HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

henny 09-10-2023

erg mooie winkel en deskundig advies gekregen van van het vriendelijk personeel
tv toestel gezien op de web site de winkel is bij ons in de buurt toestel was op voorraad
we zullen er in de toekomst zeker weer naar toegaan

Mira Jansen 09-10-2023

Fijne hulp bij het uitkiezen van de grootte en het soort tv. Denken mee met jouw wensen en geven goede kortingen!

Ferry Hastman 09-10-2023

Een mooie shop met een geweldig goed advies voor degene die opzoek is naar kwaliteit audio!
De service uitstekend als zijnde de installatie met een installateur die nauwkeurig werkt en pas weg gaat als de klant volledig tevreden is!

Henk van den Brink 09-10-2023

Vandaag een Philips The Xtra 75PML9008 Ambilight (2023) aangeschaft bij hello tv in Duiven. Ben daar bijzonder goed geholpen door de verkoper. Hij had een duidelijk verhaal en had duidelijk verstand van zaken.
Heb tevens een servicepakket bijgekocht voor 3 jaar totaal service aan huis. Deze garantie houd oa in dat ik 4 wkn de mogelijkheid heb om de tv om te ruilen voor een andere. Ga ervan uit dat ik de juiste keuze heb gemaakt maar het is toch wel een erg prettige gedachte dat ik zonder problemen een andere kan uitzoeken.
Morgen wordt tv al geleverd.!!
Kon trouwens ook mijn oude tv inruilen voor een mooie prijs!
Al met al zeer tevreden.

Henry Miriam 09-10-2023

Nou vandaag kwam xxx bijna ons om de sountbar weer opnieuw te installeren.
Wat in eerste instantie niet lukte.
Maar xxx gaf niet op en probeerde net zolang tot hij het deed.Ik kan maar 1 ding zeggen heb je een complex probleem vraag naar xxx want die heeft er echt verstand van.
xxx Bedankt toppie.

Pi Griffioen 09-10-2023

Goede duidelijke uitleg. Geen gladde verkooppraatjes. Nemen je als klant serieus.

Ronald 09-10-2023

De verkoper xxx heeft mijn alle verschillen laten zien ,en beste prijs geboden hij heeft alle voor en nadelen laten zien de verkoper was zeker niet opdringerig al met al raad ik iedereen aan om hier wat te kopen de soundbar q800c vol doet wat hij moet doen ik heb hem nog te kort om er echt wat van te vinden

Wil 09-10-2023

Helaas 2 defecte TV’s geleverd. Maar Hellotv heeft vrij direct tv’s omgeruild.

Wilma Arts 09-10-2023

We zijn prima geholpen met eerlijk advies
Winkel zag er netjes en overzichtelijk uit.

Zoë 09-10-2023

Ik wilde in mijn nieuwe huis goede (tweedehands) speakers, maar kwam er echt niet uit online. Ik was zo blij en opgelucht toen ik bij de tweedehands afdeling van hellotv in Naarden kwam, en iemand mij kon adviseren in mijn keus. Op basis van het type versterker dat ik had gekocht heeft de verkoper xxx heel goed met mij meegedacht, en ik mocht ook direct luisteren naar de verschillende speakers. Ik wil vanaf nu al mijn electronica hier kopen! Ik had echt niet beter geholpen kunnen worden. Ik zou deze winkel iedereen aanraden!

Top winkl top personeel 09-10-2023

Ik kwam de winkel binnen en keek me ogen uit. Zoveel tv"s en dus de keuze is reuze. Er kwam een vriendelijke man naar me toe en die heeft me uitstekend geholpen en geadviseert. Ik ben blij met mijn aankoop. De winkel in Rotterdam vierhavenstraat is een prachtige winkel en top personeel
En de verkoper krijgt vn mij een dikke 10+.

Meindert Hakvoort 09-10-2023

Uitstekend geholpen door xxx in winkel te Duiven, wij gingen voor een OLED van LG. Na goed advies van xxx uiteindelijk een Samsung OLED 55s95c (2023) gekocht. Kortom prima uitleg over voor en tegen van beide tv merken.

Stefan 09-10-2023

Goed geholpen vriendelijk personeel uitgebreide uitleg van de televisie en de garantie mogelijkheden

Henk Boddendijk 09-10-2023

Wij, mijn zoon, mijn schoonzoon en ik zijn door Brian zeer deskundig, vriendelijk en geduldig geholpen. Mijn zoon en schoonzoon wilden van alles het naadje van de kous weten en dat liep heel vlot. Uiteindelijk gingen we naar huis met twee Damsung 55 inch tv toestellen en een Sonos Bram.
Gekozen voor Hello-TV omdat we wisten dat je daar door deskundigen wordt geholpen.

