige aankoop die mijn verwachtingen ruimschoots overtreft. Mijn vertrouwen in Hello TV Nijmegen is absoluut en volmondig gewonnen!