HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Captaincrook 07-10-2023

We werden goed en vakkundig geholpen in de Groningse winkel van HelloTV.
Aanvankelijk was onze oog gevallen op een Sony televisie, maar de desbetreffende verkoper heeft ons overtuigd om toch voor een Samsung te kiezen.
Hij liet ons het verschil qua beeld zien, welke significant was, en duidelijk in het voordeel van de Samsung.
Na een goed voorstel zijn we overstag gegaan en zijn overgegaan tot aankoop.

Frank 07-10-2023

We hebben bij de winkel van hello tv in Doetinchem een nieuwe philips oled tv gekocht, we zijn hier prima geholpen en vakkundig voorgelicht. De tv voldoet geheel aan de verwachting en was ook gunstig geprijsd ivm kortingen. Kortom prima service.

Bob 06-10-2023

Prettige winkel en goed geholpen door medewerker. Kundig, vriendelijk, maar niet slijmerig. Goed aansluitend bij wensen van klant (wij dus).

Ferry Scipio 06-10-2023

Prachtige winkel. Overzichtelijk en allles toegankelijk. De persoon die ons hielp, Jerreau Cairo, was vriendelijk, kundig en had een luisterend oor. Uiteindelijk kochten we een betere Top Tv met goede kortingen.

Anoniem 06-10-2023

Hello tv daar zijn we terecht gekomen voor de nieuwe televisie. Goede site en makkelijk om mee te chatten en te mailen. Snelle reacties

spellie 06-10-2023

Goed geholpen kopje koffie erbij en t idee dat ze tijd namen om de juiste keuze te maken

Martijn 06-10-2023

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment.
Ook mooie tweedehands tv’s voor hele aantrekkelijke prijzen.
Kortom: voor herhaling vatbaar!

PvdKooij 06-10-2023

Er wordt in de winkel (Rotterdam) echt de tijd genomen voor klanten en een eerlijk advies gegeven op basis van de behoefte van de klant. Je merkt dat hier nog met passie verkocht wordt.

Jo 06-10-2023

Perfect geholpen ,koop al 20 jaar bij hello tv ,goede service wat zeker ook belangrijk is ,vriendelijke verkopers ,ben zeer tervreden

Luca 06-10-2023

We hebben voor deze winkel gekozen omdat we onze vorige TV daar ook gekocht hadden, en die is al 12 jaar goed. De verkoper (XXX) was zeer aardig en betrokken en wist goed waar die over sprak, en heeft ons perfect geholpen!

Martijn 06-10-2023

Zeer duidelijke uitleg van alle features op de diverse merken tv's door XXX. Aangegeven in welke prijs klasse ik opzoek was en daar hebben we samen een aantal goede opties voor bekeken. Uiteindelijk kwam voor mij de Samsung als beste eruit, met alle opties wat ik zocht in een nieuwe TV. Aanrader, ik kom hier zeker weer!

Kees 06-10-2023

Vandaag zeer goed geadviseerd door XXX in vestiging Breda. Heel veel vragen gesteld en daarop vakkundige en duidelijke antwoorden gekregen, Een erg fijne winkel en zeer vriendelijk personeel!

Toli 06-10-2023

Gisteren is onze Philips Oled TV geïnstalleerd door XXX van Hello TV in Groningen. Wij zijn zeer tevreden over zijn uitleg en deskundig advies. Wij bevelen Hello TV zeer zeker aan.

Ronald 06-10-2023

Goed geholpen door Paul in Doetinchem. Goed advies en fijn deskundig geholpen!

Jeremy 06-10-2023

Bij Hello Tv in Zoeterwoude ben ik super goed geholpen, er werd geluisterd naar mijn wensen en vervolgens kreeg ik goed en duidelijk advies over diverse televisies.
De tv die ik kocht was bij de concurrent goedkoper, deze prijs werd direct overgenomen. Hierdoor kreeg ik een mooie korting bovenop de korting die ik al kreeg.
De kennis van de werknemers is uitmuntend en duidelijk, al met al een hele goede ervaring.

Toli 06-10-2023

Wij hebben een Oled Philips TV gekocht bij Hello TV in Groningen. Wij zijn heel goed geholpen door XXX vanwege zijn goede uitleg en deskundig advies. Wij zullen Hello TV zeker aanbevelen.

Natasha V 05-10-2023

We zochten een nieuwe tv want de oude was op. De verkoper in de winkel in Utrecht heeft ons echt heel goed geholpen. Juiste formaat aangeraden en we twijfelde tussen 2 maar dankzij zijn advies Ambilight gekozen en erg blij mee. Prachtige winkel waar heel veel modellen hangen en je ziet daar erg goed de verschillende formaten.

Rob Piek 05-10-2023

Personeel heeft alle tijd en geeft een perfect advies en een grote keuze en ook nog een heel goeie prijs

Peter Matthijsse 05-10-2023

Geleverd door afdeling Breda, snel en super goede uitleg, ik ben er erg blij mee.

Jeannette 05-10-2023

Een paar dagen geleden in de winkel geweest, om een Tv te kopen. Ben door de verkoper goed geïnformeerd, hij heeft zich tijd genomen, was heel vriendelijk, uitgebreid advies gekregen en alles goed uitgelegd en nog een korting gekregen. All met all zéér tevreden.

Max 05-10-2023

Ten eerste de allergoedkoopste prijzen en de fantastische uitleg en advies, waar wij veel van geleerd hebben.

Max 05-10-2023

Marcel 05-10-2023

Zeer goed en nette winkel
Ben geholpen in de winkel in Groningen
Door Henk Jan krijg bij het wachten koffie
Ga zo dott

John Simmelink 05-10-2023

Direct na dat ik terug was van vakantie, tv kapot. Gelijk naar Naarden gereden om een nieuwe te kopen,. Eenmaal binnen het wouw gevoel, zo mooi. De verkoper daar heeft ons super geholpen om de juiste keuze te maken, met koffie natuurlijk. Kom hier zeker weer terug.

Ad Hazenberg 05-10-2023

Ik ontving een e-mail van HelloTV dat er voordeeldagen waren. Omdat wij al eens onze gedachten hadden laten gaan naar een groter formaat tv, heb ik contact opgenomen via chat. Mij werd een heel goed voorstel gedaan voor de nieuwe tv en tevens een bod gekregen op de inruil tv. Omdat ik nog een enkele vraag had werd ik vriendelijk teruggebeld door een verkoper. Deze heeft mij een heel bevredigend en correct antwoord gegeven over de juiste koop.
Vandaag werd de tv bezorgd en geïnstalleerd door de monteur. Van te voren werd ik op de hoogte gehouden van het tijdstip. Prima op het tijdstip aanwezig. Heel vriendelijk en alles keurig netjes opgehangen en geïnstalleerd. Zelfs de audio heeft Davy nog op een betere manier aangesloten. Een dikke pluim voor de keurige installatie. HelloTV, jullie kunnen blij zijn met zulke gemotiveerde medewerkers. Voor mij heeft HelloTV een dikke 10 verdient. Chapeau!