HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marcel 26-09-2023

Prima en correct geholpen.
Goede service en goede adviezen.
Ingeruilde subwoover op een correcte manier afgehandeld.

John 26-09-2023

Ik ben zeer netjes geholpen nadat ik een tweedehands gekocht had maar dat deze na twee weken kapot ging.
Heel fijn dat er meegedacht wordt aan een oplossing.
Zeer klantvriendelijk personeel.
Top service.

Jan Willem Maassen van den Brink 26-09-2023

Mooie zaak, veel keuze, goed advies en heel vriendelijk en meedenkend parsoneel

Bas 26-09-2023

Een winkel waar ik vriendelijk te woord werd gestaan door iemand met kennis van zaken. De deal werd snel en kundig gesloten. De winkel ziet er verzorgd uit en nodigt uit om eens binnen te stappen.

Henk Jan Top 26-09-2023

Goed geholpen in de winkel met advies over de televisies en opties en zo tot een betere (en niet duurdere) keuze gekomen dan ik zelf online had uitgezocht.

b*********@k********* 26-09-2023

Ik vandaag eerder review geplaatst omdat inlog heb via link gemaakt op nieuw en update

Ik had 14 september een Philips 32PHS6808 (2023)besteld toen had niet direct instaleren woensdag 20 september ga installeer het geen succes lampje op standbij knipperen toen contact gehad hello tv service is goed kon dingen omruilen helaas niet aanwezig moet naar besteld worden
Zo juist gebeld door winkel en advies was beter ander tv nemen dat laten klaar zetten kosten wel 20 euro meer dan wel beter tv top service dat verdient zeker 10

==================================
Fijne winkel de combinatie mag beter ik had tv besteld van Philips 32 inch model 2023 helaas nog gebruiken de stand-by lampje knipperen contact gezocht klantenservice advies stekker eerst hals uit halen dat nog proberen mocht niet helpen dan contact nemen, heb gedaan nu kijken omruilen kon omdat 18 uur geweest volgende dag antwoord omdat de betreffende afdeling al gesloten was hun goedkeuring geven dat volgende dag gebeurt zal omgeruild hun zelf maar omdat dan 1 a 2 weken kon duren was me gevraagd of 1 van winkels kan komen heb gekozen filiaal in Doetinchem maar toen bericht dat winkel na moet bestellen dat kan dan 1 -2 werkdagen langen duren vanaf vrijdag 23 september zit nog wachten wel jammer hoop vandaag wat hoor dat min punt dan net goed kunnen wachten die geen belofte morgen zal worden de vrijdag verder goede service en raad de winkel aan dat de problemen wel oplossen

H. van Binsbergen 26-09-2023

Omdat wij al eerder ervaring hadden met deze winkel hebben wij hier weer voor gekozen.
Zijn nog steeds even vriendelijk en wij zijn even prettig geholpen als de vorige keer.
Geholpen door de heer (*) te Utrecht.

Jay 26-09-2023

The installation was superb and smooth. Everything was neatly done and (*) was really a cool person i would say , he explained everything in details,all one could ask

Daniël 26-09-2023

(*) was heel vriendelijk en zorgde ervoor dat ik vol vertrouwen voor een mooie nieuwe TV koos.

Marc 26-09-2023

Een fijne ervaring. (*) heeft ons erg fijn geholpen om tot de juiste beslissing te komen welk toestel voor ons het beste is.

Robbert 26-09-2023

Interesse in de klant. Deskundige hulp. Snelle deal gemaakt. Kortom tevreden.

Rozemarijn 26-09-2023

Mooie nette shop, ruim opgezet. Je wordt niet gelijk benaderd, je kan nog eerst even rustig rondlopen, voordat ze je iets willen ‘verkopen’. Dat vind ik zelf altijd fijn, zeker bij dit soort producten. Goed geholpen door (*). Niet bevooroordeeld door het merk tv wat je wilt kopen, maar geeft duidelijk advies en nam de tijd.