Arjan 09-10-2023

Zaterdag naar binnengelopen bij het filliaal in Utrecht omdat ik elders een tv online had gezien. Ik wou eigenlijk eerst alleen even kijken en dan bestellen. Maar kreeg zulke fijne persoonlijke aandacht dat ik een uur later met tv en soundbar weer naar buiten ben gelopen. echt een aanrader deze winkel

Onno 09-10-2023

Jelle van filiaal Zoeterwoude heeft ons perfect geïnformeerd over onze aankoop. We hadden al een keuze gemaakt en een prijsafspraak gemaakt met Eda van de klantenservice. We hebben de spullen (Sonos arc en Samsung the frame tv) opgehaald in Zoeterwoudewaar we nog extra info hebben ontvangen. Dikke pluim voor de service van Hellotv

Gaurav 09-10-2023

We meet Jelle in the showroom. He was really good at providing information related to OLED and QLED smart TVs. He also told us various other differences  with other brands and compare them one by one. He has in-depth knowledge for pixels and features.
I had a really nice conversation with him. I would definitely recommend Hello TV. Must visit place before you buy the TV.

Ed 08-10-2023

Bij aankoop prima geholpen, op advies van de verkoper een A-Z Service Totaalpakket bij genomen(3 jaar onbezorgd TV kijken).ik zou dit nooit meer doen. Meer dan een maand bezig en één grote teleurstelling. Als je telefonisch contact zoekt sta je minimaal 10 keer langer in de wacht als dat je iets wilt kopen en vervolgens is de service minder als de garantie van de fabrikant. De medewerker heeft geen begrip voor de klant en denkt omdat hij er meer dan 4 jaar dit werk doet hij altijd gelijk heeft. Maar gauw contact opgenomen met de fabrikant die wel goed heeft geholpen en die wel een klantenservice heeft die oplossingsgericht kan denken.
Een Tip voor Hello TV, als je iets beloofd bij verkoop kom het dan ook na. Tip voor de aankomende klanten, neem geen extra pakket de fabrikant geeft een betere service en garantie (gratis). Hello TV mag mij altijd bellen om te leren voor de toekomst( graag zelfs), mijn tv’s koop ik voortaan elders.

Bruis 08-10-2023

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Danny. Neemt echt de tijd voor een duidelijke uitleg.
Wij hebben al eerder een tv gekocht in dit filiaal in Utrecht, en altijd zeer tevrede.

brigitte een zeer tevreden klant 08-10-2023

ik heb een hele fijne ervaring gehad bij hello tv in nijmegen.ik werd geholpen door een aardige jonge man die wist waar hij het over had een mij goede adviezen kon geven. ik zou zeer zeker weer daar terug gaan voor mijn volgende aankoop.
een tevreden klant

De heer Paimo 08-10-2023

Onze installateur DK weet wat hij doet
Geef juiste adviezen die voor ons heel erg relevant ziijn
Kan heel goed communiceren en geef goede uitleg van de produkten (tv en soundbar) die voor ons heel makkelijk te begrijpen was
We zijn blij met de door hem geadviseerde soundbar en de kalibratie van onze nieuwe tv
Hartelijk dank DK

ML 08-10-2023

Snel en deskundig Advies van Ronald

Geeft eerlijk zijn advies wat te doen
En welke keuze je hebt en dwingt niet om een bepaalde keuze te maken wat je bij andere zaken wel eens tegenkomt

Joke 08-10-2023

Vandaag bij Hello tv in duiven een tv gekocht .Gelijk iemand die wou helpen Goed advies en heel vriendelijk

John 08-10-2023

Ik ben goed geholpen door de verkoper. Alleen het lul verhaal van dat deze sound bar. 800 € zou kosten maar er nu uit de handel zou gaan in de aanbieding was voor 472€. Voor die prijs vindt ik deze sound bar overal op het internet.
Met vriendelijke groet John Winckers

Gert 08-10-2023

Via hellotv.nl even met Mikki gechat, prettig contact en even later ontving ik een e-mail dat ik de Philips Fidelio FB1 dezelfde dag in Zoeterwoude kon ophalen. De volgende dag opgehaald en daar prima geholpen. Thuis aan de slag gegaan en het werkt!