Natascha Steur 25-09-2023

Ben in de winkel geweest in Amsterdam daar goed en fijn geholpen. Mooie winkel vriendelijk en goed personeel. Heb een tv en een soundbar gekocht en een mooie korting ontvangen. Levering was goed en volgens afspraak.

Gido Verheijen 25-09-2023

Voor mijn oma een tv kunnen kopen voor op haar slaapkamer. Ze zag een 2022 model die helaas was uitverkocht en mochten voor een mooie prijs het 2023 model als alternatief kopen. Erg blij met de goede service en het meedenken over de mogelijkheden!

Rotterdam 25-09-2023

Mooie winkel gelijk goed geholpen !! Mooie tv laten zien ik vroeg om een bepaalde tv en ze lieten mij gelijk zien wat ik wou

Peter van den Berg 25-09-2023

Wij zijn netjes ontvangen, er is goed geluisterd naar onze wensen. Ook voor mijn vrouw werd alles duidelijk uitgelegd. En vragen van ons werden uitgelegd en goed onderbouwd. Daarna hebben wij de kans gekregen rustig door de winkel te wandelen en andere merken te bekijken zonder opdringerigheid van een medewerker.
De tv's die wij wilde zien werken werden voor ons aangezet. De afhandeling van de bestelling verliep prettig. En werd door de verkoper keurig afgehandeld

Celal 25-09-2023

Ik had interesse in een Philips Ambilight tv, via de mail een mooie aanbod gekregen. Toch ben ik langs de winkel gegaan. Ik ben heel goed geholpen in de winkel Rotterdam, er werd prima ingespeeld op mijn vragen door ........
Vriendelijk, duidelijke en klantgerichte service!

Roelfsema Slink 25-09-2023

Was er nog nooit geweest, voor mij was het dus de eerste keer, en werd zo vriendelijk geholpen dat ik daar zeker vaker kom als ik iets moet hebben.

Joost 25-09-2023

Leuk geholpen door (*) bij het zoeken naar een 2e kans televisie voor mijn dochter die daar voor gespaard had. (*) heeft achter in het magazijn nog even gekeken en kwam daar een goed en mooi model tegen. Samen met de Chromecast heeft ze nu een ideale televisie voor op haar kamer.

Jeroen 25-09-2023

Prettig geholpen in de winkel in Breda met personeel dat verstand van zaken heeft voor uiteindelijk een scherpe prijs.

Chantal 25-09-2023

Nieuwe tv nodig, dan gaan wij naar Hello (tv) in Doetinchem. Je wordt hier op een zeer vriendelijke manier geholpen en er is kennis van zaken aanwezig. Altijd fijn als je allerlei gerichte vragen hebt en deze beantwoord kunnen worden. Ook het zien van de verschillende merken en kwaliteiten is er aanwezig. Op deze manier kun je een goede keuze maken. De tv was ook op voorraad, dus een uurtje later konden wij al genieten van ons nieuwe beeld. Wat een verschil met onze vorige.

KHF 25-09-2023

Eerlijk advies ontvangen, verkoper had verstand van zaken, blij met mijn aankoop.

Een zeer dunne TV, met bijbehorende wandbeugel, samen +/- 2 cm.

Albert 24-09-2023

Verkoper heeft mij adequaat en vriendelijk geholpen en helder uitgelegd wat de verschillen qua tv’s er zijn. Met name het grote verschil tussen 50 en 100 Hertz en dit laten zien, dit zegt meer dan 1000 woorden. Ik kwam binnen om mij te oriënteren op een nieuw beeldscherm en even later heb ik met een goed en tevreden gevoel de tv gekocht. Dit komt mede door de kunde en klantgerichtheid van de verkoper.

Terrence 24-09-2023

De verkoper in Amsterdam heeft ons goede service verleend en was erg vriendelijk!

Noud 24-09-2023

Wat een fijne winkel. Rustig en geduldig personeel die goed uitleggen. Scherpe prijs